-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хірургічний розхідний матеріал (ультразвукові коагуляційні ножиці, лапароскопічні рукоятки)
Торги не відбулися
987 820.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
30.10.2025 16:45 - 04.11.2025 00:00
Відповідь надана
Протиправна норма ТД
Номер:
e02e6d216caf4b76890815417178bcfe
Дата опублікування:
03.11.2025 23:41
Опис:
Шановна Уповноважена особа!
В далеко минулому 2017 році було прийнято Закон України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями».
Приписами вказаного закону із законодавства виключено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання).
Але, всупереч нормам законодавства України, Додаток до тендерної документації (проект договору - п.6.2.4) містить незаконну вимогу щодо Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення останнього (відсутність печатки, підписів тощо);
При цьому навіть відсутнє застереження щодо печатки: *при наявності або * в разі використання, тощо.
Вимагаю привести у відповідність до чинного законодавства п.6.2.4 Додатку (проект договору) тендерної документації.
Відповідь:
Шановний заявник!
В недалекому майбутньому, якщо ви забажаєте прйняти участь у цій закупівлі, вам необхідно буде подати тендерну пропозицію, яка відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. підписаний проект договору.
Звертаємо вашу увагу, що згідно п.1 Примітки до тендерної документації вимога щодо наявності відбитків печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Таким чином, якщо ваша організація або ж ви як суб'єкт господарської діяльності, фізична особа-підприємець, не використовуєте у своїй діяльності печатку, вам не слід переживати, що ваші рахунки не будуть оплачені через названу причину.
Дата відповіді:
04.11.2025 22:18
Відповідь надана
Чи правомірно здійснюється закупівля з ПДВ?
Номер:
835180f345eb4718ae9a64986871731d
Дата опублікування:
03.11.2025 23:36
Опис:
Відповідно з абз.3 п.32 розд.2 підрозділу ХХ Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняють від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України лікарських засобів та медичних виробів відповідно до пп. «в» п.193, що призначені для використання закладами охорони здоров'я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійснені заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я, за переліком, установленим Кабінетом Міністрів України та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2022р №1447 щодо переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану.
Якщо Замовник є закладом охорони здоров'я, що надає медичну допомогу фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я і закупівля здійснюється для використання при надані медичної допомоги вказаним особам, то чому закупівля здійснюється з урахуванням ПДВ?
Відповідь:
Шановний Заявник! У онкоцентрі проходять обстеження та лікування всі каторерії дорослого населення.Стосовно врахування ПДВ в очікуваній вартості закупівлі, зазначаємо наступне.
Операції з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та виробів медичного призначення підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою податку у розмірі 7% відповідно до пп. «в» п. 193.1 Податкового кодексу України тобто, за умови, що такі: лікарські засоби, які дозволені для виробництва і застосування в Україні; внесені до Державного реєстру лікарських засобів;
медичні вироби: дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні; внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність.
При цьому, у разі якщо при здійсненні операцій з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України лікарських засобів/медичних виробів не дотримано хоча б однієї із зазначених умов, такі операції оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20%.
Крім того, тимчасово, на період проведення АТО та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії рф, та/або запровадження воєнного стану окремі операції із ввезення на митну територію України та постачання на митній території України лікарських засобів та медичних виробів звільняються від оподаткування ПДВ за умовами, визначеними п. 32 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ.
Медичні матеріали які закуповуються нашою установою не звільнені від оподаткування, тому вказана очікувана вартість з ПДВ.
Дата відповіді:
04.11.2025 13:21
Відповідь надана
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
efb767764da24afa8f174bf14d0c8e39
Дата опублікування:
03.11.2025 23:24
Опис:
Додаток 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» містить, в т.ч. медико-технічні вимоги до предмета закупівлі.
Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті медичні матеріали, що повністю відповідають технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №3 до тендерної документації.
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовником включено медичні матеріали, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником.
Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №3 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Спростувати наведене Замовник може лише у разі надання підтвердження того, що, щонайменше два виробника здійснюють виробництво медичних матеріалів, що відповідають у повному обсязі вимогам, які встановлені у Додатку №3.
Відповідь:
Шановний заявник, у вашому зверненні відсутнє запитання чи вимога, на які замовник зобов'язаний надати відповідь. Що стосується умов тендерної документації, в т.ч. вимог до предмета закупівлі, його тенхнічних чи якцісних характеристик, Замовник самостійно їх формує відповідно до його потреби з урахуванням специфіки роботи та з дотриманням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Разом з тим, учасники відповідно до Особливостей та ст. 18 Закону мають право подати скаргу на умови тендерної документації, які вважають дискримінаційними.
Дата відповіді:
04.11.2025 21:07
Відповідь надана
Невідповідність ТД вимогам законодавства
Номер:
47facb0c349b4c65898cca70b614690e
Дата опублікування:
03.11.2025 23:20
Опис:
В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Пункт 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду.
Відповідь:
Шановний заявник!
Так, дійсно пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей, а також частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Замовником в дотримання вимог чинного законодавства у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями на електронному майданчику закупівель в Розділі "іНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАМОВНИКА" вказано ідентифікаційний код замовника з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Дата відповіді:
04.11.2025 13:45
Відповідь надана
Неспівпадання контактів замовника (різні номери телефонів)
Номер:
b42d2d4c3d94465dba35a8aa7a48a589
Дата опублікування:
03.11.2025 23:14
Опис:
В тендерній документації зазначено посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками: уповноважена особа, провідний фахівець з публічних закупівель відділу публічних закупівель Мих Андрій Романович.
Одночасно зазначено засіб зв’язку: тел. 0671516515.
Разом з цим, в електронній системі закупівель замовником вказано ту ж саму уповноважену особу, але інші засоби зв’язку: телефон +380322957079, +380671516515.
Таким чином, вказані різні засоби зв’язку (номери телефонів) дозволять маніпулювати фактом своєчасного отримання від переможця підписаного договору.
Необхідно вказувати одні й ті ж самі засоби зв’язку як в тендерній документації так і в оголошенні (профілі) опублікованої закупівлі.
Відповідь:
Шановний Заявник! Усі зазначені номери є дійсними службовими контактами, що належать Замовнику і використовуються для виконання службових обов’язків.
Різниця у зазначенні номерів не впливає на комунікацію з учасниками.
Дата відповіді:
04.11.2025 11:15
Відповідь надана
Який документ вимагається
Номер:
c6647205040d413b8a84338e57db99d4
Дата опублікування:
03.11.2025 23:06
Опис:
Розділом 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання фізичною особою-підприємцем копії паспорту фізичної особи-підприємця або іншого документа (крім порожніх, сторінок).
Прошу роз’яснити копію якого паспорту маєте на увазі – громадянина України чи закордонний? Чи якийсь інший?
Відповідь:
Шановний заявник!
Розділом 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання копії паспорта України або іншого документа для фізичної особи-підприємця. Паспорт фізичної особи-підприємця (ФОП) – це той самий паспорт громадянина України, що використовується для посвідчення особи, яка виступає учасником процедури закупівлі та має право підписувати тендерну пропозицію або майбутній договір.
Дата відповіді:
04.11.2025 16:13
Відповідь надана
Порушення Бюджетного кодексу України
Номер:
6d79129f61d54881bfc03b7a6f3b5018
Дата опублікування:
03.11.2025 22:58
Опис:
В Додатку №4 до ТД Замовник зазначив, що він бере на себе зобов’язання щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження належним чином кошторисних призначень та в рамках фактичних надходжень коштів. Виконання платіжних зобов’язань за даним Договором проводиться за наявності відповідних фінансових ресурсів.
Бюджетним кодексом України передбачено, що бюджетні зобов'язання беруться розпорядниками коштів у межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом (або планом використання бюджетних коштів), що є основним плановим фінансовим документом установи.
Запитання: Замовник оголосив закупівлю без затвердження належним чином кошторисних призначень і бере на себе зобов’язання всупереч Бюджетному кодексу України?
Відповідь:
Відповідь: НІ. Дана закупівля проводиться відповідно до змін до річного плану закупівель на 2025р., за рахунок коштів, які надходять на поточні рахунки підприємства. Згідно умов проекту догвору у разі затримки фінансування та/або відсутності доходів Замовника оплата буде здійснюватися протягом 7 (сім) банківських днів після поступлення коштів на рахунок Замовника.
Дата відповіді:
04.11.2025 21:16
Відповідь надана
До тендерної документації не додано зразок «фірмового бланку»
Номер:
9621ef57f1424ecb9867c0a078e059d4
Дата опублікування:
03.11.2025 22:52
Опис:
В Додатку №5 до тендерної документації Замовником вимагається надання пропозиції Учасником на фірмовому бланку (для юридичних осіб).
В інших розділах ТД вимагається надання документів, довідок в довільній форми або гарантійного листа Учасника, без вимоги «на бланку Учасника».
Тобто Замовником від учасників вимагається документ у встановленій Замовником формі подання.
Прошу пояснити, де в тендерній документації можна знайти «фірмовий бланк учасника»?
На підставі якого закону вимагається подання пропозиції на фірмовому бланку?
Відповідь:
Шановний Заявнику!
Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вимагає надання пропозиції на фірмовому бланку для для юридичних осіб, яким підтверджується відповідність Учасника статутним документам. Тендерною документацією не передбачено фірмовий блан для учасника.
Дата відповіді:
04.11.2025 17:03
Відповідь надана
Порушення норм наказу Мінекономіки від 06.12.2024р. № 27593
Номер:
18077970e2264ce69c964bbfd58dc6d7
Дата опублікування:
03.11.2025 22:48
Опис:
В п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Замовником зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є її ціна.
Проте, всупереч нормам Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024р. №27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025р. № 614) не зазначено, яка питома вага цього критерію.
Необхідно внести доповнення в тендерну документацію.
Відповідь:
Відповідно до наказу Мінекономіки від 06.12.2024 №27593, дана Примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та може застосовуватись як зразок для замовників, містить вимоги, які не є обов’язковими для виконання та можуть використовуватися замовником як приклад викладення тендерної документації. Тому замовники використовують дану примірну тендерну докумсентацію на свій розсуд.
Дата відповіді:
04.11.2025 21:32
Відповідь надана
Невідповідність вказаного місцезнаходження замовника з даними в ЄДР
Номер:
c52f31d7420e47b5aa34bdaf54b00112
Дата опублікування:
03.11.2025 22:45
Опис:
Шановна Уповноважена особа!
В тендерній документації зазначено, що вона розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема:
місцезнаходження замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
В тендерній документації інформація про замовника торгів вказане місцезнаходження: 79031, м. Львів, вул. Я. Гашека, 2 А.
В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань містяться такі відомості про місцезнаходження замовника: Україна, 79031, Львівська область, Львів, вул. Гашека Я., будинок 2А.
Таким чином, в тендерній документації вказано дані, які не співпадають з вказаними в ЄДР.
Відповідь:
Шановний заявник! Відповідно до 54 Особливостей надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що у вашому зверненні відсутнє запитання щодо роз'яснення тендерноїдокументації чи вимога про усунення порушення.
Наведена вами інформація у зверненні не містить розбіжностей та є однаковою.
Дата відповіді:
04.11.2025 21:53