• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Комплексне обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану технологічних трубопроводів та свердловин ПСГ)

Місце надання послуг: - промисловий майданчик «Кегичівське ПСГ» Пролетарського ВУПЗГ: вул. Ломоносова 106, с. Антонівка, Кегичівський р-н, Харківська обл., обслуговується Пролетарським ВУПЗГ, яке розташоване за адресою: вул. Промислова 1, с. Приорільське, Магдалинівський р-н, Дніпропетровська обл., 51122; - лінійна частина магістральних газопроводів Первомайського ЛВУМГ: м. Первомайський, Харківська обл., 64107

Торги відмінено

1 474 951.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 30.03.2018 14:19 - 20.04.2018 17:00
Відповідь надана

Строк надання послуг

Номер: 8697e0a481654810983678f0c5bbe294
Дата опублікування: 18.04.2018 15:39
Опис: В тендерній документації (п.7 зведеної інформації про закупівлю, проект договору) визначено строк надання послуг протягом 240 календарних днів з дати укладання Договору. Одночасно в п.7 зведеної інформації про закупівлю та п.3.1 проекту договору вказано термін закінчення робіт – не пізніше 30 листопада 2018 р., а в п.11.1 проекту договору строк дії договору до 31 грудня 2018 р. Електронний аукціон, згідно оголошення про закупівлю (UA-2018-03-30-000373-c) має відбутися 02.05.18. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» процедура прозорого здійснення закупівель передбачає, що загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі триває від 5 до 20 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій (ст.28), а укладання договору про закупівлю з переможцем - не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (ст.32). При дотримання строків процедури закупівлі, а також з досвіду проведення подібних тендерів в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», підписання договору з переможцем торгів має відбутися орієнтовно наприкінці червня 2018 року. Таким чином, щоб закінчити роботи до 30 листопада 2018 р., залишається близько 150 календарних днів, а не 240 днів, як визначено в п.7 зведеної інформації про закупівлю та в проекті договору (календарний план). Звертаємо Вашу увагу, що такого строку (близько 150 днів) недостатньо для виконання такого значного обсягу польових та камеральних робіт, згідно технічних вимог (близько 200 км трубопроводів з кроком обстеження 5 м та територія КС). Враховуючи вище викладене та з метою недопущення зривів терміну виконання робіт по договору, просимо відкоригувати тендерну документацію, а саме:  в п.7 зведеної інформації про закупівлю строки надання послуг залишити строк 240 календарних днів з дати укладання Договору та видалити термін закінчення робіт – не пізніше 30 листопада 2018 р.;  в п.3.1 проекту договору видалити «але не пізніше 30.11.2018 р.»;  в п.11.1 проекту договору остаточну дату строку дії договору залишити відкритою (визначити під час процедури підписання договору із врахуванням строку надання послуг 240 днів та строку розрахунку протягом 30 днів після підписання останнього акту здачі-приймання наданих послуг).
Відповідь: Стосовно питання, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 20.04.2018 15:10
Відповідь надана

щодо додатків 5-а та 5-в ТД

Номер: 3895035cc9514ce3a19807f1c704a954
Дата опублікування: 16.04.2018 17:50
Опис: Документ "Опитувальник Контрагента - юридичної особи", конвертований у формат pdf, є технічно неможливим для заповнення. Поля "так" або "ні", необхідні для відмітки, напроти запитань в деяких пунктах не відображаються або "з'їжджають" на сусідні графи (наприклад, п.7, 8, 9). Також виникають складнощі із заповненням Питальника щодо ЕСП. Просимо надати вищезазначені документи (1.Питальник щодо ЕСП та 2.Опитувальник Контрагента-юридичної особи) у форматі Excel для їх належного заповнення.
Відповідь: Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word/ Excel може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Дата відповіді: 19.04.2018 16:08