• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сервер

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 14.11.25 00:00)

385 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
01
год
41
хв
31
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 06.11.2025 08:46 - 11.11.2025 00:00
Без відповіді

порушення закону

Номер: fcd9f204732e4e2399e1f4d823a659a3
Дата опублікування: 06.11.2025 10:23
Опис: Шановний Замовник! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до закону ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В документації є вимога "В якості сервісного центру, для забезпечення учасником гарантійного обслуговування товару, може бути: сервісний (сервісні) центр (центри) учасника, або структурний (структурні) / відокремлений (відокремлені) підрозділ (підрозділи) учасника (у такому разі необхідно надати документальне підтвердження про це), або сервісний (сервісні) центри (центри) виробника товару чи авторизований (авторизовані) сервісний (сервісні) центри виробника (виробників) товарів, розташований (розташовані) в м. Харкові. З метою підтвердження цієї інформації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність такого (таких) сервісного (сервісних) центру (центрів), із зазначенням його (їх) адреси (адрес), номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи, а також копії документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. У разі відсутності сервісного центру Учасника в м. Харкові, Учасник повинен надати копії діючих (діючого) договорів (договору) з підприємствами (підприємством), розташованими (розташованим) в м. Харкові, на виконання робіт щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, разом з довідкою, яка повинна містити адресу (адреси) та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) цього (цих) підприємства (підприємств), або лист від виробника (виробників) товару, що пропонується до постачання, щодо сервісного центру виробника (виробників), розташованого (розташованих) в м. Харкові, з адресою, номерами контактних телефонів та графіком роботи сервісного (сервісних) центру (центрів) на базі якого (яких) можливо проводити гарантійне обслуговування всієї продукції даного виробника (виробників). " Дана вимога порушують ст.5 і дані принципи. 1. Якщо розглядати наявність сервісного центру учасника або структурні підрозділи Учасника, розташовані у місті Харків, то для більшості компаній в Україні це дискримінація за місцем розташування, значно обмежує конкуренцію серед учасників і порушує ст.5 закону. 2. Якщо розглядати сервісний центр підприємства, з якими учаником укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, розташовані у місті Харків, то таке підприємство буде третьою особою. Тендерною документацією та проектом договору передбачено гарантійне обслуговування товару. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. Таким чином у відповідності до закону прохання видалити з документації вимогу, щодо м. Харків і викласти вимогу у наступному вигляді: "В якості сервісного центру, для забезпечення учасником гарантійного обслуговування товару, може бути: сервісний (сервісні) центр (центри) учасника, або структурний (структурні) / відокремлений (відокремлені) підрозділ (підрозділи) учасника (у такому разі необхідно надати документальне підтвердження про це), або сервісний (сервісні) центри (центри) виробника товару чи авторизований (авторизовані) сервісний (сервісні) центри виробника (виробників) товарів. З метою підтвердження цієї інформації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність такого (таких) сервісного (сервісних) центру (центрів), із зазначенням його (їх) адреси (адрес), номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи, а також копії документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. " Інакше ми будемо вимушені оскаржити дане порушення в АМКУ