• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

18П-179 - 92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги щодо виробництва корпоративного фільму)/Film and video production services and related services (Рroduction of a corporate movie)

92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги щодо виробництва корпоративного фільму)/Film and video production services and related services (Рroduction of a corporate movie)

Торги відмінено

2 640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2018 15:36 - 06.11.2018 12:00
Відповідь надана

Правильность заполнения документов

Номер: 1ae4edd17cf9446aa5cfd31a604d4c13
Дата опублікування: 03.11.2018 00:04
Опис: Если документ был заполнен с технической ошибкой, или не по форме, в течении которого времени Подрядчик должен исправить ошибку в документе? Указывается ли что именно нужно исправить?
Відповідь: У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню. Замовник має право, у разі необхідності, запросити в Учасника, пропозиція якого знаходиться на розгляді у Замовника, додаткову інформацію. Учасник протягом 2 робочих днів повинен завантажити запитувану Замовником інформацію у Систему. У разі не завантаження Учасником запитуваної інформації, Замовник має право відхилити таку пропозицію Учасника. Учасники, чия пропозиція була відхилена, або черга розгляду якої не настала, можливості завантажувати додаткові файли не мають. У разі завантаження не усіх документів, визначених/передбачених цією документацією процедури закупівлі під час проведення процедур допорогових закупівель в електронному (сканованому) вигляді в електронну систему закупівель, чи ненадання пакету оригіналів, за окремим дорученням, у тому числі їх невідповідності завантаженим в електронну систему закупівель документам, Замовник має право відхилити пропозицію учасника Примітка: **у разі, якщо Замовник вимагав від Учасника пакет оригіналів документів, такий пакет надається Замовнику (відповідальному закупнику) у строки визначені у листі-зверненні Замовника до Учасника. Пакет оригіналів документів подається: - у робочий час (згідно Графіку робочого часу Замовника зазначеного у Розділі I); - особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – тільки «ОСОБИСТО У РУКИ» відповідальному закупнику; - у запечатаному конверті, прошитий, пронумерований, скріплений підписом керівника та/або уповноваженої особи на кожному аркуші пропозиції, із зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом Учасника та печаткою, у разі наявності; - на конверті повинно бути зазначено: номер та предмет закупівлі, найменування та адресу Замовника, найменування та адресу Учасника.
Дата відповіді: 05.11.2018 15:25
Відповідь надана

Проверка документов

Номер: d70b56c2018d475db382e2a4d9a61dae
Дата опублікування: 03.11.2018 00:03
Опис: Если какой-то из документов не был предоставлен до закрытия приема заявок, уточните в течении которого времени нужно дополнить пакет документов и заполнить пробел?
Відповідь: Документи необхідно завантажити до 13.11.2018 13:00 (період прийому пропозицій) У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню. Замовник має право, у разі необхідності, запросити в Учасника, пропозиція якого знаходиться на розгляді у Замовника, додаткову інформацію. Учасник протягом 2 робочих днів повинен завантажити запитувану Замовником інформацію у Систему. У разі не завантаження Учасником запитуваної інформації, Замовник має право відхилити таку пропозицію Учасника. Учасники, чия пропозиція була відхилена, або черга розгляду якої не настала, можливості завантажувати додаткові файли не мають. У разі завантаження не усіх документів, визначених/передбачених цією документацією процедури закупівлі під час проведення процедур допорогових закупівель в електронному (сканованому) вигляді в електронну систему закупівель, чи ненадання пакету оригіналів, за окремим дорученням, у тому числі їх невідповідності завантаженим в електронну систему закупівель документам, Замовник має право відхилити пропозицію учасника Примітка: **у разі, якщо Замовник вимагав від Учасника пакет оригіналів документів, такий пакет надається Замовнику (відповідальному закупнику) у строки визначені у листі-зверненні Замовника до Учасника. Пакет оригіналів документів подається: - у робочий час (згідно Графіку робочого часу Замовника зазначеного у Розділі I); - особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – тільки «ОСОБИСТО У РУКИ» відповідальному закупнику; - у запечатаному конверті, прошитий, пронумерований, скріплений підписом керівника та/або уповноваженої особи на кожному аркуші пропозиції, із зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом Учасника та печаткою, у разі наявності; - на конверті повинно бути зазначено: номер та предмет закупівлі, найменування та адресу Замовника, найменування та адресу Учасника.
Дата відповіді: 05.11.2018 15:24
Відповідь надана

Число документов

Номер: de9cbc7d522b4c009b6793e07ef4ea2c
Дата опублікування: 03.11.2018 00:02
Опис: Уточните пожалуйста числом, какое количество документов должно быть прикреплено к заявке? Интересует число, не список.
Відповідь: перелік документів вказано в файлі : DPZ_ЕТ_18П-179_Послуги корпоративного фільму.docx на сторінці 3, до пункту 1. (Згідно з переліком у Додатку 1 «Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі») відноситься таблиця 1 (КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) на стор. 8-12
Дата відповіді: 05.11.2018 15:20
Відповідь надана

Даты заполнения документов

Номер: 9bbac90d0fdf4bedbb009c9664a07874
Дата опублікування: 03.11.2018 00:01
Опис: Добрый вечер, по скольку тендер проводится второй раз, можно ли использовать уже подготовленный пакет документов с прошлого тендера или нужно дублировать все с более новой датой? Если нужно с фиксацией документов по новой дате, уточните какие числа нужно указывать?
Відповідь: Добрий день документи повинні бути оформленні відповідно до вимог тендерної документації, з актуальними датами.
Дата відповіді: 05.11.2018 15:15