-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Стілець шкільний.Стілець
Закупівля проводиться з урахуванням вимог Програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу – Ukraine Facility
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 10.11.25 00:00)
86 380.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
07
год
41
хв
26
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2025 15:26 - 07.11.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога - ISO 14001:2015
Номер:
1559a50a7ef742f795aa05769dd3362b
Дата опублікування:
03.11.2025 22:44
Опис:
Вимога Замовника щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління, що стосується саме розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ, є дискримінаційною з огляду на наступне:
Сертифікат ISO 14001:2015 регламентує систему екологічного управління загального характеру і не вимагає обов’язкового деталізування конкретних видів продукції чи послуг, як-от спеціалізовані меблі для медичних установ.
Вимога надання сертифікату з чітко визначеним видом діяльності обмежує коло потенційних учасників, особливо тих, хто має сертифіковану систему екологічного управління, але без конкретної вузької спеціалізації, що не впливає на екологічні характеристики продукції.
Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлення дискримінаційних вимог, які необґрунтовано обмежують конкуренцію (ст. 5), а також встановлення технічних специфікацій з необґрунтованими обмеженнями (ч. 4 ст. 23).
Викладена вимога створює необґрунтовані перешкоди для участі постачальників, які можуть підтвердити екологічну безпеку продукції іншими законними способами.
Просимо Замовника усунути дискримінаційну умову.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені
Дата відповіді:
05.11.2025 15:28
Відповідь надана
Дискримінаційна умова - Наявність сервісного центру або сертифікованих виробником сервісних інженерів.
Номер:
3ffd14a645934a688ad367d1baf7b793
Дата опублікування:
03.11.2025 22:42
Опис:
Вимога Замовника про обов’язкову наявність у учасника сервісного центру або сертифікованих виробником сервісних інженерів є дискримінаційною з наступних підстав:
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язковість наявності власних сервісних центрів або сертифікованих інженерів у складі учасника для підтвердження спроможності забезпечити гарантійне або сервісне обслуговування.
Така вимога необґрунтовано звужує коло потенційних учасників, особливо малих та середніх підприємств, які можуть забезпечити сервіс через партнерські мережі, субпідрядників або офіційних дилерів, але не мають власного сервісного центру чи сертифікації інженерів.
Гарантійне обслуговування може бути підтверджене іншими документами, наприклад, договорами з офіційними сервісними організаціями, гарантійними зобов’язаннями або іншими підтвердженнями здатності забезпечити технічну підтримку.
Вимога суперечить принципам недискримінації та добросовісної конкуренції, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника усунути зазначену дискримінаційну умову.
Відповідь:
Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог. Необхідність надання перелік авторизованих сервісних центрів служби технічної підтримки обумовлена потребами Замовника в після гарнійному ремонті. Замовник прагне чітко розуміти порядок своїх дії в разі настання післягарнтійного випадку, тому умова надання перелік авторизованих сервісних центрів служби технічної підтримки є необхідною для загального життєвого циклу меблів. Саме авторизаційні сервісний центр необхідний для забезпечення відповідності стандартам виробника і збереження гарантії під час обслуговування обладнання.
Дата відповіді:
05.11.2025 15:28
Відповідь надана
Дискримінаційна умова - ISO 9001:2015
Номер:
b069752878da42d3abfb589b36ff4d3a
Дата опублікування:
03.11.2025 22:40
Опис:
Вимога Замовника про надання сертифіката ISO 9001:2015 міжнародного зразка, який регламентує саме розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності, є дискримінаційною з огляду на наступне:
Сертифікат ISO 9001:2015 — це стандарт системи управління якістю, який може застосовуватися до будь-якої організації незалежно від виду діяльності, і не обов’язково має деталізувати окремі напрями, такі як меблі для лабораторій або медичних установ.
Вимога надавати сертифікат саме з фокусом на спеціалізовану продукцію (лабораторні та медичні меблі) необґрунтовано обмежує коло учасників, оскільки більшість виробників мають сертифікацію системи якості загального характеру, що відповідає стандарту ISO 9001:2015, без додаткової спеціалізації.
Таке формулювання створює штучні бар’єри для учасників, які можуть мати якісну продукцію та систему управління якістю, але не мають сертифікату із вузькою спеціалізацією, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та недискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги не повинні містити необґрунтованих обмежень, у тому числі за видами сертифікації.
Просимо замовника усунути дискримінаційну умову та дозволити надання сертифікатів ISO 9001:2015 загального характеру, що підтверджують ефективність системи управління якістю учасника без додаткових обмежень за видами продукції.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені
Дата відповіді:
05.11.2025 15:27
Відповідь надана
Дискримінаційна умова - аналогічний договір
Номер:
5867616b83e24427b38d633cb9f9e1c1
Дата опублікування:
03.11.2025 22:36
Опис:
Вимога Замовника, що аналогічним вважається виключно договір, відповідно до якого учасник здійснював продаж Стілець шкільний або Стілець, є дискримінаційною та необґрунтованою з таких причин:
Закон України «Про публічні закупівлі» та принципи добросовісної конкуренції передбачають можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за товарами, які є еквівалентними за функціональними та технічними характеристиками, а не обов’язково лише ті, що ідентичні за найменуванням.
Обмеження на надання досвіду саме за договорами із продажу конкретно зазначених найменувань товарів штучно звужує коло учасників, що мають право подавати пропозиції, навіть якщо їх продукція є повністю еквівалентною та відповідає технічним вимогам закупівлі.
Така вимога є порушенням принципів недискримінації, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника врахувати, що досвід виконання договорів з постачання продукції, що є еквівалентом за функціональними характеристиками або згідно коду ДК, має визнаватися як належне підтвердження аналогічності.
Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дата відповіді:
05.11.2025 15:26
Відповідь надана
Дискримінаційна умова
Номер:
9e624f8c8644418398b398e6c74b2a3c
Дата опублікування:
03.11.2025 22:33
Опис:
Вимога Замовника, що учасник повинен надати перелік авторизованих сервісних центрів служби технічної підтримки для гарантійного обслуговування запропонованого обладнання, є дискримінаційною та необґрунтованою з таких підстав:
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку учасника надавати перелік авторизованих сервісних центрів як обов’язкову умову участі чи підтвердження гарантійного обслуговування.
Така вимога штучно звужує коло потенційних учасників, особливо для виробників або постачальників, які організовують сервісне обслуговування через партнерські мережі, власні центри або офіційних дилерів, що не завжди мають статус «авторизованих».
Встановлення вимоги саме щодо «авторизованих» сервісних центрів обмежує конкуренцію, порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника усунути зазначену дискримінаційну умову та надати можливість підтвердження гарантійного обслуговування іншими законними способами.
Відповідь:
Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог. Необхідність надання перелік авторизованих сервісних центрів служби технічної підтримки обумовлена потребами Замовника в після гарнійному ремонті. Замовник прагне чітко розуміти порядок своїх дії в разі настання післягарнтійного випадку, тому умова надання перелік авторизованих сервісних центрів служби технічної підтримки є необхідною для загального життєвого циклу меблів. Саме авторизаційні сервісний центр необхідний для забезпечення відповідності стандартам виробника і збереження гарантії під час обслуговування обладнання.
Дата відповіді:
05.11.2025 15:26