-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (медичними, фармацевтичними, токсичними) на комплекс операцій із збирання, перевезення та оброблення небезпечних відходів, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами та доповненнями)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
90 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
07.11.2025 15:57 - 14.11.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо внесених змін до ТД в частині транспортних засобів
Номер:
b9095a7114c845508851a0cd16e29109
Дата опублікування:
11.11.2025 12:29
Опис:
Ви долали вимогу, що 2. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів спеціалізованим транспортним засобом, який має всі дозвільні документи згідно з чинним законодавством (Свідоцтво ДОПНВ на ТЗ)
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про
затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних
вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про
допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва
видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
"отримання свідоцтв про допущення транспортних засобі до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів, крім транспортних засобів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU не вимагається.»
Відповідно до переліку відходів, що є предметом закупівлі ВІДСУТНІ такі вантажі, які потребують перевезення транспортними засобами EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Дана вимога НЕОДНОРАЗОВО оскаржувалась у АМКУ і рішення було на корист Скаржника. Вимагаємо видалити дану вимогу з умов ТД та перестати перекручувати ТД під конкретного Учасника.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
З метою усунення вимоги, яка не відповідає чинному законодавству щодо типів ТЗ, що перевозять цільові відходи, та запобігання обмеженню конкуренції, Замовник вносить зміни до пункту 2 Додатку 2.
З повагою, Уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді:
12.11.2025 10:04
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
62cd5f3f281644cb9893b8758200902e
Дата опублікування:
11.11.2025 12:11
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації.
По-перше:
Відповідно до додатку 2 п.5 абзацу 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації:
«5.Учасник, або Субпідрядник/Співвиконавець, який безпосередньо здійснюватиме операції з оброблення, утилізації та/або знешкодження відходів, повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється Замовником в екосистемі (eco.gov.ua).
Звернемо увагу, що:
1.Відповідно до 17 Закону України «Про управління відходами», СУБ’ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, серед іншого, зобов’язані:
- дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів,
- встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами;
- не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені;
- вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону;
- МАТИ ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- МАТИ ЛІЦЕНЗІЮ на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходам.
2.Відповідно до ч. 3 статі 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- підпункт 1: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- підпункт 2: провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Тобто саме у УЧАСНИКА процедури закупівлі повинен мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
На підставі вищезазначеного, просимо прибрати з пункту 5 додатку 2 до тендерної документації формулювання Учасник, АБО СУБПІДРЯДНИК/СПІВВИКОНАВЕЦЬ на підставі того, що дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів має бути виданий саме УЧАСНИКУ процедури закупівлі, що прямо передбачено в Законі України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами».
По-друге:
Відповідно до додатку 2 п.5 абзацу 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації: «Учасник надає Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами або Декларацію про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) для об'єкта (установки), на якому(ій) буде здійснюватися операція з утилізації/знешкодження відходів. Документ може бути виданий на ім'я Учасника або його субпідрядника/співвиконавця (власника об’єкта).»
Зауважимо, що у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі, договір про надання послуг укладається безпосередньо з самим УЧАСНИКОМ процедури закупівлі, без залучення субпідрядників/співвиконавців, що свідчить про те, що саме УЧАСНИК повинен мати й надавати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами або Декларацію про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) для об'єкта (установки), на якому(ій) буде здійснюватися операція з утилізації/знешкодження відходів.
На підставі цього, просимо прибрати з п.5 абзацу 2 додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації вимогу щодо того, що Документ може бути виданий на ім'я Учасника АБО ЙОГО СУБПІДРЯДНИКА/СПІВВИКОНАВЦЯ (власника об’єкта).
Відповідь:
Шановний Учаснику!
За результатами аналізу, керуючись принципами добросовісної конкуренції (стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі») та нормами Закону України «Про управління відходами» (стаття 16 та стаття 27), повідомляємо наступне:
1. Щодо Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (Пункт 5, Абзац 1)
Ваші посилання на статті 17 та 27 Закону «Про управління відходами» є слушними і підтверджують, що суб’єкт господарювання, який безпосередньо здійснює оброблення небезпечних відходів, зобов’язаний мати відповідний Дозвіл.
Проте, Ми, як Замовники, не можемо обмежувати право Учасника на залучення субпідрядника, яке гарантується частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
"Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій... учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців."
Рішення Замовника:
Замовник виходить з того, що Учасник (Генеральний підрядник) має мати Ліцензію (Пункт 4), а Дозвіл на оброблення відходів має бути наданий тим суб'єктом (Учасником або Субпідрядником), який фактично і юридично виконуватиме кінцеву операцію з оброблення/утилізації/знешкодження на своєму об'єкті.
Вимога про прибирання формулювання «АБО СУБПІДРЯДНИК/СПІВВИКОНАВЕЦЬ» відхиляється, оскільки вона є дискримінаційною та порушує статтю 16 Закону «Про публічні закупівлі».
2. Щодо Дозволу на викиди забруднюючих речовин (Пункт 5, Абзац 2)
Вимога щодо наявності Дозволу на викиди (згідно із Законом України «Про охорону атмосферного повітря») стосується об'єкта (установки), де фізично відбувається знешкодження (спалювання) відходів.
Цей дозвіл зазвичай видається власнику/користувачу цієї установки, яким може бути як Учасник, так і його Субпідрядник.
Рішення Замовника:
Ваше твердження, що договір укладається лише з Учасником, є вірним. Але цей договір передбачає повну відповідальність Учасника за дії субпідрядників (стаття 838 ЦКУ).
Якщо Учасник законно залучає субпідрядника для виконання частини робіт (утилізації на його об'єкті), вимагати Дозвіл на викиди саме на ім'я Генерального підрядника є прямим обмеженням, оскільки він може не бути власником установки.
Вимога про прибирання формулювання «АБО ЙОГО СУБПІДРЯДНИКА/СПІВВИКОНАВЦЯ» відхиляється, оскільки це забезпечує відповідність Дозволу об'єкту, на якому фактично здійснюватиметься діяльність, та запобігає обмеженню конкуренції.
Дата відповіді:
11.11.2025 13:47
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
4b50750b53fa4a3992951a1738088fba
Дата опублікування:
10.11.2025 15:42
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до пункта 2 додатку 2 до тендерної документації («Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів транспортним засобом, вказаним у пропозиції Учасника, який має всі дозвільні документи згідно з чинним законодавством та кваліфікованим водієм (надати Гарантійний лист у довільній формі»).
Звернемо увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язку здійснювати вивезення відходів транспортним засобом, ВКАЗАНИМ У ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА.
До того ж, у період між поданням тендерних пропозицій та періодом надання послуг можуть виникнути непередбачувані обставини, через які стане неможливо здійснити вивезення відходів транспортним засобом, ВКАЗАНИМ У ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА та надати послуги з управління небезпечними відходами в повному обсязі.
На підставі цього просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу стосовно вивезення відходів транспортним засобом, ВКАЗАНИМ У ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, яка стосується зобов'язання здійснювати вивезення відходів транспортним засобом, вказаним у пропозиції Учасника.
За результатами аналізу Ваших аргументів та відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та перевезення небезпечних вантажів, повідомляємо наступне:
1. Щодо заборони жорсткої прив’язки до конкретного ТЗ
Замовник погоджується з Вашою позицією, що законодавство України у сфері публічних закупівель не зобов'язує Учасника використовувати виключно той транспортний засіб, який був вказаний у пропозиції.
Ми визнаємо обґрунтованими Ваші аргументи щодо непередбачуваних обставин (технічні несправності, ремонт тощо), які можуть виникнути у період між поданням пропозиції та наданням послуг. Жорстка прив'язка до одного ТЗ може ускладнити або унеможливити виконання договору, що суперечить принципам ефективності та безперервності надання послуг.
2. Щодо вимог до кваліфікації та безпеки
Водночас, оскільки предметом закупівлі є послуги з управління небезпечними відходами (медичними, фармацевтичними, токсичними), Замовник зобов'язаний вимагати належне підтвердження кваліфікації Учасника для забезпечення безпеки перевезення.
Належна кваліфікація транспорту та водія регулюється:
Законом України «Про управління відходами».
Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів».
Правилами дорожнього перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ/ADR).
3. Рішення Замовника
Зміни до пункта 2 додатку 2 будуть опубліковані в електронній системі закупівель у встановлений законодавством строк. З повагою, Уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді:
11.11.2025 10:20
Відповідь надана
Щодо внесених змін
Номер:
eabd5514d00f412fbbf1fafeaf09b93e
Дата опублікування:
10.11.2025 13:13
Опис:
Шановний Замовник! Згідно внесених Вами зміни ви прибрали можливість Учасниками залучати до виконання умов договору про закупілвю співвиконавців/субпідрядників, чим порушили норми Закону та Цивільного кодексу України.
Згідно приписів частини 3 статті 16 Закону "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців."
Статтею 838 ЦКУ визначено:
Стаття 838. Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Відповідно встановлюючи вимоги щодо надання документів саме на ім'я учасника є таким, що обмежує коло потенційних учасників, що порушие вимоги статті 5 Закону щодо добросовісної конкурецнції та недискримінації учасників на всіх етапах проведення закупівлі, запобіганню корупційним діям та зловживанням.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з умов тендерної документації формулювання щодо надання документів саме нап ім'я учасника.
А саме:
Додаток 2 до ТД
"4. Учасник надає у складі пропозиції сканований оригінал ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами або Реєстр ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, із зазначенням у ньому конкретного виду та коду(ів) відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»."
"5. Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);"
"Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами або Декларацію про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) (надати у складі пропозиції)."
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації стосовно можливості залучення субпідрядників та надання дозвільних документів.
За результатами аналізу Ваших аргументів та відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та управління відходами, повідомляємо наступне:
1. Щодо залучення субпідрядників (ст. 16 Закону)
Ваше посилання на частину 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтю 838 Цивільного кодексу України є правомірним.
Замовник підтверджує, що:
Учасник має право залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник, як Генеральний підрядник, несе повну відповідальність перед Замовником за результат роботи субпідрядника.
Замовник не обмежує права Учасника на залучення субпідрядників. Однак, з огляду на специфіку предмета закупівлі — управління небезпечними відходами — дозвільні вимоги встановлюються з метою забезпечення безпеки та екологічної відповідальності.
2. Щодо надання дозвільних документів саме на ім'я Учасника
Ця вимога Замовника частково є обґрунтованою згідно з законодавством, а частково — буде змінена з метою розширення кола учасників.
А) Вимога щодо Ліцензії (Пункт 4)
Вимога про надання Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами саме Учасником (Генеральним підрядником) є правомірною і залишається без змін.
Згідно з Законом України «Про управління відходами», здійснення діяльності з управління небезпечними відходами є ліцензованим видом діяльності.
Оскільки договір укладається з Учасником, саме Учасник несе основну юридичну відповідальність перед Замовником за виконання всієї послуги. Наявність ліцензії в Генерального підрядника є мінімальною вимогою для підтвердження його правосуб'єктності у цій сфері. У разі залучення субпідрядника, він також повинен мати таку ліцензію на той обсяг операцій, який він виконує.
Б) Вимога щодо Дозволу на оброблення відходів (Пункт 5, перша частина)
Вимога про надання Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів також є обов'язковою, але буде уточнена:
Згідно з частиною 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами», суб'єкт господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов'язаний мати як ліцензію, так і дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Рішення Замовника: З метою запобігання дискримінації та забезпечення законності, вимога буде викладена таким чином, що Дозвіл має належати або Учаснику, або Субпідряднику, який безпосередньо здійснюватиме операції з оброблення, утилізації та/або знешкодження відходів.
В) Вимога щодо Дозволу на викиди (Пункт 5, друга частина)
Вимога про надання Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (або Декларації) буде змінена.
Цей дозвільний документ (відповідно до Закону України «Про охорону атмосферного повітря») стосується об’єкта (установки), де відбувається кінцеве знешкодження/утилізація відходів, а не обов'язково Генерального підрядника.
Рішення: Вимога буде уточнена, щоб Дозвіл на викиди надавався для об'єкта, де буде здійснюватися операція з утилізації/знешкодження, і може бути виданий на ім'я Учасника або його субпідрядника/співвиконавця (власника об’єкта).
3. Рішення:
На підставі вищевикладеного, Замовник частково задовольняє Вашу вимогу і вносить відповідні зміни до тендерної документації, щоб чітко дозволити залучення субпідрядників і уточнити, на чиє ім'я мають бути видані Дозвіл на оброблення відходів та Дозвіл на викиди.
Вимога щодо надання Ліцензії Генеральним підрядником (Учасником) залишається без змін.
Зміни до Додатку 2 будуть опубліковані в електронній системі закупівель у встановлений законодавством строк.
З повагою, Уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді:
10.11.2025 14:11
Відповідь надана
Внесення змін до ТД
Номер:
9cf0e66c1eb84755a24358f94bbeffe5
Дата опублікування:
10.11.2025 11:30
Опис:
Шановний замовник, просимо внести зміни до пункту 2.1.1. Додатку Додатку 6 "Довідка про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер). Аналогічним вважається договір, що включає послуг Послуги з управління небезпечними відходами (медичними, фармацевтичними, токсичними) на комплекс операцій із збирання, перевезення та оброблення небезпечних відходів, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами."
Аналізуючи закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 варіація формулювання предмету договору відрізняється у кожного Замовника.Встановлюючи вимоуг щодо надання аналогічного договору за предметом саме "Послуги з управління небезпечними відходами (медичними, фармацевтичними, токсичними) на комплекс операцій із збирання, перевезення та оброблення небезпечних відходів, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами." є дискримінаційним, та таким що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Просимо додати формалювання "або аналогічний за кодом, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, договір про надання послуг, який за своєю суттю буде схожий на предмет закупівлі"
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Зміни було внесено в тендерну документацію. Дякую за звернення!
Дата відповіді:
10.11.2025 12:57
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
262b0981d5b0485f88ff2b914f44b1b9
Дата опублікування:
10.11.2025 10:08
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 п.5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації:
«Учасник ТА/АБО субпідрядник (у разі залучення) повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua)».
Звернемо увагу, що відповідно до ч. 3 статі 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- підпункт 1: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- підпункт 2: провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Тобто саме у УЧАСНИКА процедури закупівлі повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
На підставі вищезазначеного, просимо прибрати з пункту 5 додатку 2 до тендерної документації формулювання ТА/АБО на підставі того, що дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів має бути виданий саме учаснику процедури закупівлі, що прямо передбачено в Законі України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами».
Відповідь:
Доброго дня! Зміни було внесено в тендерну документацію. Дякую за звернення!
Дата відповіді:
10.11.2025 12:11