• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Cтільці).

Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 10.11.25 15:00)

123 200.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
11
год
03
хв
51
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2025 23:14 - 07.11.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідність ТД Особливостям 1178

Номер: e101d704042540aaa8f8c5ca280195cd
Дата опублікування: 03.11.2025 22:23
Опис: Шановний Замовник, з оголошеної закупівлі не вбачається, що дана закупівля проводить за кошти Ukraine facility, то на підставі чого ТД містить наступне положення: "Відповідно до статті 16 Рамкової Угоди Постачальник здійснює маркування товару емблемою Союзу та заявою про фінансування, що містить слова «Співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Такий захід повинен здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів». ? Якщо ж все таки Ви проводити закупівлю за кошти Ukraine facility просимо привести ТД у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати умов для подальшої відміни закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику дана закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
Дата відповіді: 04.11.2025 12:18
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 59b16cc134a242ebb008106e37d9ddb3
Дата опублікування: 03.11.2025 16:50
Опис: Шановний Замовнику, просимо вас розглянути можливість розширення діапазону значень технічних характеристик предмета закупівлі, щоб не обмежувати коло потенційних учасників. Дякуємо.
Відповідь: замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Дата відповіді: 04.11.2025 12:20
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 02187f6b355641bc9bc6d813f6303732
Дата опублікування: 03.11.2025 16:04
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 6.3.10 проекту Договору та викласти його у наступній редакції: «У разі поставки Товару неналежної якості, після складання акту за участю представників Сторін, замінити його на Товар належної якості протягом 7 календарних днів». Звертаємо вашу увагу на те, що враховуючи реалії сьогодення, зокрема війну на території України та інші об’єктивні обставини, що ускладнюють ведення господарської діяльності, строк зміни товару протягом 24 годин є занадто скороченим та лише наражає постачальника на застосування до нього штрафних санкцій за договором. Збільшення строку заміни неякісного товару до 7 днів жодним чином не обмежує законні права та інтереси Замовника. Тому, просимо Вас, внести зміни в пункт 6.3.10 проекту Договору та викласти його у запропонованій вище редакції.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Замовником буде внесено зміни в проект договору.
Дата відповіді: 03.11.2025 16:44