-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навісне обладнання для тракторів
Завершена
1 841 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
31.10.2025 14:13 - 05.11.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
8b37a15805404c33936172b1c747573c
Дата опублікування:
31.10.2025 16:25
Опис:
Шановний Замовник, у Вашій тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги, а саме : надати довідку, складену в довільній формі, в якій необхідно навести інформацію про власний сервісний центр технічного обслуговування (сервісні центри технічного обслуговування) та /або спеціалізовану станцію технічного обслуговування (спеціалізовані станції технічного обслуговування) в межах міста Харків з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування товару, на якому (яких) буде здійснюватися гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару. -це дискримінація
Якщо виробництво та сервісний центр знаходиться в іншому місті та має виїздну бригаду?
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) (із змінами) надаємо відповідь на Ваше запитання наступного змісту: відповідно до пункту 3.3. розділу 3 додатку 1.1. до тендерної документації, для підтвердження умов забезпечення гарантійного та сервісного обслуговування товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку, складену в довільній формі, в якій необхідно навести інформацію про власний сервісний центр технічного обслуговування (сервісні центри технічного обслуговування) та /або спеціалізовану станцію технічного обслуговування (спеціалізовані станції технічного обслуговування) в межах міста Харків з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування товару, на якому (яких) буде здійснюватися гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару, із зазначенням його (їх) адреси (адрес) та контактних телефонів. У разі залучення для надання послуг гарантійного та сервісного обслуговування товару сторонніх виконавців, учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, в якій необхідно навести інформацію про залучений(і) сервісний центр технічного обслуговування (сервісні центри технічного обслуговування) та /або спеціалізовану станцію технічного обслуговування (спеціалізовані станції технічного обслуговування) в межах міста Харків з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування товару, на якому (яких) буде здійснюватися гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару, із зазначенням його (їх) адреси (адрес) та контактних телефонів та укладені договір(и) між учасником та залученим(і) сервісним центром технічного обслуговування (сервісними центрами технічного обслуговування) та /або спеціалізованої станцією технічного обслуговування (спеціалізованими станціями технічного обслуговування) в межах міста Харкова, на якому (яких) буде здійснюватися гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару, запропонованого учасником для постачання за договором про закупівлю.
- довідку (у довільній формі) із зазначенням сервісних (сервісного) центрів (центру), на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також зазначити інформацію про наявність виїзної бригади по обслуговуванню товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю.
Дата відповіді:
03.11.2025 16:31