• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пластикові контейнери для сміття 1100 л

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 04.11.2025 16:07 - 14.11.2025 00:00
Відповідь надана

Замовник в даній закупівлі стврив умови для одного учасника

Номер: 761924be1d834aa8abe18cfe3d5f31f4
Дата опублікування: 12.11.2025 17:20
Опис: Шановний Замовник, закнодавство України передбачає, що Замовник не має права стврювати жодних дискримінаційних умов, дана закупівля містить такі умови.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до даної процедури закупівлі. Уважно розглянувши Ваше запитання надаємо відповідь наступного змісту. Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді: 13.11.2025 11:16
Відповідь надана

Паспорт виробника Замовник вимагає паспорт, але з фіксованими параметрами (1360–1370 мм, висота не більше 1355 мм) — тобто фактично забороняє еквіваленти, бо EN 840-2 дозволяє діапазон ±10 мм і різні висоти.

Номер: c1217670143d413a97391b9c2cf6c595
Дата опублікування: 11.11.2025 17:53
Опис: Паспорт виробника Замовник вимагає паспорт, але з фіксованими параметрами (1360–1370 мм, висота не більше 1355 мм) — тобто фактично забороняє еквіваленти, бо EN 840-2 дозволяє діапазон ±10 мм і різні висоти.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України та не вступає у будь-які змови із Учасника, оскільки дані дії заборонені чинним законодавством України. Замовником в ТД чітко вказані вимоги до паспорту виробника з метою уникнення двозначного розуміння вимог. Тому дискримінація відсутня в тендерній документації. Додатково повідомляємо, що в Україні не діє стандарт EN 840-2 на який ви посилаєтесь у своїх запитаннях.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:09
Відповідь надана

Вимагаються фото з однієї одиниці товару, з усіх боків, з деталями. Це ознака дискримінаційної умови, бо фото не є технічним підтвердженням відповідності стандарту, і учасник може не мати товару на складі до укладання договору (порушення ).

Номер: 2018dc06bf234e85bd84ad31f745e89b
Дата опублікування: 11.11.2025 17:52
Опис: Вимагаються фото з однієї одиниці товару, з усіх боків, з деталями. Це ознака дискримінаційної умови, бо фото не є технічним підтвердженням відповідності стандарту, і учасник може не мати товару на складі до укладання договору (порушення ).
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України. Замовником в ТД чітко вказані вимоги до фотографій товару з метою уникнення двозначного розуміння вимог та задля перевірки відповідності запропонованого товару вимогам ТД. Тому дискримінація відсутня в тендерній документації.
Дата відповіді: 12.11.2025 15:25
Відповідь надана

Замовник обмежує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) періодом лише 2024–2025 роками, що є дискримінаційним, оскільки учасники могли мати відповідний досвід у 2022–2023 рр., і Закон не передбачає часових рамок.

Номер: abed143390a04a478dfebab04dbede32
Дата опублікування: 11.11.2025 17:50
Опис: Замовник обмежує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) періодом лише 2024–2025 роками, що є дискримінаційним, оскільки учасники могли мати відповідний досвід у 2022–2023 рр., і Закон не передбачає часових рамок.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. Частинами 1 та 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Керуючись чинним законодавством України Замовником було встановлено вимоги до аналогічних договорів. Дана вимога не дискримінує учасників, оскільки охоплю аж два роки за які Учасники можуть надати аналогічні договори. В такому разі , дискримінація відсутня.
Дата відповіді: 12.11.2025 15:54
Відповідь надана

вимагаємо від Замвоника

Номер: 2b7e943e8c894502ba6e46d9bc03a78a
Дата опублікування: 11.11.2025 17:16
Опис: Вимагаємо : 1. Привести технічні вимоги до відповідності стандарту ДСТУ EN 840-2:2022, зазначивши параметри у межах, визначених стандартом (1370 ± 10 мм; висота до 1470 мм). 2. Видалити вимоги щодо конструктивних елементів, які не регламентуються стандартом (суцільнолиті ручки, ручки на кришці з трьох сторін, подвійні ребра жорсткості). 3. Уточнити вимогу щодо сертифікату відповідності — вимагати документ, що підтверджує загальну відповідність EN 840-2, без деталізації пунктів. 4. Внести зміни до положення щодо заповнення таблиці технічних характеристик, дозволивши використання формулювань «не менше / не більше» у межах стандартних допусків.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України та не вступає у будь-які змови із Учасника, оскільки дані дії заборонені чинним законодавством України. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 15:57
Відповідь надана

Тендерна документація у частині технічних вимог: • суперечить положенням ДСТУ EN 840-2:2022 та EN 840-2; • містить вимоги, не передбачені чинними стандартами, які штучно обмежують конкуренцію; • порушує ч. 4 ст. 5 і ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: bb3cd14fc0314146ab1e99ba66ed9a61
Дата опублікування: 11.11.2025 17:15
Опис: Тендерна документація у частині технічних вимог: • суперечить положенням ДСТУ EN 840-2:2022 та EN 840-2; • містить вимоги, не передбачені чинними стандартами, які штучно обмежують конкуренцію; • порушує ч. 4 ст. 5 і ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України та не вступає у будь-які змови із Учасника, оскільки дані дії заборонені чинним законодавством України. Під час підготовки тендерної документації Замовником було враховано загальні вимоги ДСТУ EN 840-2:2022. Додатково повідомляємо, що в Україні не діє стандарт EN 840-2 на який ви посилаєтесь у своїх запитаннях. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:10
Відповідь надана

Щодо вимоги надання сертифікату відповідності з конкретними пунктами стандарту

Номер: 31e42f01e7a24fc5b2958f60cfd8d045
Дата опублікування: 11.11.2025 17:14
Опис: Встановлення вимоги, що сертифікат повинен містити посилання на конкретні пункти стандарту (5.1–5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9), є надлишковою і неправомірною, адже сертифікація відповідно до EN 840-2 проводиться на відповідність у цілому, а не за окремими пунктами. Та й виготовляється відповідно до стандарту в цілому, а не за окремими пунктами.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України та не вступає у будь-які змови із Учасника, оскільки дані дії заборонені чинним законодавством України. Під час підготовки тендерної документації Замовником було враховано загальні вимоги ДСТУ EN 840-2:2022 і тому встановлено вимоги про сертифікат відповідно до загальних вимог ДСТУ EN 840-2:2022. Додатково повідомляємо, що в Україні не діє стандарт EN 840-2 на який ви посилаєтесь у своїх запитаннях. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:14
Відповідь надана

Щодо вимоги “вказати конкретні технічні характеристики без виразів «не менше» / «не більше»”

Номер: 9ef789eae8d04ee8865a1f514bfc7d1e
Дата опублікування: 11.11.2025 17:13
Опис: Вимога виключає можливість належного відображення діапазонних показників, передбачених у міжнародних стандартах (наприклад, 1370 ± 10 мм), що фактично примушує учасників до невідповідності стандарту, за яким сертифікований товар. Це суперечить статтям Закону України «Про публічні закупівлі», якими встановлено, що технічна специфікація повинна забезпечувати можливість запропонувати еквівалентну продукцію.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України. Тендерна документація містить вимоги стосовно надання еквівалентного товару. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:15
Відповідь надана

Щодо конструктивних елементів (ручки, ребра жорсткості)

Номер: cd8de9d9b8ec4628be08b8599c15478f
Дата опублікування: 11.11.2025 17:11
Опис: Стандарт EN 840-2 не містить вимог до: • способу виготовлення ручок (суцільнолиті з корпусом), • кількості ручок на кришці (3 шт. для відкриття з трьох сторін), • типу ребер жорсткості (подвійні на кожній стінці по всій висоті). Такі параметри є власними конструктивними рішеннями конкретного виробника і не можуть використовуватись як критерій відповідності або переваги. Таким чином, наведені умови є вимогами під конкретний тип або модель контейнера й порушують принципи рівного доступу (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України. Тендерна документація містить вимоги стосовно надання еквівалентного товару. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:13
Відповідь надана

Щодо неправомірного встановлення розмірів, не передбачених стандартом EN 840-2

Номер: bd25cc1669df4fe38c2b6a51f35cdc7e
Дата опублікування: 11.11.2025 17:11
Опис: У тендерній документації Замовником встановлено такі вимоги до габаритів контейнера: довжина — від 1360 до 1370 мм; висота — не більше 1355 мм. Зазначені параметри не відповідають положенням стандарту EN 840-2, відповідно до якого: довжина контейнера повинна становити 1370 ± 10 мм; максимальна висота — до 1470 мм. Таким чином, Замовник безпідставно звузив діапазон допустимих розмірів і зменшив максимальну висоту, що призводить до виключення з участі виробів, сертифікованих за EN 840-2, та створює дискримінаційні умови для учасників. Такі дії порушують вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою прямо заборонено встановлення дискримінаційних умов під час проведення закупівель.
Відповідь: В першу чергу повідомляємо, що Замовник дотримується законів України та інших нормативно правових актів, тому надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, в п. 22 Особливостей вказано, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст.23 Закону встановлює, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Саме керуючись вище зазначеними нормами чинного законодавства України та з метою конкретизації потреб Замовником було визначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Звузивши перелік технічних вимог до предмету закупівлі у Замовника виникає ризик закупівлі контейнерів гіршої якості та таких, що будуть несумісні із сміттєвозами, що працюють з контейнерами згідно чинним стандартів та мають свої особливості в експлуатації. Зменшивши перелік технічних вимог, Замовник не покриватиме власні потреби щодо закупівлі контейнерів, що сумісні із сміттєвозами, що експлуатуються з контейнерами згідно чинних стандартів. Крім того, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі гарантуватимуть закупівлю Замовником контейнерів, що мають довгий термін експлуатації. Контейнери з такими технічними вимогами сприятимуть економії бюджетних коштів, так не будуть пошкоджуватись під дією різних чинників. По-друге, Замовник повідомляє, що в Україні наявні виробники у кількості не менше двох, що виготовляють контейнери, що відповідають усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Наголошуємо, що Замовник керується чинним законодавством України. Тендерна документація містить вимоги стосовно надання еквівалентного товару. Додатково повідомляємо, що в Україні не діє стандарт EN 840-2 на який ви посилаєтесь у своїх запитаннях. В такому разі, тендерна документація складена згідно чинного законодавства України та із врахуванням потреб Замовника, а тому змін до тендерної документації не буде внесено.
Дата відповіді: 12.11.2025 16:15