-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту SSANGYONG ACTION з заміною запасних частин
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 12.11.25 11:00)
216 176.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
15
год
21
хв
01
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
31.10.2025 10:07 - 09.11.2025 00:00
Відповідь надана
вимоги
Номер:
3c1f7c92efbf4b0ebf422ce9e357ea26
Дата опублікування:
04.11.2025 14:50
Опис:
Доброго дня, повідомте будь ласка, нашо Вам для капітального ремонту двигуна автомобіля SSANGYONG ACTYON 2012 р.в. VIN: KPACA1ETSCP125893 у вимогах Додатку 1 : "- не менше 5 підйомників, у тому числі підйомники вантажопідйомністю від 2 до 5 т.;" Що ви збираєтесь підіймати на 5-ти підіймачах, серед яких має бути 5-ти тонний? SSANGYONG ACTYON ?? і при капітальному ремонті двигуна, нашо ви Вимагаєте наявність у станції - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс; - слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, - токар-фрезерувальник і купу інших вимог, що жодним чином не відносяться до капітального ремонту мотору? Чи значать ці дискримінаційні та дивні вимоги, що ви вже знаєте хто буде переможцем і процедура проводитьли для галочки, щоб відпрацбвати протокол? якщо ні, і закупка прозора, тоді просимо внести зміни в тендерну документацію та залишити лише актуальні вимоги, що реально відносяться до ремонту. прирати все те, що не відповідає потребам і лише обмежує учасників. також є питання до п.13: Термін гарантії на виконані послуги повинен становити не менше 6 місяців або 10000 км та/або відповідати «Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615. Ви ж розумієте, що мова йдеться про ремонт мотору з зазначеним переліком послуг, і якщо автомобіль після ремонту не пройде рекомендовані заміни мастил ( часто цим принібрігають) бо типу тільки ж залили свіже масло, а по регламенту через певний термін після ремонту треба знову заміна, та якщо автівка буде використовуватись з зверхнім навантаженням, і через невідповідність експлуатації знову потребуватиме ремонту.... це не вина надавача послуг. прошу відкоригувати чи прибрати цей пункт, бо це в подальшому може бути точкою конфлікту та експертиз у разі спору.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ознайомлення з умовами тендерної документації.
Щодо вимоги наявності не менше 5 підйомників, у тому числі підйомників вантажопідйомністю від 2 до 5 тонн, повідомляємо наступне:
Дана вимога встановлена з метою забезпечення належного технологічного процесу капітального ремонту двигуна, який передбачає не лише зняття та встановлення силового агрегату, а й проведення супутніх робіт (демонтаж елементів підвіски, трансмісії, допоміжних систем).
Наявність достатньої кількості підйомників та обладнання відповідної вантажопідйомності забезпечує можливість одночасного обслуговування кількох транспортних засобів, дотримання техніки безпеки, а також зменшує термін простою автомобіля.
Щодо вимог наявності комп’ютерного стенду для регулювання кутів розвалу і сходження коліс, а також кваліфікованого персоналу (слюсар з ремонту КТЗ, токар-фрезерувальник) — такі позиції передбачені для повного циклу ремонтних робіт, які можуть виникати у процесі капітального ремонту двигуна та відновлення працездатності автомобіля. Після ремонту двигуна зазвичай виконується комплексна перевірка та регулювання вузлів і агрегатів, зокрема ходової частини, що впливає на безпеку експлуатації транспортного засобу.
Таким чином, зазначені вимоги не мають на меті обмежити конкуренцію, а встановлені з метою забезпечення належної якості послуг та комплексності ремонту.
Замовник не має заздалегідь визначеного постачальника, а процедура закупівлі проводиться з дотриманням принципів відкритості та рівної конкуренції.
Щодо пункту 13 Додатку 1 («Гарантійні зобов’язання»), зазначаємо:
Вимога гарантії не менше 6 місяців або 10 000 км встановлена відповідно до п. 34 “Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів”, затверджених наказом Мінінфраструктури № 615 від 28.11.2014 р.При цьому, як передбачено тими ж Правилами, у разі порушення власником умов експлуатації, технічного обслуговування чи зберігання транспортного засобу, гарантійні зобов’язання виконавця не діють.
Отже, дана вимога не створює ризику необґрунтованої відповідальності виконавця і повністю відповідає чинним нормативним актам.
У зв’язку з наведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
05.11.2025 18:29