• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-25Т_0373_ВО) Роликові вальниці

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0373_ВО) ДК 021:2015 – 44440000-6 Вальниці (Роликові вальниці) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44442000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 240 000,00 грн. без ПДВ (чотирнадцять мільйонів двісті сорок тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 року (до 31.12.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.10.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 427 200,00 грн. (чотириста двадцять сім тисяч двісті гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Сергій СОРОКІН

Завершена

14 240 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 22.10.2025 17:43 - 04.11.2025 00:00
Відповідь надана

Про внесення змін до технічної специфікації

Номер: 69a3e8ffec394288b6c48f879b2ca54c
Дата опублікування: 26.10.2025 20:19
Опис: Шановна уповноважена особа філії «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «Укрзалізниця», наше підприємство вітчизняний виробник запасних частин до рухомого складу АТ «Укрзалізниця». Одним з виробів яке почало виготовляти наше підприємство є підшипник конічний касетного типу TBU, у зв’язку з чим, ми б хотіли прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Розглянувши тендерну документацію, а саме додаток № 1 «Технічна специфікація» п. 7, вважаємо, що даний пункт є дискримінаційний. На пасажирському рухомому складі для якого закуповується товар використовуються підшипники TBU 130x230x150 тільки одного виробника. Відповідно можливість проведення польових та експлуатаційних випробувань на зазначеному рухомому складі є тільки у цього виробника. Вважаємо, що для підшипників TBU 130x230x150 буде достатньо проведення стендових випробувань згідно ДСТУ ГОСТ 32769:2016 або ДСТУ EN 12080:2018. Даний пункт являється дискримінаційним, призводить до утискання прав виробників, які не мають можливості проведення польових та експлуатаційних випробувань на зазначеному рухомому складі та збільшує вартість продукції у зв’язку з відсутністю конкуренції.
Відповідь: Шановний учаснику,пункт 7 додатку А тендерної документаціївідповідає вимогам діючих Державних стандартів України. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 30.10.2025 13:56
Відповідь надана

Зміна Додатку А до Технічної специфікації

Номер: f81958920baa4bbf86d08dfd5b247d71
Дата опублікування: 26.10.2025 17:47
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до Додатку А Тендерної документації, а саме доповнити Додаток А пунктом 7.3 у наступній редакції: «7.3 У разі наявності у виробника підшипників Умовного номеру для клеймування згідно з вимогами діючого «Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану», а також Сертифікату відповідності запропонованої до постачання продукції вимогам ДСТУ ГОСТ 32769:2016 (ГОСТ 32769-2014, IDT) або ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT), який видано випробувальними лабораторіями (центрами), компетентність яких підтверджена шляхом акредитації по ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у відповідній сфері, із застосуванням схеми сертифікації продукції що випускається серійно з обстеженням виробництва, вимоги пунктів 7.1, 7.2, 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3 не застосовуються до такого учасника закупівлі. У цьому разі учасник зобов’язаний надати наступні документи: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника або інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту. б) Сертифікат відповідності запропонованої до постачання продукції вимогам ДСТУ ГОСТ 32769:2016 (ГОСТ 32769-2014, IDT) або ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT), який видано випробувальними лабораторіями (центрами), компетентність яких підтверджена шляхом акредитації по ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у відповідній сфері, із застосуванням схеми сертифікації продукції що випускається серійно з обстеженням виробництва.» Обґрунтування позиції: Згідно з вимогами «Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану», при проходженні процедури отримання умовного номеру клеймування, в АТ «Укрзалізниця» повинні бути надані наступні документи: 1) декларація про відповідність (складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) або сертифікат відповідності, виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований в Україні, або сертифікат відповідності, виданий органом оцінки відповідності, який акредитований у країні виробника; 2) титульні листи технологічних процесів; 3) перелік технологічного, випробувального, вимірювального обладнання та інструментів, включаючи засоби неруйнівного контролю; 4) перелік виконавців робіт (у тому числі дефектоскопістів і зварювальників) із зазначенням номерів їхніх посвідчень і дат атестації; 5) протокол(и) випробувань. Таким чином, виробник, який успішно пройшов процедуру отримання умовного номеру у повній відповідності до вимог чинного «Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану» та отримав умовний номер клеймування вже надав відповідним структурним підрозділам АТ «Укрзалізниця» необхідні документи для підтвердження відповідності продукції вимогам пунктів 7.1, 7.2, 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3. Також наявність Сертифікату відповідності запропонованої до постачання продукції вимогам ДСТУ ГОСТ 32769:2016 (ГОСТ 32769-2014, IDT) або ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT), який видано випробувальними лабораторіями (центрами), компетентність яких підтверджена шляхом акредитації по ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у відповідній сфері, із застосуванням схеми сертифікації продукції що випускається серійно з обстеженням виробництва, підтверджує проходження Виробником процедур з оцінки відповідності продукції та виробничих процесів вимогам ДСТУ ГОСТ 32769:2016 (ГОСТ 32769-2014, IDT) або ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT).
Відповідь: Шановний учаснику,технічні вимоги замовника відповідаютьвимогам діючих Державних стандартів України, як зазначено у додатку А тендерноїдокументації, продукція, що пропонується до постачання повинна відповідати вимогамДСТУ ГОСТ 32769:2016 (ГОСТ 32769-2014, IDT) або ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT). З метою розширення кола потенційних учасників закупівлі вимога щодо наявності увиробника умовного номеру для клеймування продукції виданого адміністрацієюзалізничного транспорту не застосовується. Виробники, що отримали умовний номер для клеймування продукції виданийадміністрацією залізничного транспорту можуть надати протоколи випробувань виконанихпід час проходження процедури постановлення продукції на виробництво. Дякуємо зазвернення.
Дата відповіді: 30.10.2025 13:55
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: 5efc7b8c74704bae9d764453a6870d33
Дата опублікування: 24.10.2025 17:56
Опис: Добрий вечір. Шановний замовник, в зв’язку з тим шо закуповувана підшипникова продукція TBU 130x230x150 вузькоспеціалізована, просимо збільшити час на опрацювання пропозиції, а саме: продовжити на 7 днів (на тиждень) кінцевий термін подачі запитань і кінцевий термін подачі пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику,кінцевий строк подання тендерних пропозиційбуде перенесено. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 30.10.2025 13:55
Відповідь надана

Надання роз'яснення до ТС

Номер: 15c363cf1b6d4cdb958ced5df6e9515e
Дата опублікування: 24.10.2025 17:55
Опис: Добрий вечір. Шановний замовник, відповідно до посилання тендерної документації на норми ДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT), пропонована підшипникова продукція TBU 130x230x150 повинна мати виконані польові / ходові випробування проведені у відповідності до параметрів та вимог замовника. Просимо повідомити параметри та вимоги щодо польових / ходових випробувань які застосовуються до підшипникової продукції що закуповується і додати цю інформацію в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику,на підшипники, що виготовляються згідноДСТУ EN 12080:2018 (EN 12080:2017, IDT) – згідно з розділом12 вказаного стандарту. На підтвердження відповідності підшипників вимогам, зазначеним в п.12 ДСТУEN12080:2018, розділу 7 ДСТУEN 12082:2018, постачальник повинен надати завірені копіїпротоколів випробувань. Випробування повинні бути здійснені випробувальнимилабораторіями (центрами), компетентність яких повинна бути підтверджена шляхомакредитації по ДСТУEN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC17025:2017, IDT) у відповідній сфері. Підшипники повинні пройти процедуру затвердження згідно п.14 та додатку Евказаного стандарту (процедура– тип С). На підтвердження проведення польовихвипробувань (при застосуванні процедури типу С) постачальник повинен надати копіюзвіту, який містить інформацію відповідно до п.8.5 ДСТУEN 12082:2018. Допускається застосування процедури допуску типу R у разі виконання умов щодовіднесення підшипників нової конструкції до групи ризику 3 згідно з критеріями,визначеними для даної групи в таблиці F1 (додаток F ДСТУEN 12080). Методи випробувань– згідно з ДСТУEN 12082:2018 (EN 12082:2017, IDT). При цьому постачальник повинен надати документальне підтвердження виконання процедури затвердження для базового підшипника згідно п. 14 та додатку Е вказаного стандарту (процедура– тип С), а також п. Е.2.2, Е.2.4 Додатку Е вказаного стандарту для конструкції підшипника, запропонованого до постачання. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 30.10.2025 13:55
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: d750f57c53b54448a96080ca91829778
Дата опублікування: 24.10.2025 17:54
Опис: Добрий вечір. Шановний замовник, просимо змінити тендерну документацію зазначивши строк поставки товарів у п. 1.4.4 – «Протягом 230 (двісті тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки замовником». Саме таке зазначення строку постачання дозволить розглядати можливість брати участь в оголошеній закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику,повідомляємо, що внесення змін до тендерноїдокументації в частині строку поставки товару не передбачається, оскільки встановленийЗамовником строк постачання визначено з урахуванням виробничих потреб, необхідностідотримання термінів виконання ремонтів вагонів та умов фінансування. Дякуємо зазвернення
Дата відповіді: 30.10.2025 13:55
Відповідь надана

Щодо подовження строків подання тендерної документації

Номер: 3708fde00f7642f7bd6e711c102798b3
Дата опублікування: 24.10.2025 10:10
Опис: Шановний Замовнику! Просимо розглянути можливість продовження строку подання тендерних пропозицій щонайменше на 10 календарних днів. Нашим підприємством під час ознайомлення з тендерною документацією по підшипнику TBU 130х230х150 з передньою кришкою без заглушки, з чотирма болтами, виявлено значний обсяг технічних вимог, які потребують додаткового часу для детального опрацювання, узгодження з потенційними виробниками/постачальниками та належної підготовки підтверджуючих документів. З метою забезпечення якісної та повної підготовки тендерної пропозиції, а також для уникнення формальних помилок, просимо надати додатковий час для опрацювання технічної частини документації. Дякуємо за розуміння та очікуємо на позитивне рішення
Відповідь: Шановний учаснику,кінцевий строк подання тендерних пропозиційбуде перенесено. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 30.10.2025 13:54