-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер у комплекті
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 години (до 22.11.25 00:00)
1 005 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
04
год
40
хв
50
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення:
14.11.2025 15:37 - 19.11.2025 00:00
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
9478cfe0e0db4fcb87d999e9ca48a80b
Дата опублікування:
16.11.2025 18:49
Опис:
Шановний Замовник.1) Чи буде вважатись еквівалентною пропозиція процесора AMD з характеристиками не гірше ніж: "- Базова частота продуктивних ядер, ГГц: не менше 2,5 - Максимальна частота продуктивних ядер, ГГц: не менше 4,4 - Загальна кількість ядер: не менше 6 - Кількість потоків: не менше 12" і відповідною материнською платаю та графічним ядром? 2) Чи можна пропонувати материнську плату з 1xPS/2 комбо для Keyboard/Mouse? адже тут вимагаються клавіатури та "миші" USB і цей роз'єм(-и) взагалі не буде задіяний.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо:
По суті питання першого: тендерна документація містить положення «або еквівалент». Оцінка відповідності будь-якого запропонованого обладнання, включно з процесором, материнською платою та графічним ядром, відбуватиметься виключно на основі його відповідності технічним та кількісним показникам, зазначеним у технічній специфікації. Учасник у складі своєї пропозиції має надати документальне підтвердження такої відповідності у вигляді порівняльної таблиці.
По суті питання другого: щодо портів материнської плати, оцінка пропозицій здійснюватиметься виключно на відповідність вимогам тендерної документації, де у розділі «Материнська плата» технічної специфікації щодо портів зазначено: «2 x PS/2 Keyboard/Mouse port (допускається один комбінований)».
Дата відповіді:
19.11.2025 11:19
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога в закупівлі
Номер:
e9327888db5648f1aabb9b189c93931f
Дата опублікування:
14.11.2025 16:39
Опис:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так наявна вимога: «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат, Учасник надає гарантійний лист про те, що системний блок, монітор, клавіатура та миша повинні бути вироблені під однаковою торговою маркою.» Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього, постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника від одного виборника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник при складанні тендерної документації керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), зокрема пунктом 4 статті 5 Закону. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону, у тому числі принципу добросовісної конкуренції між учасниками та рівного ставлення до них.
Вимога тендерної документації щодо постачання всіх складових предмету закупівлі під єдиною торговою маркою ґрунтується на конкретних технічних та операційних потребах Замовника, що мають забезпечувати повну сумісність усіх компонентів предмету закупівлі (Персональний комп’ютер у комплекті), зниження ризиків конфліктів драйверів та уникнення проблем із гарантійним обслуговуванням. Наявність єдиної виробничої гарантії на весь комплект дозволяє Замовнику отримати централізовану технічну підтримку усього обладнання, що підвищує ефективність обслуговування, скорочує час простою техніки та забезпечує безперебійність виконання державними службовцями покладених завдань та обов’язків.
Окрім того, Замовник потребує не просто набору окремих комплектуючих, а цілісного, інтегрованого практичного рішення. Обладнання від одного виробника використовує один набір програмного забезпечення для перевірки та керування (наприклад, налаштування монітора, клавіатури, оновлення BIOS/прошивок). Це гарантує 100% сумісність та відсутність конфліктів програмного забезпечення, що є критичним для стабільної роботи. Також, наявність уніфікованих робочих місць значно спрощує їх розгортання, обслуговування, оновлення та інвентаризацію. Це і є прямою економією та ефективністю в довгостроковій перспективі.
Разом з цим, зазначаємо, що Замовником не встановлено жодної вимоги чи посилання на конкретну торгову марку чи конкретного виробника. Замовник має право встановлювати в тендерній документації вимоги, що описують необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням специфіки своєї діяльності та потреб у подальшій експлуатації. Предметом закупівлі є постачання обладнання як єдиного комплексу. Цій вимозі однаковою мірою можуть відповідати як іноземні виробники, так і вітчизняні виробники, які здатні запропонувати повне рішення під власною єдиною торговою маркою.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо постачання системного блоку, монітора, клавіатури та миші під однаковою торговою маркою є обґрунтованою, об’єктивною та правомірною. Дії Замовника повністю відповідають принципам, викладеним у Законі України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
17.11.2025 16:24