• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

48820000-2 Сервери Комплект серверного обладнання

Завершена

23 304 740.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 233 047.40 UAH
Період уточнення: 19.09.2018 11:04 - 14.10.2018 12:00
Відповідь надана

Щодо додаткових документів які учасник повен подати в складі тендерної пропозиції

Номер: 41628f1d673e4b38bc782bc0a65680dc
Дата опублікування: 12.10.2018 09:28
Опис: В Розділі 3. тендерної документації Замовником визначено додаткові «Документи, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що вказані вимоги є дискримінуючи ми та обмежуючими з огляду на наступне: Зокрема, в п.2. розділу, Замовником встановлено вимогу надати «документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі». Така вимога є дискримінаційною, обмежуючою суперечливою та такою, що не відповідають законодавству. Формулювання пункту допускає участь в торгах лише: - «виробників», що як правило самостійно не здійснюють поставки/продаж продукції кінцевому споживачу, а здійснюють це через мережу дистриб’юторів та партнерів. - «офіційних представників», що також як правило не здійснюють поставки/продаж продукції. Їх завдання – представництво виробника на конкретному ринку та провадження його політики. Офіційні представництва утворюються виробниками залежно від очікуваних перспектив продажів та не в кожній країні (наприклад дуже часто існує єдине представництво у країнах СНД). В окремих випадках, функції «офіційного представника» можуть бути покладені на дистриб’ютора в конкретному регіоні. Таким чином, зазначена вимога Замовника спрямована на обмеження конкуренції та усунення від участі в торгах всіх інших потенційних постачальників – офіційних дистриб’юторів (яких може бути декілька), офіційних партнерів (яких значно більше ніж дистриб’юторів). Штучне обмеження підтверджується також переліком документів, які вимагаються. З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання вказаного пункту мають бути приведені у відповідність до положень Закону.
Відповідь: Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога тендерної документації, стосовно надання документального підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі, встановлена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробки та отримання гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується до постачання. Також придбання обладнання у виробника або офіційного представника забезпечує гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання компетентними та кваліфікованими фахівцями, авторизованими виробником на виконання цих функцій протягом строку, що зазначений в тендерній документації. Підтвердженням представницьких повноважень від виробника товару може буди авторизаційний лист або довіреність від виробника або дилерська угода або дистриб’юторський договір або договір комісії тощо, про що зазначено у п. 2 Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації. Відтак, дана вимога не обмежує можливість участі у закупівлі, як виробників так і їх офіційних представників.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:20
Відповідь надана

Щодо постачання системи зберігання даних конкретного виробника

Номер: a0846a43cb714f05a2e0759f2a68ef11
Дата опублікування: 12.10.2018 09:27
Опис: Визначена розділі 2. Технічні вимоги Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимога, що «запропонована система збереження даних повинна бути сумісна з наявною системою HPE 3PAR 8400 (sn: CZ3552SY8L), забезпечуючи єдине керування, віддалену реплікацію між системами, побудову рознесеного кластера зберігання, сумісного з VMWare Metro Storage Cluster без використання додаткових пристроїв» прописана таким чином, що задовольнити їй може лише СЗД від єдиного виробника - HPE. Будь-яка СЗД від іншого виробника автоматично не відповідає. Така вимога спрямована на штучне усунення від торгів інших виробників. З метою усунення дискримінації, Замовник має внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме прописати технічні та функціональні характеристики, які він очікує отримати в результаті закупівлі, та надати можливість пропонувати обладнання інших виробників (в тому числі: сумісне з використанням додаткового обладнання; поставка нового обладнання з одночасною заміною старого; тощо).
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, про те, що у Додатку 3 тендерної документації зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі. Крім того, на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIІІ від 25 грудня 2015 року, зазначено те, що після посилання у документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Запропонована учасником система збереження даних, що входить до комплекту закупівлі, повинна бути сумісною з наявною у Замовника системою.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:20
Відповідь надана

Щодо приймання пропозицій виключно від так званих «провідних світових виробників» системи зберігання даних

Номер: efc17382169747f4a81c1129332df6f3
Дата опублікування: 12.10.2018 09:27
Опис: Вимога Замовника, що «до розгляду приймаються пропозиції тільки від провідних світових виробників систем збереження даних які мають офіційне представництво в Україні» не містить жодних обґрунтувань, може трактуватись довільно, є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству. Жодним нормативно-правовим актом України не передбачено вищевказаний поділ на «провідних» чи «не дуже провідних» виробників» та право/можливість Замовника застосування такий критерій при оцінювання тендерних пропозицій Така вимога спрямована на штучне усунення від торгів інших виробників. Замовник не зазначив зокрема, ким та де визначений перелік так званих «провідних виробників»? Що Замовник матиме на увазі під час оцінювання пропозицій учасників? Крім цього, Замовник жодним чином не обгрунтовує, яким чином наявність чи відсутність «офіційного представництва» впливає на якість поставленого товару? Відповідь очевидна – ніяким. Єдина мета цієї вимоги - штучне усунення від торгів інших виробників, що не мають в Україні «офіційних представництв». Загально відомо, що значна кількість відомих виробників відкривають представництва не в конкретній країні, а в певному регіоні (наприклад – Європа, Азія, СНД тощо), бо це економічно доцільніше. Представництва в конкретній країні відкривають за умови значних продажів товару чи їх очікуванні. В даному випадку, має значення лише наявність офіційних каналів постачання, сертифікованих партнерів, та сервісних центрів. З метою усунення дискримінації, Замовник має виключити вказану вимогу.
Відповідь: Вимога тендерної документації, стосовно надання документального підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі, встановлена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробки та отримання гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується до постачання. Також придбання обладнання у виробника або офіційного представника забезпечує гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання компетентними та кваліфікованими фахівцями, авторизованими виробником на виконання цих функцій протягом строку, що зазначений в тендерній документації.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:19
Відповідь надана

Щодо визначення так званого «рівня» системи зберігання даних

Номер: 963a8a602b77425992a06dd1b1f920ab
Дата опублікування: 12.10.2018 09:26
Опис: В розділі 2. Технічні вимоги Додатку 3 до тендерної документації, Замовником визначено технічні вимоги до «Система збереження даних (СЗД)» Звертаємо Вашу увагу, що вимога Замовника, що «СЗД повинна бути не нижче середнього рівня (midrange) по позиціонуванню індустріальних аналітиків, таких як Gartner, IDC тощо» не містить жодних обґрунтувань, може трактуватись довільно та суперечить чинному законодавству. Жодним нормативно-правовим актом України не передбачено вищевказаний «рівень» та право/можливість Замовника застосування такий критерій при оцінювання тендерних пропозицій. Така вимога спрямована на штучне усунення від торгів інших виробників. Згідно ст..22. Закону, «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Натомість, вищевказана вимога не відповідає жодним із вказаних критеріїв. З метою усунення дискримінації, Замовник має виключити вказану вимогу, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону.
Відповідь: Замовником досліджувались відкриті звіти індустріальних аналітиків Gartner, IDC, де зазначається інформації, щодо компаній, які беруть участь в цих дослідженнях і які можуть відповідати вимогам зазначеним у Додатку 3 тендерної документації, наприклад: NetApp, Dell EMC, HPE, Fujitsu і тд. Відтак зазначені у тендерній документації вимоги ніяким чином не обмежують конкуренцію.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:19
Відповідь надана

Щодо постачання блейд-серверів конкретного виробника.

Номер: edafcbee69ba4669a54fe2acba46e0b5
Дата опублікування: 12.10.2018 09:25
Опис: В розділі 2. Технічні вимоги Додатку 3 до тендерної документації, Замовником визначено Замовником визначено технічні вимоги до «Шість серверів (комплектація № 101) з програмним забезпеченням керування апаратною та програмною інфраструктурою. Звертаємо Вашу увагу, що зазначені вимоги є дискримінуючими та обмежуючими з огляду на наступне: Замовником, без будь-якої аргументації визначено, що: - це мають бути саме блейд-сервера; - ці блей-сервера мають бути передбачені для встановлення в «існуюче блейд шасі HP c7000 серійний номер CZ27060338, p/n: 681844-B21». Далі в розділі описаний конкретний блейд-сервер виробництва HP - Proliant BL460c Gen10. Очевидно, що, не зважаючи на задекларовану можливість пропонувати «еквівалент», зазначений пункт прописаний таким чином, що «еквіваленту» не існує. Лише блейд-сервери HP можуть бути встановлені в блейд шасі HP c7000 серійний номер CZ27060338, p/n: 681844-B2. Така вимога усуває всіх інших виробників від участі в торгах, та забезпечує можливість безальтернативного використання обладнання одного виробника. Таким чином, зазначена вимога є дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Закону. З метою усунення дискримінації, Замовник має внести відповідні зміни до тендерної документації: прописати технічні та функціональні характеристики, які він очікує отримати в результаті закупівлі, та надати можливість пропонувати обладнання інших виробників, як стійкових, так і блейд-систем (наприклад в комплекті: корзина та блейд-сервери), що дозволять досягти поставленої мети.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, про те, що у Додатку 3 тендерної документації зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі. Крім того, на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIІІ від 25 грудня 2015 року, зазначено те, що після посилання у документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Запропонована учасником система збереження даних, що входить до комплекту закупівлі, повинна бути сумісною з наявною у Замовника системою.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:19
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 1613c7f28081463ab744827cf4a6349e
Дата опублікування: 12.10.2018 09:25
Опис: В Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником визначено Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що частина визначених вимог є дискримінуючими з огляду на наступне: 1.1. Викладена в абзаці першому Додатку вимога «надати посилання на реєстр» є такою, що суперечить чинному законодавству. Законом не покладено на учасників обов’язок доводити комусь, що інформація про них наявна в відкритих реєстрах. Відповідно до ст. 17 Закону – «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Крім цього, «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу». Таким чином, Замовник зобов’язаний сам перевірити дані про учасника. Учасник має лише проінформувати його, що інформація наявна в відкритих джерелах. Таким чином, зазначена вимога є дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Закону. З метою усунення дискримінації, з тендерної документації має бути виключено вимогу щодо надання «посилання на реєстр». 1.2. Кваліфікаційні вимоги: 1) Досвід виконання аналогічного договору. Зформульовані Замовником вимоги щодо складання Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, за сукупністю, мають дискримінаційний характер, а саме: - Замовником встановлено необґрунтовані обмеження щодо періоду виконання договорів 2015р. - 2018р. Така вимога суперечить Закону. Насправді, не має жодного значення в який період робились поставки. - Замовником встановлено преференції для учасників, які мають досвід поставок даному Замовнику (право не подавати документи п.1.2.), що значно спрощує процес підготовки документів окремою категорією Учасників. - Надане Замовником уточнене формулювання «(щодо поставки обладнання аналогічного предмету закупівлі)» вимагає наявність договору, що передбачає поставку саме «Сервери Комплект серверного обладнання» причому в специфікації до даних торгів (блейд-сервери,система збереження даних, комплект модернізації існуючої системи збереження даних, комплекти модернізації наявних комутаторів мережі зберігання даних, комутатори зберігання даних). Будь-які інші договори будуть вважатись не «аналогічними». З метою усунення дискримінації, до тендерної документації мають бути внесені відповідні зміни, а саме: виключено з неї обмеження щодо періоду виконання договорів; передбачено рівні умови для всіх учасників в частині надання пакету документів; виключене уточнення щодо критеріїв аналогічності договору.
Відповідь: По першому пункту. Згідно Додатку 2 тендерної документації зазначено, про те, що у разі на момент подачі документів, відповідно до Додатку 2, Замовник може отримати інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Учасник може надати в довільній формі з посиланням (http:// __________ ) на реєстр, з якого Замовник може отримати необхідну інформацію. Надання Учасником зазначеної інформації є його правом, а не обов’язком. Відтак, не надання зазначеної інформації не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник у тендерній документаціє не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що відповідає вимогам ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». По другому пункту. Згідно норм п. 29 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відтак, згідно вимог пп. 1.1 Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору (щодо поставки обладнання аналогічного предмету закупівлі) у період 2015р. - 2018р. надавши довідку складену у довільній формі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі 48820000-2 Сервери. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період 2015р. - 2018р. Встановлення вказаної вимоги не суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежує конкуренцію серед учасників і не спрямоване на надання преференції конкретній юридичній особі. Зазначену інформація є можливість підтвердити скориставшись фільтрами https://prozorro.gov.ua.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:18
Відповідь надана

Щодо строків поставки обладнання

Номер: 4ff0e11efc8141439073b4065bb12c50
Дата опублікування: 12.10.2018 09:24
Опис: В п.4.4. Тендерної документації Замовником визначений строк поставки товарів - «не пізніше 20.12.2018р.». Звертаємо Вашу увагу, така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне: Визначений Замовником термін «не пізніше 20.12.2018р.» однозначно засвідчує, що переможець торгів вже визначений, а товар завчасно замовлено в виробника. Щоб у цьому переконатись, достатньо порахувати зазначену на сторінці торгів хронологію торгів згідно законодавства (оптимістична версія - без скарг, затримок, перенесень термінів тощо): - подача тендерних пропозицій – 22.10.18р. - початок аукціону –27.11.18р - повідомлення про намір укласти договір - 27.11.18р - підписання договору - 08.12.18р. Таким чином, на «виконання договору» залишається 11 календарних днів. Натомість, реальний термін поставки обладнання згідно предмету закупівлі складає від 60 до 90 календарних днів. З урахуванням законних процедур, зазначене обладнання може бути поставлене в вказані терміни лише за умови, що воно вже замовлене та наявне на складі в Україні в повній впевненості в перемозі на торгах. . Таким чином, вимога щодо кінцевого терміну поставки є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Закону України “Про публічні закупівлі”. З метою усунення дискримінації, до тендерної документації мають бути внесені відповідні зміни, та встановити реальні терміни виконання зобов’язань, з урахуванням передбачених законом процедур ввезення, розмитнення та доставки на об’єкти Замовника.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що кошти на проведення зазначеної закупівлі передбачені Інвестиційною програмою на 2018р. Не виконання показників якої може спричинити до вилучення НКРЕКП (національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики) зі структури тарифу ДП «НЕК «Укренерго» суми невиконання заходів Інвестиційної програми.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:18
Відповідь надана

Щодо поставки «1 комплекту обладнання»

Номер: 2f5dc7373f8d4e1da823bccd236a263a
Дата опублікування: 12.10.2018 09:23
Опис: В п. 4.3. Тендерної документації Замовником зазначено, що постачається « Кількість: 1 комплект серверного обладнання». Просимо роз’яснити зміст цього пункту, адже насправді, згідно специфікації, це не комплект, а набір різних за функціональністю та завданнями видів обладнання - нові сервери, системи зберігання даних та «комплекти» для модернізації вже існуючого обладнання. Яким чином цей набір може визначатись як «комплект», за умови, що його складові частини будуть використовуватись окремо, для різних завдань, а також для в становлення в інші самостійні комплекти обладнання, що вже наявні в замовника? До того ж, в так званому «комплекті» наявні ще щонайменше 3 самостійних «комплекти».
Відповідь: Комплект обладнання у розумінні Замовника – це повний набір предметів, які становлять щось ціле, або мають однакове призначення.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:17
Відповідь надана

Щодо поділу предмету закупівлі на лоти.

Номер: 285e8b325c1d49be82a7d1ebcdd0ba20
Дата опублікування: 11.10.2018 15:49
Опис: В п.4.2. Тендерної документації Замовником зазначено, що «Поділ предмету закупівлі на лоти не передбачений». Звертаємо Вашу увагу, така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне: Замовник помістив в один лот різні види обладнання – нові сервери, системи зберігання даних та комплекти для модернізації вже існуючого обладнання. Таким чином, з урахуванням того, що модернізація обладнання НРЕ можлива лише із використанням комплектуючих від НРЕ, створено умови, за яких будь-який інший виробник крім HPE, не зможе виграти тендер, навіть якщо зможе запропонувати найнижчу ціну на всі інші види обладнання (окрім комплектів для модернізації обладнання НРЕ), адже необхідно пропонувати одразу все. У випадку поділу на лоти, рівень конкуренції та кількість учасників (як постачальників так і виробників) буде в рази більшим. З метою усунення дискримінації,пропонуємо поділити закупку на лоти, відповідно до видів обладнання та їх функціонального призначення.
Відповідь: Керуючись пунктом 1 розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже поділ предмету закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Предмет даної закупівлі буде поставлятись та використовуватись у рамках однієї глобальної задачі Замовника, тому на лоти поділятись не може.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:17
Відповідь надана

Щодо усунення замовником порушення вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: bcfa4965c5484b66b057b61e4d28bd2f
Дата опублікування: 11.10.2018 09:45
Опис: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право вернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Згідно роз’яснень отриманих на порталі «Прозорро», відповідно до Технічного завдання на розробку ІТС "Прозорро", затвердженого МЕРТ України, якщо замовник не надав вчасно відповідь на запитання/вимогу, то він повинен вручну перенести строк подання пропозицій не менш, як на сім днів, і надати відповідь на питання/вимогу. Звертаємо увагу, що в ході зазначених торгів, одним з учасників було подано запитання, відповідь на яке замовником в порушення вимог Закону не подане по даний час, а саме – відповідь не надано вже протягом шести робочих днів (фактично 8 календарних): 1. Щодо технічних вимог Дата подання: 03 жовтня 2018 18:36 При цьому, в супереч вимог Закону, замовником також не перенесено строк подання пропозицій не менш, як на сім днів. З огляду на вищевикладене, вимагаємо усунути допущене порушення ст..23 Закону України «Про публічні закупівлі»: перенести строк подання пропозицій не менш, як на сім днів та надати відповідь на поставлене питання.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо про те, що за результатами розгляду питання «Щодо технічних вимог Дата подання: 03 жовтня 2018 18:36», учаснику надано відповідь, в тендерну документацію внесено зміни, в частині технічних вимог, та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 24.10.2018р.
Дата відповіді: 16.10.2018 20:16