• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 /М-14/ – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 184+510 – км 190+500, Миколаївська область

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 5 днів назад

720 504 062.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 14.11.2025 16:18 - 28.11.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо локалізації 2

Номер: a1032e28a203427f9ca0c207a692b373
Дата опублікування: 25.11.2025 18:28
Опис: відповідно до вимог Замовника: При наявності в документах технічної специфікації до предмету закупівлі товарів (устаткування, будівельних матеріалів, конструкцій тощо), до яких регуляторними актами встановлюються вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації, учасник в складі тендерної пропозиції на кожну номенклатуру відповідного товару у разі, якщо країною походження товару(-рів) є країна, яка не є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” - учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації запропонованого учасником товару; сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. А як бути в такому разі з виробництвом в Україні, якщо товар виготовлено в Україні з складовою понад 25 відсотків? Просимо надати чітку та зрозумілу відповідь
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув Ваш запит та повідомляє наступне. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом 1 пункту 6-1 розділу X Закону (дорівнює або перевищує 200 тис. грн), закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X Закону. Згідно з Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженим постановою Уряду № 861, цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х Закону. Слід зауважити, що положення пункту 6-1 розділу X Закону не застосовуються замовниками в разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Відповідно до приписів Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та переліку країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, Україна є учасником такої угоди. Акцентуємо вашу увагу саме на тому, що Україна є Учасником, а не Стороною з огляду на вищезазначене. Таким чином, враховуючи вище викладене, у разі подання для участі товару національного виробництва замовник перевіряє відповідний ступінь локалізації, передбачений Законом на відповідний рік згідно з вищевказаним Порядком, оскільки виключення щодо незастосування положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону стосується саме сторін (а не учасників) Угоди про державні закупівлі та/або товарів, країною походження яких є країни, з якими Україна уклала відповідні міжнародні угоди.
Дата відповіді: 28.11.2025 16:18
Відповідь надана

Щодо локалізації

Номер: 2577e4cf25cf44cc99107cf300588200
Дата опублікування: 25.11.2025 18:24
Опис: Відповідно до вимог Замовника: При наявності в документах технічної специфікації до предмету закупівлі товарів (устаткування, будівельних матеріалів, конструкцій тощо), до яких регуляторними актами встановлюються вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації, учасник в складі тендерної пропозиції на кожну номенклатуру відповідного товару у разі, якщо країною походження товару(-рів) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” -надає лише довідку встановленої форми. Чи правильно ми розуміємо, що документи на підтвердження походження товару в цьому випадку надавати непотрібно ? Прохання надати чітку зрозумілу відповідь
Відповідь: У разі, якщо країною походження товару(-рів) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” учасник на етапі подання тендерної пропозиції надає лише довідку встановленої форми відповідно до вимог п.п. 1.5 п.1 додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2025 16:12
Відповідь надана

Бетонний завод

Номер: 51f6090ec53c4df7aa133e00ea056871
Дата опублікування: 25.11.2025 16:36
Опис: Відповідно до документації: У разі використання для виконання робіт за предметом закупівлі власного та/або орендованого (оренда, лізинг/сублізинг) мобільного бетонного заводу та за необхідності перебазування його до місця виконання робіт, учасник в складі тендерної пропозиції додатково надає гарантійний лист, яким гарантує розташування бетонного заводу з дотриманням тривалості транспортування бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання, та із зазначенням місцезнаходження бетонного(их) заводу після перебазування до місця випуску бетонних сумішей. При необхідності перебазування орендованого бетонного заводу, учасник додатково надає лист – згоду власника бетонного заводу на перебазування останнього на вказану у гарантійному листі учасника адресу. У випадку необхідності перебазування бетонного заводу, учасник зазначає в інформаціях та довідках, що готує на виконання вимог цього підпункту, місцезнаходження бетонного(их) заводу після перебазування. А як бути учаснику, якщо бетонні суміші учасник купує у постачальника - виробника сумішей, у якого також мобільний завод і який згоден на його перебазування з однієї місцевості на іншу, що буде поблизу виконання робіт за предметом закупівлі ? Просимо внести зміни та передбачити таку можливість, аби не тільки власний чи орендований (лізинговий/сублізинговий) завод можна було переміщувати, а і мобільний завод постачальника - виробника бетонних сумішей.
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув Ваш запит та повідомляє наступне. Відповідно до умов тендерної документації, у разі використання для виконання робіт за предметом закупівлі власного та/або орендованого (оренда, лізинг/сублізинг) мобільного бетонного заводу та за необхідності перебазування його до місця виконання робіт, учасник в складі тендерної пропозиції додатково надає гарантійний лист, яким гарантує розташування бетонного заводу з дотриманням тривалості транспортування бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання, та із зазначенням місцезнаходження бетонного(их) заводу після перебазування до місця випуску бетонних сумішей. Замовник вважає зазначену вимогу тендерної документації законною, вичерпною та обґрунтованою з огляду на наступне. Враховуючи обсяги робіт за закупівлею, гарантована наявність бетонного заводу та його розташування з дотриманням тривалості транспортування бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання, є одним з найважливіших факторів для дотримання термінів виконання робіт, технології та їх якості. При здійсненні закупівлі у разі наявності у учасника власного та/або орендованого (оренда, лізинг/сублізинг) мобільного бетонного заводу (далі – завод) учасник юридично має право самостійно приймати рішення та гарантувати замовнику щодо перебазування останнього до місця виконання робіт (в деяких випадках, залежно від умов договору оренди, є потреба в згоді орендодавця). І в цьому випадку будь який учасник, надавши гарантії замовнику щодо перебазування заводу, і який в подальшому може стати потенційним переможем та потенційним підрядником, виконує свої гарантовані зобов’язання, бо є власником заводу або має його в розпорядженні і не залежить від бажань або обставин, що склались у третіх осіб. Навпаки, у запропонованому вами випадку, «за згодою» власника, власником заводу є третя особа, яка не має жодного відношення до закупівлі, бо не є ні учасником, ні субпідрядником/співвиконавцем. Третя особа розпоряджається своїм майном на власний розсуд, і в цьому випадку учасник закупівлі не може ніяким чином гарантувати замовнику перебазування заводу, бо не має юридичних прав приймати рішення щодо останнього і не має законного впливу на третю особу - власника заводу. Крім того, запропонована вами редакція створює ризики і дає можливість недобросовісним учасникам скористатись нагодою та ввести в оману замовника і державу в особі замовника щодо перебазування заводу, що в умовах необхідності відновлення доріг прифронтового регіону є недопустимим. Вимоги тендерної документації в існуючий редакції захищають інтереси замовника як сторони, на яку покладаються обов’язки держави від здійснення закупівлі до остаточного виконання договору про закупівлю робіт у визначені строки та належної якості. Враховуючи викладене, замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2025 17:44
Відповідь надана

Щодо локалізації

Номер: ad1da6f0ca874155861d118208987965
Дата опублікування: 24.11.2025 10:25
Опис: Шановний замовнику, у попередньому зверненні ми поставили конкретне запитання. Чи правильно ми розуміємо, що якщо при підрахунку договірної ціни матеріал (що відноситься до законодавчо встановленого переліку товарів, по яким потрібно підтверджувати ступінь локалізації) коштуватиме згідно нашої договірної ціни менше 200 тисяч гривень, то по ним відповідно не потрібно підтверджувати ступінь локалізації виробництва? На жаль, отримана попередня відповідь має нечіткий характер, подібно до той, що сформульована у тендерній документації. Просимо надати однозначну та зрозумілу відповідь: «ТАК» чи «НІ».
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув Ваш запит та повідомляє наступне. Ні, ви не правильно розумієте.
Дата відповіді: 27.11.2025 16:56
Відповідь надана

Щодо локалізації

Номер: eeca193448e645519abe2ca07cc0e29d
Дата опублікування: 20.11.2025 13:01
Опис: Відповідно до вимог: Положення пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками та не потребують документального підтвердження учасниками у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі є меншою ніж 200,0 тис.грн. Чи правильно ми розуміємо, що якщо при підрахунку договірної ціни матеріал (що відноситься до законодавчо встановленого переліку товарів, по яким потрібно підтверджувати ступінь локалізації) коштуватиме згідно нашої договірної ціни менше 200 тисяч гривень, то по ним відповідно не потрібно підтверджувати ступінь локалізації виробництва ?
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув Ваш запит та повідомляє наступне. Замовником запланована закупівля робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 /М-14/ - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 184+510 - км 190+500, Миколаївська область згідно вимог закупівельного законодавства та в подальшому оголошена закупівля з урахуванням вимог щодо локалізації виробництва. Вимоги до учасників щодо підтвердження ними ступеню локалізації, зазначені замовником у підпункті 1.5 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, та є такими що обов’язкові до виконання.
Дата відповіді: 21.11.2025 15:45