• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 (CPV) – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)

Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів. Місцезнаходження Замовника: бульвар Шевченка, 81, місто Черкаси, Черкаська область, 18031 Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 3 тендерної документації. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»

Торги не відбулися

1 418 967.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 30.10.2025 10:48 - 04.11.2025 00:00
Відповідь надана

Підтвердження легальної поставки Microsoft

Номер: 59900d7b922445e49f2077208e506137
Дата опублікування: 30.10.2025 14:54
Опис: Шановний Замовник! Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити технічні вимоги наступним пунктом: «У разі, якщо програмне забезпечення Microsoft встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Якщо програмне забезпечення Microsoft встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання відповідного програмного забезпечення Microsoft в необхідній кількості та якості (зазначити конкретні назви продуктів Microsoft та їх кількість) з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів. Листи повинні включати найменування замовника, найменування учасника закупівлі, перелік запропонованого учасником товару, а також містити номер оголошення в електронній системі закупівель Prozorro. На запит Замовника дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.» Якщо ви не включите дану вимогу до тендерної документації, то це означатиме вашу згоду на отримання нелегальної продукції…а це може призвести до негативних наслідків при проведенні перевірок відповідними контролюючими органами. Сподіваємось, що ви долучитеся до боротьби з недобросовісними учасниками, адже без вашої активної участі подолати цю проблему практично неможливо… З повагою, Учасник торгів Зараз тут налетять шахраї і будуть кричати про якусь дискримінацію. Не піддавайтеся погрозам і шантажу – захистіть свій вибір на офіційну поставку!
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Так, як Ви і зазначили, згідно діючого законодавства, вимога щодо авторизаційних листів є дискримінаційною, яка призводить до обмеження кола учасників торгів. В п. 4.2. Проєкту договору Замовника чітко зазначено порядок здійснення оплати, а саме: «4.2. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) робочих днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо).» Тобто Замовник здійснює оплату після отримання товару і технічні фахівці Замовника мають можливість перевірити якість отриманого товару. Згідно п. 6.2.5. Проєкту договору Замовник має право відмовитися від прийняття неякісного Товару. Виходячи з вищезазначеного, Замовник убезпечив себе від поставки нелегальної продукції.
Дата відповіді: 31.10.2025 17:30