• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

С_25П-552_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Послуга з облаштування пунктів наливу ДП в автоцистерни)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 17 днів (до 01.12.25 15:00)

13 978 152.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
17
дн
23
год
22
хв
28
сек
Гарантія - 419 344.56 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 24.10.2025 14:56 - 28.11.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно терміну подання пропозицій

Номер: 7a28e673778245de9cdae1ad7031fee6
Дата опублікування: 29.10.2025 13:20
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Наша компанія висловлює щиру зацікавленість в участі у процедурі закупівлі, оголошеній Вашою організацією. У процесі підготовки тендерної пропозиції ми зіткнулися з низкою об’єктивних обставин, що ускладнюють своєчасну підготовку тендерної пропозиції, а також оформлення повного пакета документів у терміни, що зазначені у процедурі закупівлі, зокрема: 1. Наявність в складі тендерної пропозиції імпортного (закордонного) обладнання, що потребує отримання від Виробників/Постачальників офіційних технічних підтверджень/погоджень, сертифікатів відповідності або інших кваліфікаційних документів та остаточних комерційних пропозицій. 2. Закриття фінансового року в більшості Європейських країн, що традиційно супроводжується обмеженням у роботі фінансових та логістичних служб, затримками у відповідях Виробників/Постачальників, а також обмеженою можливістю узгодження договірних і цінових умов. 3. Тривалість роботи служб експортного контролю Виробників/Постачальників, що також призводить до затримки у видачі комерційних пропозицій. У зв’язку з викладеним, просимо розглянути можливість подовження терміну подання пропозицій до 01.12.2025 року. Це дозволить: • забезпечити отримання повного комплекту документів від іноземних партнерів; • підготувати максимально якісну та економічно обґрунтовану пропозицію; • підвищити рівень конкуренції серед учасників, що, своєю чергою, відповідає принципам відкритості та ефективності публічних закупівель. Ми висловлюємо повагу до Ваших процедурних термінів і сподіваємося на позитивне рішення щодо подовження строку подачі пропозицій.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.10.2025 13:52
Відповідь надана

Договір

Номер: 7ef1ed2f110147cd88ca14ef63b0ea3b
Дата опублікування: 26.10.2025 12:32
Опис: 3.2. Замовник зобов’язаний розпочати надання Послуг згідно письмових замовлень Замовника - потребує виправлення зобов'язань
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.10.2025 09:17