• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Закупівля фінансується Європейським Союзом. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 11 робочих днів

7 067 233.20 UAH з ПДВ
Період уточнення: 11.11.2025 15:21 - 23.11.2025 00:00
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: ae5dd623f8ed407db85ec85ce47a22b4
Дата опублікування: 20.11.2025 10:45
Опис: Тендерною документацією встановлено вимогу про надання аналогічних договорів лише на об’єктах реконструкції будівель закладів охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2, із підтвердженням класу наслідків реєстраційним номером в ЄДЕССБ, а також копій усіх додаткових угод, актів на всю суму договору та листів-відгуків замовників. Такі вимоги є надмірними, необґрунтованими та дискримінаційними, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення Антимонопольного комітету України. Обмеження щодо галузі (“заклади охорони здоров’я”). Вимога надати досвід лише у сфері охорони здоров’я є невиправданим звуженням кола потенційних учасників. Згідно зі ст. 22 Закону, технічні та кваліфікаційні вимоги повинні бути об’єктивними та пов’язаними з предметом закупівлі. Для виконання робіт з технічного нагляду ключовим є досвід нагляду за роботами аналогічної складності, а не належність об’єкта до конкретної галузі. АМКУ системно визнає подібні вимоги дискримінаційними, оскільки вони створюють невиправдані бар’єри конкуренції. Досвід технічного нагляду за об’єктами реконструкції інших типів (освіта, адміністративні будівлі, спорт, культура тощо) зазвичай ідентичний за змістом, обсягом та складністю роботам у медичних закладах. Вимога підтвердження класу наслідків через ЄДЕССБ. Замовник вимагає підтвердження класу наслідків реєстраційним номером в ЄДЕССБ, хоча законодавство допускає й інші документи, що підтверджують клас наслідків (експертний звіт, проектна документація, декларація, дозвіл тощо). Обмеження є безпідставним, адже: значна кількість договорів до 2020 року взагалі не підлягала обов’язковій реєстрації в ЄДЕССБ; реєстраційні номери може не бути у замовників, які не завершили процедуру внесення даних до Реєстру; відсутність номера в ЄДЕССБ не означає відсутності класу наслідків. Отже, вимога суперечить принципам справедливої конкуренції та недискримінації (ст. 5 Закону). На підставі наведеного звертаємось до Замовника з проханням: Внести зміни до тендерної документації в частині визначення аналогічного договору, а саме дозволити підтвердження досвіду виконання технічного нагляду на будь-яких об’єктах реконструкції класу наслідків не нижче СС2, незалежно від галузі. Скасувати обов’язкову вимогу щодо підтвердження класу наслідків виключно реєстраційним номером в ЄДЕССБ та передбачити можливість підтвердження його іншими документами (експертний звіт, проектна документація тощо).
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, хочемо повідомити наступне. Технічний нагляд забезпечує Замовник протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни такого об’єкта, в тому числі і дотримання вимог ДБН В.2.2-10:2022 "Заклади охорони здоров'я. Основні положення", що в свою чергу вимагає досвіду роботи саме в медичному закладі. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) визначена статтею 16 Закону. Оскільки законодавство не містить визначення терміну «аналогічний договір», Замовник самостійно встановлює вимоги, зокрема, яким чином учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в тому числі по строку виконання аналогічних договорів. Вимога щодо підтвердження класу наслідків (відповідальності) об’єкту за аналогічним договором шляхом надання Учасником у складі пропозиції реєстраційного номеру в ЄДЕССБ не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та не обмежує коло потенційних учасників, оскільки відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Замовник має право виконувати будівельні роботи після видачі Замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Таким чином, замовник має до початку робіт отримати дозвільні документи. Відповідно до приписів п. 3 ст. 22 Закону №922 передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» .Отже, вимоги Замовника розроблені та направлені на те, щоб у результаті проведення процедури закупівлі було укладено договір та виконано роботи якісно у строк та у повному обсязі
Дата відповіді: 22.11.2025 19:49
Відповідь надана

щодо досвіду

Номер: 8ad49bfd50874fb48e489d0718ef6260
Дата опублікування: 12.11.2025 09:46
Опис: Шановний Замовник! Підкажіть, будь ласка, чи вважатиметься аналогічним договором договір на надання послуг інженера-консультанта на на об’єктах закладів охорони здоров’я?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації під аналогічними договорами вважаються повністю виконані протягом 2019-2024 років договори з усіма додатками та додатковими угодами щодо виконання робіт саме з технічного нагляду на об’єкті реконструкції будівлі закладів охорони здоров’я. Оскільки послуги інженера-консультанта не є предметом закупівлі, то наявність в учасника таких виконаних договорів не є підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді: 14.11.2025 15:35
Відповідь надана

СС

Номер: a81f81e84e0247579bd55004c0646bcb
Дата опублікування: 11.11.2025 21:20
Опис: Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що клас наслідків (відповідальності) за об’єктом «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» - СС3.
Дата відповіді: 14.11.2025 13:03