-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для відділень поштового зв’язку (ВПЗ)
Меблі та приспособи різні (меблі для відділень поштового зв’язку (ВПЗ)
Завершена
987 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 936.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 936.05 UAH
Період уточнення:
29.10.2018 17:05 - 04.11.2018 00:00
Відповідь надана
Вимоги до участників і договір поставки
Номер:
9b227dcf082145c1bc28c9f8fa3b712a
Дата опублікування:
31.10.2018 13:25
Опис:
Доброго дня!
Шановний замовнику. У тендерній документації та проекту договору відсутня адреса постачання.
Це грубе порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» Ст22. Пункт 4 та Ст21 Пункт 4 та Наказу МЕРТ №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Міністерства розвитку і торгівлі України.
Також хочу Ви вимагаєте приклад аналогічного договору раніш виконаного наступного зразка «..Під аналогічними договорами слід розуміти договори, укладені в період 2014-2017 років з компаніями, що здійснюють свою господарську діяльність у сфері надання послуг населенню на території України та мають щонайменше 2 власних представництв або мережевих одиниць (офісів), де безпосередньо надаються послуги населенню. За умовами таких договорів здійснено постачання та монтаж меблів у загальній кількісті не менше 100 одиниць, які за призначенням, аналогічні предмету закупівлі, та в теперішній час експлуатуються»
Ця вимога значно зменшує кількість учасників з одного боку та ні як не характеризує кваліфікацію учасника на якість продукції і можливість виконання договору з іншого боку. В купі до того ви вимагаєте дуже малий термін поставки продукції (як для такого замовлення) у зібраному виді з гарантією виконання договору - за невідомими на момент аукціону адресами покупця.
В зв’язку з цим вважаємо таку тендерну пропозицію таку - яка дискримінує нас як учасників.
Дякую.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне:
- щодо терміну поставки продукції, повідомляємо, що зазначений термін виконання заявки зумовлений технологічним процесом Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта». Поставка продукції на об’єкти поштового зв’язку, визначених замовником в межах м. Києва або Київської області. Місце поставки кожної партії Продукції визначається замовником (Покупцем) у Заявці, що подається відповідно до умов проекту договору п 5.1-5.3 (наведеного в додатку 6 тендерної документації). Тобто замовлення на кожне відділення поштового зв’язку оформлюється заявкою та виконується Постачальником у строк, що не перевищує 20 роб. днів. Заявки із зазначенням обсягів, строків поставки тощо надаватимуться протягом дії договору ( строк дії договору до 31.12.19 року);
- відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі, замовником встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів. Тлумачення «аналогічного договору» для конкретної закупівлі замовник визначає самостійно відповідно до її специфіки. Зважаючи на обсяги даної закупівлі, замовник, встановлюючи вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання та монтажу меблів у загальній кількісті не менше 100 одиниць, має отримати від учасника підтвердження його можливості забезпечити виконання, поставку та монтаж меблів у відповідних обсягах.
Разом з цим, повідомляємо, що вимоги тендерної документації на закупівлю меблів для ВПЗ не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників, що підтверджується попередніми тендерними процедурами замовника на цю продукцію (з такими ж умовами), в яких брали участь від 3 до 9 учасників.
Дата відповіді:
02.11.2018 14:59