-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка кошторисної частини проєктної документації проведення поточного ремонту нежитлових приміщень, переданих в господарське віддання
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 05.11.25 00:00)
378 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
03
год
34
хв
25
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
28.10.2025 10:56 - 02.11.2025 00:00
Без відповіді
Дискримінаційна вимога щодо відвідування об'єктів з динамічною структурою
Номер:
ede5e04ff0034390a66d72ed6debdc7c
Дата опублікування:
29.10.2025 17:05
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації ви зазначили наступну вимогу:
«Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкти, де передбачається надання послуг згідно технічного завдання тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єктів учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкту (або іншого документа у довільній формі), із зазначенням адреси його місцезнаходження, завірений підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника, із зазначенням їх прізвища та ініціалів. Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою»
Однак, в останньому абзаці Додатка № 3 до тендерної документації, ви чітко зазначаєте, що адреси (8 штук) які вказані у додатку 3 мають динамічну структуру даних і формуватись вони будуть Замовником у листі-замовленні із зазначенням конкретних адрес та направлятись Переможцю.
У п.4.3. проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про порядок надання послуг, а саме: Замовник надає Виконавцю листи-замовлення з адресами багатоквартирних будинків на надання послуг за Договором. Ніде не йде мови про ті 8 адрес з додатка № 3 до тендерної документації.
Таким чином, ви як Замовник цілеспрямовано зазначаєте дискримінаційну вимогу, що суперечить частині 4 статті 5 та частині 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо потенційних учасників, бо під час підпису акту відвідування та огляду об'єкту та зустрічі на самому об'єкті ви вже будете знати потенційних уповноважених осіб учасників.
Також звертаємо вашу увагу на те, що у АМКУ вже є стала практика з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічними вимогами (відвідування та огляду об'єктів з підписом акту огялду):
Рішення №16458-р/пк-пз від 16.10.2023 в закупівлі UA-2023-09-30-000315-a
Рішення № 592-р/пк-пз від 10.01.2024 в закупівлі UA-2023-12-25-002726-a
Рішення № 5655-рпк-пз від 28.03.2024 (UA-2024-03-06-008943-а);№ 11048-р/пк-пз (UA-2024-05-29-004472-а).
Враховуючи вище викладене, усуньте наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної Документації.