-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя в асортименті різне
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 8 днів назад
88 900.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
13.11.2025 13:13 - 19.11.2025 00:00
Відповідь надана
щодо технічних характеристик
Номер:
73ce9ae2bc3e41feb05c6bf87e97044c
Дата опублікування:
18.11.2025 08:54
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник!
По позиції 9 так і не внесені зміни, знову звертаю увагу. Параметри висоти/ширини/довжини вказані Вами підходять лише для лотків з передньою стінкою, для лотків БЕЗ передньюї стінки висота зазвичай теж 24 см. Просимо внести зміни у ТД
Відповідь:
Шановний Учасник! Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог ст. 22-23 Закону та п.28 Особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та з урахуванням Цивільного кодексу України.
Ч. 3 ст. 22 Закону прямо передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Це положення надає Замовнику право на власний розсуд формувати вимоги до тендерної документації відповідно до своїх потреб та цілей закупівлі, якою є - отримання Замовником якісного, безпечного та/або сертифікованого Товару який максимально задовільнять потребу Замовника та в той же час не створить дискримінаційних умов для усіх потенційних Учасників.
Інформуємо ВАС, що Замовник не є виробником та не спеціалізується на певних видах Товару, тому при складанні технічних вимог до Товару (додаток 5 до тендерної документації) Замовник керувався інформацією, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Виробники Товарів на свій розсуд зазначають опис, характеристики, розміри, фотографії, інформацію та інші особливості про свій Товар і мають на це право, тому Товари які пропонуються Виробниками не є ідентичними в характеристиках (описі), але мають схожі характеристики і складаються із схожих компонентів, виконують однакові функції та вважаються комерційно взаємозамінними.
Враховуючи це, для зручності потенційним Учасникам, Замовник прийняв рішення зазначити термін «не менше» до усіх вказаних Замовником параметрів, тож потенційний Учасник має можливість скористатись цим терміном.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає об'єктивних обставин для внесення відповідних змін до тендерної документації, а вимоги Замовника не суперечать принципам розумності та не створюють дискримінаційних умов, є детальними та об’ємними.
Дата відповіді:
19.11.2025 17:52
Відповідь надана
щодо технічних характеристик
Номер:
07217f055ea84535a3d8a77763f09776
Дата опублікування:
17.11.2025 14:29
Опис:
Добрий день Шановний Замовнику!
У Додатку 5 до ТД ви вказуєте такі технічні характеристики щодо позицій:
3. Книга канцелярська Buromax, 48 аркушів - Обкладинка: картон ламінований, але на книгах обліку 48 аркушів обкладинки використовуються лише крейдований картон, карон ламінований використовують на книгах на 96 арк.
5. коректор стрічковий - Тип наконечника пензлик ластиковий. Навіть виробник тієї ТМ на яку ви посилаєтесь, не підтверджує таких характеристик, вказуючи лише "делікатний пластиковій накінечник"
6. Клейка стрічка ширина не більше 18мм - як ТМ Axent так і інші, такі стрічки виробляються стандартної довжини - або 30метрів, або 30ярдів. Жодне з цих значень не підходить під ваш запит "не менше 36,6м"
9. Лоток дял паперу вертикальний - ви вказуєте розміри для лотка з передньою стінкою, але в характеристиках додаєте "без передньої стінки" - цей тип лотків має майже однакову висоту та довжину - близько 24 см.
20. Файл прозорий А4 - наразі існуючий формат файлів це А4+ - для максимальної місткості
Просимо внести зміни до ТД з урахуванням вищевказаних характеристик.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію Дякуємо.
Дата відповіді:
17.11.2025 17:45
Відповідь надана
Щодо надання актів приймання-передачі та видаткових накладних до аналогічного договору
Номер:
c19318daae424fb59b51518203680e1c
Дата опублікування:
17.11.2025 13:07
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА,
у пп3.2. на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), вимагається надати копії актів приймання-передачі та видаткових накладних до вказаного аналогічного договору. Повідомляємо, що Видаткова накладна та акт приймання-передачі є основними первинними документами, які засвідчують факт передачі товару покупцеві. А при передачі товару покупцю підтверджується за видатковою накладною постачальника без акта приймання-передачі товару, бо він не передбачений Договором постачання. Просимо внести відповідні зміни до ТД стсовно надання вказаних документів у наступній редакції: пп3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), Учасник має надати: - копію вказаного договору; - копії актів приймання-передачі, АБО видаткових накладних
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни в додаток 5 Тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді:
17.11.2025 17:42
Відповідь надана
Паспорта/Сертифікати якості
Номер:
bb0362d444804956a539f0236a5b917e
Дата опублікування:
14.11.2025 11:43
Опис:
Шановний замовник, Ви вимагаєте "2. Оригінал або копія документу, що підтверджує якість/відповідність Товару (сертифікат/паспорт якості та/або свідоцтво відповідності та/або сертифікат відповідності та/або декларація відповідності) встановлені діючим законодавством України." Але Норми законодавства України не встановлюють обов’язкового сертифікування для більшості канцелярського приладдя. З 2018 року (та остаточно з 2020–2021 рр.) більшість товарів, у тому числі канцелярське приладдя, виключені з переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації.
Підстава:
Постанова КМУ № 1069 від 28.10.2015 (втрата чинності – скасування обов'язкової сертифікації широких груп товарів).
В цьому випадку Вам достаньо листа про несертифікацію ?
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни в додаток 5 Тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді:
14.11.2025 14:28