• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система ендоскопічної візуалізації (в комплекті), (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 - Система ендоскопічної візуалізації, НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів»: Z12020480 – ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ ПІД ЧАС ЕНДОСКОПІЧНОЇ І МІНІМАЛЬНО ІНВАЗИВНОЇ ХІРУРГІЇ І КЕРУВАННЯ НИМИ – АПАРАТНІ АКСЕСУАРИ)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

12 539 600.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 06.11.2025 20:06 - 11.11.2025 00:00
Відповідь надана

авторизаційний лист

Номер: 16ca2f08728b41318c05f3884b69fd77
Дата опублікування: 10.11.2025 13:28
Опис: На підставі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення добросовісної конкуренції, рівних умов для всіх учасників і недискримінації, звертаємо вашу увагу на наявність у тендерній документації вимог, що суттєво обмежують конкуренцію та штучно звужують коло потенційних постачальників. Ознаки дискримінаційних вимог у тендерній документації : З метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропоноване обладнання та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості. Дана вимога: -створює необґрунтовану перевагу для вузького кола постачальників, які мають ексклюзивні ДОМОВЛЕНОСТІ, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та рівного доступу; -не відповідає принципу пропорційності, адже якість і оригінальність товару можуть бути підтверджені іншими документами (сертифікатами відповідності, паспортами якості тощо); -не передбачена жодним нормативно-правовим актом, що регулює сферу публічних закупівель, як обов’язкова вимога для підтвердження можливості постачання. просимо видалити дану вимогу або прописати ще ДИЛЕРСЬКУ УГОДУ, а саме: для офіційних представників / дилерів / дистриб’юторів виробника — копія документа, завірена печаткою учасника (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника, або дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право учасника постачати товар. Вимога надати авторизаційні листи виробника або офіційного дилера / дистриб’ютора створює антиконкурентні умови та можливість виробників або офіційних дилерів / дистриб’юторів самостійно вирішувати, кому надати запитуваного листа, а кому не надавати, без жодних пояснень, таким чином вирішувати, хто може взяти участь у закупівлі, а хто ні. Відповідні зміни призведуть до збільшенню потенційних учасників, добросовісної конкуренції та максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за проявлений інтерес до оголошення нашої тендерної закупівлі та хочемо повідомити наступне, що вимога про надання оригіналу гарантійного листа від виробника або його офіційного представника, чиї повноваження поширюються на територію України, встановлена з єдиною метою — мінімізувати ризики для Замовника та бюджетних коштів, а саме: - Запобігання фальсифікації - лише пряме підтвердження від виробника (або його уповноваженого представника) дає 100% гарантію того, що запропонований товар є оригінальним і не є контрафактним, відновленим чи "сірим" імпортом. Такий лист підтверджує, що виробник (або його офіційна мережа в Україні) візьме на себе прямі гарантійні зобов'язання щодо поставленого обладнання. У разі виникнення проблем у роботі обладнання, Замовник має пряму юридичну підставу вимагати усунення недоліків від особи, уповноваженої виробником, а не лише від посередника. Авторизаційним листом виробник санкціонує та гарантує можливість поставки конкретної партії товару Учасником у зазначені в тендері строки. Стосовно використання дилерських угод як альтернативи хочемо зауважити, що включення такої угоди (дистриб'юторського договору, договору комісії) як достатнього підтвердження повноважень є неприйнятним та несе високі ризики, а саме: - не підтверджує повноважень щодо конкретної тендерної пропозиції (конкретної кількості, строку поставки та прийняття гарантійних зобов’язань саме на цей обсяг). - непрозорість ланцюга постачання: дилерська угода не виключає використання субдилерів або посередників другого чи третього рівня. Це ускладнює відстеження походження товару та розмиває відповідальність, що суперечить принципу надійності постачальника. - ризик припинення повноважень: дилерська угода може бути розірвана виробником на будь-якому етапі. Гарантійний лист, навпаки, є разовим, цільовим документом, виданим безпосередньо під процедуру закупівлі, що підтверджує повноваження на момент подання пропозиції та прийняття гарантійних зобов'язань на увесь гарантійний період. Вимога надати авторизаційні листи виробника або офіційного дилера / дистриб’ютора не є дискримінаційною, оскільки вона: Є об'єктивно необхідною для підтвердження надійності, якості та виконання гарантійних зобов'язань, що прямо пов'язано з ефективним використанням бюджетних коштів. Не обмежує конкуренцію, оскільки виробник/офіційний представник має право надати такий лист будь-якій особі, яка відповідає його стандартам співпраці та обслуговування.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:16
Відповідь надана

Фіктивні закупівлі в період війни

Номер: 30ee1f1ee14b4fb1aeba45cd0106fe83
Дата опублікування: 10.11.2025 12:29
Опис: звертаємось до керівництва закладу та вимагаємо провести перевірку щодо можливого відмивання коштів через фіктивні закупівлі препаратів та обладнання! зверність увагу на перевірки, які зараз проходять по всій Україні!
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. По суті звернення зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом на виконання вимог Національної служби здоров’я України за Програмою медичних гарантій.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:17
Відповідь надана

Вимагаємо негайно: зупинити фінансування, що не відповідає демографічній ситуації.

Номер: da4841e5c2c54be8b293cbd19ea07e9e
Дата опублікування: 10.11.2025 11:56
Опис: У зв’язку з тим, що значна частина онкологічних пацієнтів Херсонщини вимушено отримує лікування в медичних закладах інших регіонів України, а Херсонський обласний онкологічний диспансер зазнав суттєвих руйнувань унаслідок збройної агресії та обстрілів, ВИМАГАЄМО: Негайно зупинити фінансування проєктів, програм та закупівель, обсяги яких не відповідають реальній демографічній ситуації та актуальним потребам регіону. Провести перегляд обсягів видатків з урахуванням фактичної кількості пацієнтів, стану медичної інфраструктури та можливостей надання послуг на місцях.
Відповідь: По суті звернення зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом. Водночас зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник є єдиним закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану онкологічну допомогу мешканцям Херсонської області. Заклад переміщено на території інших лікарень, де надається спеціалізована онкологічна допомога: в стаціонарі закладу за 9 місяців 2025 року проліковано 2144 пацієнтів, щомісячно виконується понад 70 оперативних втручань, більше 75 ендоскопічних досліджень. Пацієнти, які звертаються до закладу обласного рівня, потребують якісної діагностики та малоінвазивних ендоскопічних оперативних втручань.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:19
Відповідь надана

ВИКРИТТЯ СХЕМИ: ДЕ ЛЮДИ, А ДЕ КОШТИ?

Номер: b3d495b084174169945d2f1f593aa0c8
Дата опублікування: 10.11.2025 11:50
Опис: За даними МВА, станом на 1 липня 2025 року у Херсоні мешкає 64 401 людина, з яких 42 362 особи — пенсійного віку (від 60 років). На які потреби розрахована та масштабується поточна закупівля/фінансування? Просимо надати документальне підтвердження обґрунтованості таких витрат та рішень.
Відповідь: По суті звернення зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом на виконання вимог Національної служби здоров’я України за Програмою медичних гарантій. Замовник є єдиним закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану онкологічну допомогу мешканцям як міста Херсона так і деокупованої частини Херсонської області. В стаціонарі закладу за 9 місяців 2025 року проліковано 2144 пацієнтів, щомісячно виконується понад 70 оперативних втручань, більше 75 ендоскопічних досліджень. За даними онкоепідеміологічних досліджень та статистичних даних пік захворюваності на онкологічні захворювання припадає на вікову категорію старше 65 років.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:21
Відповідь надана

ЗУПИНИТИ НЕГАЙНО! Перемога важливіша за наживу!

Номер: d224beb32a1a4f8b83cb861f7f458425
Дата опублікування: 10.11.2025 11:43
Опис: Корупція в час війни — це зрада!
Відповідь: По суті звернення зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом. Водночас зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник є єдиним закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану онкологічну допомогу мешканцям як міста Херсона так і деокупованої частини Херсонської області. В стаціонарі закладу за 9 місяців 2025 року проліковано 2144 пацієнтів, щомісячно виконується понад 70 оперативних втручань, більше 75 ендоскопічних досліджень. Пацієнти, які звертаються до закладу, потребують якісної діагностики та малоінвазивних ендоскопічних оперативних втручань.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:22
Відповідь надана

🛑 ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО НЕЕФЕКТИВНОГО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ТА НЕДОПУСТИМОГО РОЗКРАДАННЯ КОШТІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ 🛑

Номер: 966f8c93ac394e86a846dfc804c99dd4
Дата опублікування: 10.11.2025 11:42
Опис: Рішуче засуджуємо неефективне проведення та будь-які прояви корупції та зловживань, які мають місце в цей критичний для нашої держави час. Ми наголошуємо: • Кожен неефективно витрачений чи розкрадений фінансовий ресурс — це пряма шкода нашій обороноздатності та національній безпеці. • Ці гроші — це, по суті, викрадені у військових дрони, у поранених — ліки, у всієї країни — шанс на швидшу Перемогу! • Ганьба тим, хто в цей час думає про власну наживу та збагачення коштом життя та здоров'я наших захисників та майбутнього України. Вимагаємо негайно: 1. ЗУПИНИТИ ЦЕ НЕГАЙНО! Припинити неефективні та сумнівні процедури 2. Забезпечити максимальну прозорість усіх подальших процедур закупівель та використання бюджетних коштів, особливо тих, що стосуються оборони, медицини та відновлення.
Відповідь: Замовник уважно вивчивши Ваше звернення, повідомляє, що відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника лише за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. По суті звернення також зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом на виконання вимог Національної служби здоров’я України за Програмою медичних гарантій. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Замовник при розробці Тендерної документації не має на меті звузити коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених частиною першою статті 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:30
Відповідь надана

Ганьба тим, хто в цей час думає про власну наживу!

Номер: c8342687d3e646da83924eb95067c8a1
Дата опублікування: 06.11.2025 20:26
Опис: Ганьба тим, хто в цей час думає про власну наживу! Ці гроші — це, по суті, викрадені у військових дрони, у поранених — ліки, у всієї країни — шанс на швидшу Перемогу! ЗУПИНИТИ ЦЕ НЕГАЙНО!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення. По суті звернення зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом. Водночас зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник є єдиним закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану онкологічну допомогу мешканцям Херсонської області, де щомісячно виконується понад 70 оперативних втручань, більше 75 ендоскопічних досліджень. Пацієнти, які звертаються до закладу, потребують якісної діагностики та малоінвазивних оперативних втручань.
Дата відповіді: 08.11.2025 16:42
Відповідь надана

Марнотратство

Номер: c5a2eba2595644879e7bc92f5900c2c8
Дата опублікування: 06.11.2025 20:25
Опис: 💥 СТОП! Це НЕ просто закупівля — це кричуща НЕДОЦІЛЬНІСТЬ і ПЛЮВОК в обличчя всій країні! 💥 У той час, коли наші Захисники героїчно борються за кожен сантиметр землі, коли місто Херсон щодня стікає кров’ю під безжальними обстрілами... І в цій пеклі, в цьому апокаліпсисі, хтось наважується просувати ідею "закупівлі зазначеного обладнання"? Це КРИТИЧНО НЕРОЗУМНЕ, ЦИНІЧНЕ рішення! Це не економічна необґрунтованість — це ЗМАРНУВАННЯ бюджетних коштів, це ПОГРАБУВАННЯ країни серед війни! Навіщо купувати те, що буде знищено завтра? Чому ми маємо ризикувати мільйонами гривень, коли вони потрібні на фронті? Кожна гривня сьогодні має працювати на ПЕРЕМОГУ! На ОБОРОНУ! На ВІДНОВЛЕННЯ КРИТИЧНИХ ОБ'ЄКТІВ! На ПОТРЕБИ ВІЙСЬКОВИХ! А не на ШТУЧНІ ЗАКУПІВЛІ, не на "ОСВОЄННЯ" бюджету, і тим більше — не на НАПОВНЕННЯ ПРИВАТНИХ КИШЕНЬ під цинічною маскою "тендеру"! Пріоритет один: ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ! ЗАХИСТ медичного персоналу! ЕФЕКТИВНЕ використання КОЖНОЇ КОПІЙКИ!
Відповідь: Добрий день! Замовник уважно вивчивши Ваше звернення, повідомляє, що відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника лише за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. По суті звернення також зазначаємо, що дана закупівля проводиться з метою забезпечення належного виконання завдань, які першочергово стоять перед нашим закладом на виконання вимог Національної служби здоров’я України за Програмою медичних гарантій. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Замовник при розробці Тендерної документації не має на меті звузити коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених частиною першою статті 5 Закону: - Законності та обґрунтованості — встановлені технічні характеристики обґрунтовані функціональними потребами замовника і не перевищують необхідних для виконання завдань вимог. - Відповідності ринку — для позицій продукції в сукупності вимог Замовника, відповідають різні виробники, що забезпечує наявність достатньої конкуренції; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них — умови Тендерної документації не обмежують коло потенційних учасників та не створюють переваг для конкретного постачальника; - Технічне завдання відповідає принципам добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників.
Дата відповіді: 08.11.2025 16:45