-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Адаптер універсальний фланцевий чавунний, муфта універсальна чавунна, хомут нержавіючий ремонтний для труб
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 5 днів назад
585 083.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
11.11.2025 22:23 - 16.11.2025 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
f1d6a774529e4f4cad84af8308b577b9
Дата опублікування:
15.11.2025 18:39
Опис:
Шановний Замовнику! Уточніть будь ласка, чи можна Вам запропонувати на п.4 Муфта універсальна чавунна ДУ50 (57-74) PN16 муфту з діапазоном 158-182, на п.5 Муфта універсальна чавунна ДУ65 (63-85) PN16 муфту з діапазоном 72-85, і на п.8 Муфта універсальна чавунна ДУ150 (158-184) PN16 муфту з діапазоном 158-182. Чи буде така пропозиція розглядатися Замовником і чи не вважатиметься це невідповідністю до вимог ТД? Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Додатком 2 до тендерної документації чітко визначено вимоги до конкретних найменувань предмету закупівлі.
Дата відповіді:
17.11.2025 16:08
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f40e78c33f8e45939fe2cfa943cbb8d0
Дата опублікування:
15.11.2025 14:23
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику.Це ви навмисне внесли зміни до тендерної документації, в пізній час щоб учасники не мали змоги вам задати запитання. Прописала таке, під конкретного свого місцевого постачальника, щоб інші не мали змоги зайти на ваш тендер. Спостерігається лобіювання інтересів вашого постачальника
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно умов цієї закупівлі будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника до 16.11.2025 00:00. Замовник, в свою чергу, зобов'язаний через електронну систему закупівель, яка працює 24 години на добу в частині оприлюднення інформації, у т.ч. надання відповідей та/або роз'яснень, надати відповідь на питання протягом 3 календарних днів. Строк подання пропозицій згідно з діючим законодавством визначено Замовником до 19.11.225 року до 00:00. Таким чином, з урахуванням внесених Замовником змін 14.11.2025 року, у всіх Учасників є 5 днів для підготовки тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
17.11.2025 16:02
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
008fb01eec1142559b8a7e2660ae4243
Дата опублікування:
15.11.2025 14:20
Опис:
Шановний Замовнику!Ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про наявність дискримінаційної вимоги та такої, що обмежує конкуренцію, вимоги, а саме:вимога надання учасником документа про підтвердження ринкової ціни (довідки/експертного висновку/висновку про кон’юнктуру ринку), виданого тільки органом, який має сертифікат ISO 9001:2015 із зазначеною спеціалізацією «дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки», а також обов'язок надавати копію такого сертифіката ISO 9001:2015 органу-видавача».ISO 9001:2015 не містить спеціалізацій.
Стандарт встановлює вимоги до системи управління якістю, але не визначає сфер діяльності чи спеціалізацію організації.
Отже, вимога «наявності спеціалізації з дослідження кон’юнктури ринку» у сертифікаті ISO є такою, що неможлива до виконання.Вимога обмежує коло організацій, які можуть видати довідку.Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку отримувати довідки про ринкові ціни виключно від організацій, що мають ISO 9001.
Таким чином, замість широкого переліку можливих установ (статистика, біржі, ДП «Держзовнішінформ», ТПП тощо) Замовник фактично звужує перелік до дуже обмеженої кількості установ.Вимога необґрунтована предметом закупівлі.
Така довідка не впливає на якість товару, не підтверджує відповідність технічним вимогам і не є підтвердженням кваліфікації учасника.Порушення принципів Закону про публічні закупівлі (ст. 3 Закону):недискримінація учасників; добросовісна конкуренція; пропорційність; максимальна економія бюджетних коштів. Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав подібні вимоги дискримінаційними, адже вони штучно звужують конкуренцію та встановлюють надмірні бар’єри. Внесіть зміни до тендерної документації видаливши вимогу щодо обов’язкового надання копії сертифікату ISO 9001:2015 органу, що видає довідку про ринкову ціну,вимогу про наявність у сертифікаті ISO спеціалізації «дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки».Видалити вимогу щодо наступних документів (довідку або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП«Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуруринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів)У разі невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України із оскарженням зазначеної дискримінаційної вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
1. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну кожного найменування товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
Умови тендерної документації не встановлюють вичерпного переліку компетентних органів від яких можливо отримати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін): статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку.
Отримати сертифікат про відповідність вимогам ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 може будь-який суб’єкт господарювання, що організував свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Правова позиція АМКУ викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, №19457-р/пк-пз від 27.08.2021.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в наведеній частині.
Дата відповіді:
17.11.2025 15:44
Відповідь надана
Розвантажувальні роботи
Номер:
0f17c3e3736c4f26bc1a51e042eccb9f
Дата опублікування:
15.11.2025 14:03
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику. Якщо ви будете замовляти товар партіями, по 2 шт одиниці товару, нам можливо окремо транспортувати вантажника до Вас? Невже у вас у комунального підприємства відсутні чоловіки,які могли б підняти товар вагою 30 кг?Внесіть зміни до тендерної документації видаливши дану вимогу щодо розвантажувальних робіт.
Відповідь:
Доброго дня! Вимога про включення витрат на доставку та розвантаження є прийнятною, оскільки вона встановлена для всіх учасників однаково.
Положення тендерної документації не встановлюють особливих умов щодо виконання розвантажувальних робіт або залучення спеціалізованого розвантажувального обладнання. Наведені вище умови тендерної документації не порушують права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі потенційних учасників. Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду.
Дата відповіді:
17.11.2025 15:42
Відповідь надана
Розвантажувальні роботи
Номер:
386a98fac7e0435da963a13b702f8a47
Дата опублікування:
15.11.2025 13:52
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до вимоги тендерної документації, викладеної в пункті 6 Додатку 3 Вимога "розвантажувальні роботи, здійснюються за рахунок Постачальника" є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки це: - Нетиповий розподіл відповідальності. Згідно з усталеною діловою практикою, розвантажувальні роботи на місці поставки товару зазвичай виконуються силами та/або засобами Замовника, оскільки саме він має доступ до необхідних механізмів, обладнання та кваліфікованого персоналу на своєму об'єкті. - Необґрунтоване фінансове навантаження. Вимога щодо виконання розвантажувальних робіт за рахунок Постачальника призводить до необхідності закладати додаткові, необґрунтовані витрати в цінову пропозицію, що може включати: оренду спеціалізованої техніки (автокрана, навантажувача тощо); оплату послуг сторонніх організацій чи додаткових робітників; додаткові страхові та логістичні ризики. - Обмеження конкуренції. Зазначена вимога ставить в невигідне становище тих потенційних Учасників, які є кваліфікованими виробниками та постачальниками продукції, але не мають у своєму розпорядженні спеціалізованого розвантажувального обладнання чи можливості швидко його залучити. Це штучно відсіює частину ринку, що суперечить принципам публічних закупівель щодо забезпечення максимальної конкуренції. На підставі вищевикладеного, вимагаємо: Виключити з умов постачання товару вимогу про те, що завантаження та розвантаження здійснюються за рахунок Постачальника.
Відповідь:
Доброго дня! Вимога про включення витрат на доставку та розвантаження є прийнятною, оскільки вона встановлена для всіх учасників однаково.
Положення тендерної документації не встановлюють особливих умов щодо виконання розвантажувальних робіт або залучення спеціалізованого розвантажувального обладнання. Наведені вище умови тендерної документації не порушують права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі потенційних учасників. Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду.
Дата відповіді:
17.11.2025 15:41
Відповідь надана
найменування
Номер:
68f3c9091fdf4ea88875cce9444c3389
Дата опублікування:
14.11.2025 13:03
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість. Деякі позиції, що закуповуються Замовником по найменуванню відрізняються від того, як вони іменуються у документах якості Учасника. Як учасник має надавати пропозицію? – з зазначенням найменувань, які вказав Замовник? Чи так, як вони зазначені у якісних документах Учасника?
Відповідь:
Замовником буде внесено уточнюючі зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2025 19:55
Відповідь надана
матеріал
Номер:
51a491e395164972ba42fbdd59a2243a
Дата опублікування:
14.11.2025 11:52
Опис:
Замовник принципово приймає до розгліду адаптер та муфту з матеріалу чавун? Чи можна запропонувати сталеву муфта та адаптер? Даний матеріал більш стійкий до корозії та довговічніший чим чавун.
Відповідь:
Замовником визначено найменування предмету закупівлі, його характеристики, у т.ч. матеріал, з якого має бути виготовлений запропонований товар у Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2025 19:50
Відповідь надана
Додаток 5 пункт 5
Номер:
263e034ac3104ed1a9eea1c9f1b490fc
Дата опублікування:
13.11.2025 16:11
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику.А навіщо вам довідка з банку, та з податкової служби про наявність рахунку ? Щоб правильно скласти договір про закупівлю достатньо довідки з банку про наявність відкритих рахунків? Чи ви думаєте, що учасники нададуть невірні дані, щоб їм не перерахували кошти. Чи ви хочете змусити учасників побігати по всіх інстанціях? Внесіть зміни до тендерної документації видаливши дані пункти.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Нормами частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку з банківської установи та податкові служби про наявність рахунків.
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника отримати актуальну інформацію щодо наявності відкритих рахунків в банківських установах та переконатися, що під час укладання договору не виникнуть проблеми, пов'язані з розрахунками, адже наявність відкритих рахунків є передумовою для оплати за договором про закупівлю.
Згідно з вимогами ст. 42-1 Податкового кодексу України, платники податків можуть отримати будь-який документ, що стосується такого платника податків, в тому числі і інформацію про відкриття або закриття своїх рахунків та електронних гаманців у банках, фінансових установах та небанківських надавачах платіжних послуг через Електронний кабінет.
На підставі викладеного, наведені вище вимоги тендерної документації не являються дискримінаційними, оскільки стосуються всіх потенційних учасників, не обмежують коло можливих учасників, кожен потенційний учасник може їх виконати.
Дата відповіді:
14.11.2025 19:45
Відповідь надана
Постака товару
Номер:
5f082c837be9467e8ed69f4b8b4d424e
Дата опублікування:
13.11.2025 15:56
Опис:
Добрий лень. Шановний Замовнику.Якщо поставка адаптерів та муфт чавунних буде через 1,5 місяці це вас влаштує?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та виходячи зі змісту тендерної документації Замовником визначено строк поставки товару до 31.12.2025 року.
Дата відповіді:
14.11.2025 08:57
Відповідь надана
Термін поставки
Номер:
0cb46441069449b3892073960608c7ee
Дата опублікування:
13.11.2025 11:30
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику.В який термін після заявки Замовника потрібно поставити товар, оскільки по вашій закупівлі проходить імпортний товар, який буде завозитись і на це потрібно термін від 3-5 тижнів.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Замовником визначено строк поставки товару до 31.12.2025 року.
Дата відповіді:
14.11.2025 08:55