-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту TOYOTA HILUX з заміною запасних частин
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 22 години (до 12.11.25 11:00)
162 690.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
22
год
02
хв
26
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення:
31.10.2025 09:27 - 09.11.2025 00:00
Відповідь надана
додаток 1 п.3 та 13.- питання
Номер:
06433ea3b55241448b826ae82fb2e13b
Дата опублікування:
04.11.2025 14:19
Опис:
Доброго дня, чи вірно ми зрозуміли, автомобіль TOYOTA HILUX VIN: AHTDB3CD905622730 від 2000 року випуску. Тоді виникає питання, оскільки автомобіль не перебуває на гарантії, навіщо вимога Додатку 1 п.3. про "Проведення поточного ремонту та технічного огляду транспортних засобів відбувається на СТО, що мають дозвільні документи на гарантійне та післягарантійне обслуговування на території України транспортних засобів марки TOYOTA (сертифікати, договори, тощо), з наданням відповідного акту виконаних робіт, гарантійного талону та відповідними записами/відмітками в сервісній книзі транспортного засобу. На підтвердження Учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного сертифікату, дозвільного документу на гарантійне і післягарантійне обслуговування транспортних засобів марки TOYOTA." Саме цікавить про гарантійний талон та записами в сервісній книзі. ВИходячи з року випуску авто, любий сервіс, що займається післягарантійним ремонтом, може зробити такий запис, ми вірно зрозуміли. Тобто мова не йдеться про офіційного дилера. Вірно? просто має бути любий підтверджувальний документ, що це автосервіс який може надавати ремонтні послуги. вірно? прошу конкретизувати що саме Ви маєте на увазі під таким розмитим формулюванням. а також п. 13 : "13. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно з вимогами чинного законодавства СТО повинна бути розміщена в м. Київ. Максимальна допустима відстань СТО від адміністративних меж м.Києва – не більше 20км." якщо станція не входить в цей радіус- чи можемо ми як добросовісний надавач послуг розглядатись на цьому тендері? оскільки основна мета - економія, ми можемо запропонувати доставку автомобіля евакуатором за власний рахунок, щоб Замовник не витрачав кошти на бензин, що є основною метою економії.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до нашого тендеру!
Дійсно, автомобіль TOYOTA HILUX 2021 року випуску, а не 2000 року, як зазначено у зверненні.
Щодо пункту 3 Додатку 1 тендерної документації:
Вимога про наявність дозвільних документів на гарантійне та післягарантійне обслуговування транспортних засобів марки TOYOTA спрямована на підтвердження належного технічного рівня станції технічного обслуговування, кваліфікації персоналу та відповідності вимогам виробника під час виконання ремонтних робіт.
При цьому не вимагається, щоб учасник був офіційним дилером виробника, однак СТО повинна мати чинні документи (сертифікати, договори, інші підтвердження), що дають право на виконання післягарантійного обслуговування автомобілів марки TOYOTA на території України.
Записи в сервісній книзі, надання гарантійного талону або акту виконаних робіт мають підтверджувати факт належного виконання ремонту, гарантійні зобов’язання та технічну придатність транспортного засобу після обслуговування.
Щодо пункту 13 Додатку 1:
Вимога щодо розміщення СТО в межах м. Києва або не далі ніж 20 км від адміністративної межі міста встановлена з метою забезпечення оперативного доступу Замовника до транспортного засобу, у тому числі для контролю якості виконання робіт, проведення огляду або додаткових діагностик.
Пропозиція щодо транспортування автомобіля евакуатором за рахунок учасника не може розглядатись як еквівалент цієї вимоги, оскільки така логістика не забезпечує можливість поточного контролю та оперативної взаємодії між Замовником та виконавцем.
Отже, тендерна документація не потребує внесення змін, а умови, викладені в пунктах 3 та 13 Додатку 1, залишаються чинними.
Дата відповіді:
06.11.2025 18:28