• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ЦЗВ-25Т_411_ВО: Трансформатори силові (Лот 1 - 31170000-8 Трансформатори, Лот 2 - 31170000-8 Трансформатори, Лот 3 - 31170000-8 Трансформатори)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітряних Сил проспект, будинок 11/15.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 28.11.25 12:00)

35 629 086.12 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
02
год
41
хв
33
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 - 8 160.00 UAH
Період уточнення: 11.11.2025 15:24 - 25.11.2025 00:00
Відповідь надана

Строки подання пропозиції

Номер: 5bf6bd28b3904c9f93da1195bcdadd33
Дата опублікування: 19.11.2025 10:58
Опис: Зважаючи на графіки відключення електроенергіїї та роботу установ підчас повітряних тривог, просимо подовжити строк подання тендерної пропозиції до 28.11.2025
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.11.2025 15:15
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: 6c4e83977ec34471b1bfd55c1df0ac6d
Дата опублікування: 14.11.2025 07:50
Опис: Просимо розглянути та прийняти запропоновані зміни до Додатку 6 ТД «Проєкт договору»: 1. «П.2.6. Повідомлення про виклик представника ПОСТАЧАЛЬНИКА направляється в один зі способів передбачених п. 4.4 цього Договору». 2. «П.4.5. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата фактичного передання ТОВАРУ ПОКУПЦЮ та одночасного з цим підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної». 3. «П.5.9. У разі закупівлі ТОВАРУ, який внесений до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 30 календарних днів з моменту поставки ТОВАРУ надає ПОКУПЦЮ підготовлену виробником ТОВАРУ фактичну калькуляцію собівартості такого ТОВАРУ, для оприлюднення ПОКУПЦЕМ в електронній системі закупівель разом зі звітом про виконання договору про закупівлю». 4. «П.7.4. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата зарахування коштів обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА на його поточний рахунок, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА». 5. П.7.5. просимо виключити з договору. 6. «П.9.6. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції(-ій), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ…». Цей штраф є прийнятним, якщо Постачальник отримає 100% вартості Товару з ПДВ. Просимо відкоригувати. 7. Абзац 3 П.9.6. просимо викласти в наступній редакції: «З метою правильного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня (окрім випадку, коли Постачальник оскаржує рішення щодо зупинення реєстрації в ЄРПН у судовому порядку) з дати виникнення у ПОСТАЧАЛЬНИКА податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України». 8. Абзац 4 П.9.6. просимо виключити з договору.
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2025 17:10
Відповідь надана

Строк подання

Номер: fd8b35c4081f4dca99e1e15dfb9b5212
Дата опублікування: 13.11.2025 08:57
Опис: Зважаючи на графіки відключення електроенергіїї та роботу установ підчас повітряних тривог, просимо подовжити строк подання тендерної пропозиції до 28.11.2025
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2025 17:10
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: cfd5207b6a07473f94d387787bfa0af1
Дата опублікування: 13.11.2025 08:56
Опис: Просимо розглянути можливість та змінити умови оплати на такі, що передбачають аванс: - ПОКУПЕЦЬ здійснює попередню оплату в розмірі 30% (тридцяти) вартості партії ТОВАРУ протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА. - Остаточна оплата 70% (сімдесят) вартості партії ТОВАРУ за фактично поставлений ТОВАР на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2025 17:10
Відповідь надана

Внесення змін у технічні вимоги трансформаторів силових ТРД-12500

Номер: 1b59dc1e83654bc38f3f9ff19922ac33
Дата опублікування: 12.11.2025 17:53
Опис: Згыдно конструктивного виконання трансформатору, просимо внести зміни та уточнення до технічних вимог замовника: 1.Схема та група з’єднань-Y/D-Y-11-0 2.Напруга короткого замикання, %ВН-(НН1+НН2)-10±10% 3.Втрати, кВт: холостого ходу-11,5 короткого замикання-70
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2025 17:09
Відповідь надана

Строк подання

Номер: b052653cf836458f99d745ed3578cc69
Дата опублікування: 11.11.2025 18:47
Опис: Зважаючи на графіки відключення електроенергіїї та роботу установ підчас повітряних тривог, просимо подовжити строк подання тендерної пропозиції до 28.11.2025
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.11.2025 17:09
Відповідь надана

Зміна умов оплати по лоту №3

Номер: 9f95be2c832e46468ff65172a0c734e2
Дата опублікування: 11.11.2025 17:54
Опис: Враховуючі терміни постачання та умови оплати, передбачені тендерною документацією, розрахунок з постачальником продукції буде проведений у 2026 році. Такі умови оплати тягнуть за собою фінансові ризики для виробника, тому що розрахунки з постачальниками матеріалів та комплектуючих для виробництва обладнання відбувається на 100% передплаті. У зв’язку з тим, що фінансування цього проекту складатиме орієнтовно п’ять місяців, то це приведе до того, що у вартість обладнання необхідно буде закласти ряд фінансових ризиків, таких як витрати на залучання грошових коштів, зростання інфляції та інше. Також потрібно враховувати той факт, що в країні введений воєнний стан і потенційні іноземні виробники обладнання з побоюванням ставляться до проектів без авансування при таких умовах. Враховуючи вищезазначені фактори, просимо вас розглянути можливість зміни умов оплати з можливістю надання авансування у розмірі 30% від вартості договору по лоту №3, що дасть можливість розширити коло потенційних учасників тендерної процедури, вибрати більш якісне обладнання, а також заощадити кошти за рахунок відсутності фінансових ризиків зазначених вище.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2025 17:09