• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери для потреб місцевих загальних судів Київської області

(Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! При ненадходженні коштів Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися.)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

2 592 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 11.11.2025 19:02 - 07.12.2025 00:00
Відповідь надана

уточнення рівень шуму

Номер: ca8e02f9b62845ce81f393102e9f216b
Дата опублікування: 02.12.2025 12:49
Опис: Дрбрий день.Такий параметр роботи кондиціонеру, як рівен шуму- це зазвичай показник відносний та вказується виробником в технічній специфікації в форматі "Від....до.....", або "максимально/мінімально". Вкажіть, будь ласка, параметр "Рівень шуму внутрішнього блоку: не більше Дб 23 "-це максимальний рівень шуму? чи мінімальне значення? В жодній специфікації до кондиціонеру не буде такого одиничного значення, навіть в кондиціонері преміум сегменту цей показник мв турбо режимі буде вище ніж 23дБ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Показник «Рівень шуму внутрішнього блоку: не більше 23 дБ» у технічних вимогах означає максимально допустимий рівень шуму, тобто верхню межу, яку не повинен перевищувати внутрішній блок кондиціонера в жодному з режимів, визначених виробником як стандартні (насамперед – у мінімальному режимі роботи вентилятора). Дійсно, виробники зазвичай зазначають рівень шуму у вигляді діапазону «мін.–макс.» або окремих значень для режимів (Silent/Low/Medium/High/Turbo). У турбо-режимі рівень шуму завжди буде значно вищим за 23 дБ, навіть у преміум-сегменті. Однак технічна вимога «не більше 23 дБ» стосується найнижчого рівня шуму, який забезпечує обладнання (як правило, у режимі «Silent» або «Low»). Це не вимога до всіх режимів роботи, а саме обмеження на мінімальний заявлений виробником рівень шуму. Таким чином, показник 23 дБ — це максимально допустиме значення мінімального рівня шуму, який виробник вказує у своїй технічній специфікації.
Дата відповіді: 02.12.2025 16:38
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги додатку 2 від 28/11/2025

Номер: a7ca5a1c4aa74c3b86b50797f221e906
Дата опублікування: 29.11.2025 01:33
Опис: Шановний Замовник. В Додатку 2 редакції від 28/11/2025 нами виявлено низку дискримінаційних вимог, які порушуюють наші права та вказують на одну конкретну модель кондиціонерів, що значно звужує коло потенційних учасників та товарів. А саме: 1) "Сезонний коефіцієнт продуктивності SEER (охолодження): 6,1/А++, Сезонний коефіцієнт продуктивності SCOP (обігрів): 4,0/А+". Наша компанія планує запропонувати більш якісний товар, коефіцієнти SEER та SCOP якого мають більші значення. Пропонуємо викласти вказані вимоги з додаванням виразу "не менше": "Сезонний коефіцієнт продуктивності SEER (охолодження), не менше: 6,1/А++, Сезонний коефіцієнт продуктивності SCOP (обігрів). не менше: 4,0/А+". 2) Вимога щодо шуму: "Рівень шуму внутрішнього блоку: не більше Дб min/max 23/30/35/38" однозначно вказує на модель скаржника та штучно звужує коло товарів та учасників. Пропонуємо викласти дану вимогу в редакції "Мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку, не більше: Дб 23", що задовольнить всіх потенційних учасників, не порушить Ваші очікування від товару та не погіршить якість бажаного товару. 3) Вимоги щодо ваги та розмірів зовнішнього блоку "Розмір зовнішнього блоку (ДхВхГ), мм: не більше 756×503×290; Вага зовнішнього блоку: не більше 23 кг" вказують на модель скаржника та штучно звужують коло товарів та учасників, також є дискримінаційними. Значення ціх характеристик є унікальними у кожного виробника та жодним чином не відображають якість кондиціонерів. Викладені 28/11/2025 значення розмірів та ваги зовнішнього блоку суперечать попереднім редакціям, отже є несуттевими, тому вважаємо за доцільне для розширення кола потенційних пропозицій та недопущення порушення норм законодавства про державні закупівлі, зазначені параметри видалити з переліку вимог. Отже, запропоновані зміни вимог 1), 2), 3) не порушать права скаржника (равно як інших учасників) щодо участі у даній закупівлі, та не обмежать Вас у придбанні якісних товарів. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію внесено зміни
Дата відповіді: 01.12.2025 18:34
Відповідь надана

дискримінаційна вимога п.5 додатку 1 від 28/11/2025

Номер: 11f75602365d4e59ad5b84664103f557
Дата опублікування: 28.11.2025 23:49
Опис: Шановний замовник! В додатку №1 зі змінами від 28/11/2025 є вимога п.5 "У складі пропозиції Учасник надає документи виробника Товару, що підтверджують його відповідність (якості): паспорт, сертифікат/паспорт якості (від виробника), декларація про відповідність, сертифікат відповідності, сертифікат походження, інший документ виробника, який засвідчує якість товару, тощо", яка в даній редакції є дискримінаційною. Перелік документів викладено через кому, тобто кожен Учасник має надати 5 (п'ять!) документів, які по суті мають ідентичний зміст, але більшість потенційних учасників їх (всіх п'яти) не мають. Також, документ "сертифікат походження" можуть мати лише імпортери обладнання. який до того ж не є обов'язковим згідно законодавства України! Вимога щодо надання "сертифікат походження" є дискримінаційною, значно обмежує коло потенційних учасників, та згідно практики оскарження в АМКУ (закупівля UA-2025-10-16-009073-a) підлягає видаленню з переліку вимог ТД. У випадку оскарження п.5 Замовник ризикує лишитись без обладнання через сплин термінів. Наша компанія планує взяти участь у даній закупівлі та пропонує Замовнику викласти вимогу п.5 з додаванням сполучних виразів, на кшталт, "та/або", а саме: "..паспорт, та/або сертифікат/паспорт якості (від виробника), та/або декларація про відповідність, та/або сертифікат відповідності, та/або сертифікат походження, та/або інший документ виробника, який засвідчує якість товару, тощо". Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію внесено зміни
Дата відповіді: 01.12.2025 18:34
Відповідь надана

п. 3.4 договору

Номер: 6849511baa464cc99e194be09b0212d6
Дата опублікування: 21.11.2025 05:16
Опис: Шановний замовник, в п. 3,4. Договору "..встановлення.." йдеться про монтаж чи складання в окремому примящення для подальшого зберігання? Якщо монтаж не вимагається, то просимо видалити "встановлення" з п. 3,4 Договору та завантажити Додаток 3 в скоректованій редакції. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію буде внесено зміни
Дата відповіді: 21.11.2025 17:23
Відповідь надана

Пояснення щодо тендерної документації

Номер: 936482a4e9bb406abeec21c151bc0afa
Дата опублікування: 13.11.2025 21:05
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації одними із загальних умов є: “Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше. Завантаження, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника.” Водночас у Додатку 3 проект договору вказано нуступне: “6.3.Постачальник зобов’язаний: 6.3.1. Забезпечити поставку, встановлення (монтаж) Товару у строки, встановлені цим Договором; 6.3.2. Забезпечити поставку, встановлення (монтаж) Товару, якість якого відповідає умовам, установленим цим Договором”. Проясніть будь ласка, чи входить встановлення товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію буде внесено зміни
Дата відповіді: 14.11.2025 17:54
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії №1

Номер: bad58eccb96d45f281f5d6ed3db2dfce
Дата опублікування: 13.11.2025 19:03
Опис: Шановний замовник. Наша компанія планує взяти участь у Вашій закупівлі на постачання кондиціонерів та запропонувати недорогий та якісний товар. Але нами виявлено вимоги, які є дискримінаційними особливо в період військового стану. А саме: кваліфікаційна вимога №1 Додатку 1 щодо "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" та її підтвердження. Брати участь в аналогічних закупівлях на постачання певної кількості товарів можуть учасникі, які в теперішніх умовах намагаються диверсифікувати ризики втратити те невелике, що ще вдалося зберегти в умовах військового стану. Тобто, учасник може не мати (або не має можливості дати підтвердження) "будівлі або іншої капітальної споруди", а також "транспортного засобу". Водночас, відповідність такого учасника п.2 та п. 3,3 кваліфікаційних критеріїв свідчить про достатню кваліфікацію такого учасника брати участь у закупівлях на постачання товарів. Водночас учасники мають гарантувати постачання товару згідно з кваліфікаційним крітерієм п. 2,7. З усіх наведених аргументів наявність кваліфікаційної вимоги №1 Додатку 1 щодо "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" та її підтвердження є занадто деталізованою, та жодним чином не впливаючою на якість запропонованих товарів та умови виконання договору про постачання кондиціонерів згідно з Додатком 3. Просимо розглянути наше звернення, прийняти рішення про не застосування кваліфікаційної вимоги №1 Додатку 1 , та завантажити Додаток 1 в новій редакції. Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за ваше звернення. Ми уважно ознайомились з вашими аргументами щодо кваліфікаційної вимоги №1 Додатку 1, зокрема щодо "Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Згідно зі статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право встановлювати кваліфікаційні вимоги до учасників, якщо це необхідно для забезпечення належного виконання договору. У випадку вашого звернення, ми розуміємо труднощі, з якими можуть стикатися підприємства в умовах воєнного стану, зокрема щодо наявності певних матеріальних ресурсів (будівель, транспортних засобів тощо). Замовник вважає обґрунтованою вимогу щодо наявності власних або орендованих приміщень, а також транспортних засобів. Так, зважаючи на короткі строки поставки, заявлена кількість обладнання не може бути поставлена за принципом "з коліс", а повинна бути наявна у постачальника, а отже має бути забезпечене належне зберігання товару. Умова щодо наявності автомобільного транспорту також не може вважатись дискримінаційною, оскільки заявлена партія товару має бути своєчасно доставлена в належному стані, без пошкоджень у короткі строки. Відсутність власного/орендованого транспорту не може гарантувати своєчасність поставки та належне виконання умов договору. Заявлена вимога відповідає нормам статті 799 Цивільного кодексу України.
Дата відповіді: 16.11.2025 17:09
Відповідь надана

уточнення

Номер: dd8e06b25f164848be238c8c56a6c338
Дата опублікування: 12.11.2025 21:29
Опис: Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що поточна редакція технічних вимог, зокрема щодо розміру та ваги блоків є такою, що надмірно деталізує такі параметри та суттєво звужує коло потенційних пропозицій фактично до однієї моделі. Таке точне співпадіння параметрів не викликано жодною обєктивною необхідністю, адже ці параметри не характеризують будь-які суттєві властивості предмета закупівлі (кондиціонерів) та його основних характеристик та функцій за призначенням. Через це, вважаємо за доцільне для розширення кола потенційних пропозицій та недопущення порушення норм законодавства про державні закупівлі, зазначені Вами параметри визнати як мінімально допустимі та додати формулювання "не менше" щодо розмірів блоків (зовнішнього та внутрішнього) та ваги кондиціонера та його компонентів. Враховуючи, що збільшені вага та розмір зазвичай свідчать про більш спроможні та якісні конденсатори, компресори та інші ключові компоненти кондиціонерів, що напряму покращує їх продуктивність та ефективність. Через це, Ваші інтереси та очікування як замовника будуть неуклінно дотримані та навіть, перевищено у бік покращення.
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію буде внесено зміни
Дата відповіді: 13.11.2025 17:33
Відповідь надана

Монтаж

Номер: 2801928134d8481da52d1d0b6049a484
Дата опублікування: 11.11.2025 19:16
Опис: Закупівля з монтажем?
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі визначено Додатком 2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.11.2025 17:00