-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистилятори (Бензин А-92 (скретч-картки або еквівалент), Дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент)).
Завершена
1 999 679.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
06.11.2018 13:41 - 11.11.2018 15:00
Відповідь надана
Щодо персональних даних
Номер:
971ab90e37b14bf59aced43bbf541093
Дата опублікування:
11.11.2018 14:01
Опис:
У п. 2 додатка 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Просимо надати роз’яснення з посиланням на нормативні документи, щодо надання вищезазначених копій /оригіналів документів у разі не згоди работника/ків підприємства Учасника та/або підприємств-партнерів та/або підприємства, яке надає послуги., надати документи, які містять персональну інформацію.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі і були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням нафтопродуктів, або взагалі можливістю поставки як такої.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.
Нормативно-правових актів, які забороняють замовнику вимагати копії вищезазначених документів не існує.
Зазначене питання було предметом розгляду постійно діючої адміністративній Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, номер скарги UA-2017-02-09-002281-c.c1, п.2 Рішення. У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку Замовника, при встановлені вимоги по наданню звіту ЄСВ не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці, мають місце непоодинокі випадки неможливості здійснити поставку переможцями процедур за заявленою якістю, цінами та в передбачені терміни так, як партнери відмовляються це робити, більш того повідомляють про відсутність будь-яких зобов’язань з їх боку перед учасниками, які стали переможцями процедури. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Дата відповіді:
14.11.2018 14:35
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
e2380470b29f445690bae61ee200c522
Дата опублікування:
11.11.2018 13:56
Опис:
Доброго дня!
У додатку №1 до тендерної документації, а саме кваліфікаційних критеріїв до учасника, у п.6 Приміток зазначено, що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
У відповідності до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників на підставі наступного. Предметом закупівлі згідно тендерної документації є Бензин А-92 – 25 000 літрів (скретч-картки або еквівалент), дизельне паливо – 36 640 л (скретч-картки або еквівалент), тож нагальна необхідність в розташуванні складу зберігання нафтопродуктів в межах міста Запоріжжя відсутня оскільки безпосередня передача нафтопродуктів відбувається на АЗС м.Запоріжжя, до яких Замовник також зазначив спеціальні кваліфікаційні критерії. Тобто передача товару не відбувається на складі зберігання товару, тож розташування складу не є необхідним кваліфікаційним критерієм для вибору постачальника, та також значно обмежує можливість участі у відкритих торгах багатьох учасників. Просимо виключити кваліфікаційний критерій до учасника щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів в межах міста Запоріжжя, як такий що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, в разі несприятливих погодних умов, а саме снігопади, ожеледиця у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці, мають місце непоодинокі випадки неможливості здійснити поставку переможцями процедур за заявленою якістю, цінами та в передбачені терміни так, як партнери відмовляються це робити, більш того повідомляють про відсутність будь-яких зобов’язань з їх боку перед учасниками, які стали переможцями процедури. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Дата відповіді:
14.11.2018 14:34