• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення рекламної PPC-кампанії в рамках інформаційної кампанії "Захищаємо своє"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

3 840 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 12.11.2025 17:31 - 17.11.2025 00:00
Відповідь надана

Креативи, що видаються Замовником

Номер: 7eea52c945574c84a77b64fa0bfba660
Дата опублікування: 13.11.2025 16:56
Опис: Згідно тендерної документації, переможець створює додаткові статичні та анімовані зображення, а також текстові матеріали для використання на платформах для реклами. Також, формує монтаж відео, що буде надане Замовником. То ж прошу деталізувати, які матеріали і у якому форматі буде виданий Замовником?
Відповідь: Кі-віжуал awareness кампанії, у 3 варіантах сюжету, ресайзи 1920х1080, 1080х1920, 1080х1080, 1080х1350 Рекламний ролик до awareness-кампанії , повний (хронометраж понад 30с), у форматах 1920*1080 та 1080*1920
Дата відповіді: 14.11.2025 09:29
Відповідь надана

Зміни умов оплати

Номер: 5040bf2ec44e49ffa8a6dd1f2e487760
Дата опублікування: 13.11.2025 12:18
Опис: Доброго дня! Згідно договору п. 3.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником наданих Послуг в гривнях після надання Послуг на підставі акту наданих послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на визначені договором Послуги на казначейський рахунок Замовника. - передбачено після оплата. Але сума договору становить 3 840 000 грн з ПДВ. Але реклама на Майданчиках для розміщення( YouTube, Google Display Network (баннерна реклама) , Meta (Facebook/Instagram) - передбачає передоплати: працює по принципу - поповнюєш кабінет - реклама показується, грошів немає - не показується. Чи можливо внести зміни в договір, щоб оплата за рекламу була або 100% передоплатою, а за наші послуги може бути після оплатою, або рекламні кабінети поповнювались напряму від Замовника (ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО, в особі тимчасово виконуючого обов’язки начальника Інформаційного агентства Лапчика Кирила Сергійовича)? Бо наразі сума 3 840 000 грн, яку потрібно закрити за рахунок власних коштів - завелика. І, на мою думку, це обмежує коло учасників в тендері. Дякую
Відповідь: Інформаційне агентство є бюджетною установою, створеною МОУ. Єдиним видом діяльності є 84.22 (Діяльність у сфері оборони). На період дії воєнного стану, проведення закупівель на умовах передоплати потребує спеціальної процедури. В Інформагентстві відсутні дозволи на проведення закупівель на умовах авансування (передоплати).
Дата відповіді: 13.11.2025 16:37
Відповідь надана

Уточнення стосовно закупівлі

Номер: ffb7ade8998341148d47c9e98546b30c
Дата опублікування: 13.11.2025 12:11
Опис: Доброго дня! Прошу уточнити наступні моменти: 1) Які рекламні акаунти належатимуть Замовнику, а які - Виконавцеві і просто буде наданий доступ? 2) Креативи: у якому форматі та у якій кількості будуть видані? Якшо відеокреативи, то якого хронометражу/тривалості/формату/ресайзу? Якшо статичні - у якій кількості і яких розмірах?
Відповідь: > 1) Які рекламні акаунти належатимуть Замовнику, а які - Виконавцеві і просто буде наданий доступ? Всі рекламні кабінети мають належати Виконавцеві, але до них має бути наданий доступ Замовнику в режимі “тільки читання”. > 2) Креативи: у якому форматі та у якій кількості будуть видані? Якшо відеокреативи, то якого хронометражу/тривалості/формату/ресайзу? Якшо статичні - у якій кількості і яких розмірах? Креативи: 1. Key visuals – 5 шт (при розробці може буде до 2-3 варіантів на основі BIG IDEA) 2. ⁠Статичні зображення – 5 шт (на основі key visuals, допускається два кола правок) 3. ⁠Відео 6 сек – 5 шт (на основі розробленої концепції, допускається одне коло правок) 4. ⁠Відео 30 сек – 5 шт (на основі розробленої концепції, додавання титрів, заміна графічного пекшоту, без озвучки, допускається одне коло правок) 5. ⁠Тексти до 1000 знаків – 5 шт (2 години робити копірайтера на кожен текст)
Дата відповіді: 13.11.2025 16:36