-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги для благоустрою території від №23 до №36 по вул. Озерна в с.Чижиків Львівського району Львівської області
Завершена
5 787 113.20
UAH з ПДВ
Період уточнення:
22.10.2025 16:03 - 03.11.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
39d226bda1e34228a2f1c02730f2974f
Дата опублікування:
29.10.2025 15:44
Опис:
Відповідаючи на звернення щодо встановлення вимоги про надання Акту огляду Замовник покликається на ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі-Закон). Звертаю увагу, що за приписами ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже відповідно до змісту норми на яку покликається Замовник включати до тендерної документації іншу інформацію Замовник може виключно за наявності двох обов'язкових обставин: 1) Вимоги щодо наявності такої інформації мають бути передбачені законодавством, 2) Замовник вважає за необхідне включити таку інформацію до тендерної документації. З огляду на зміст тендерної документації та роз'яснень Замовник дуже хоче включити (включив) інформацію щодо надання Акту огляду до тендерної документації. А як щодо другої обов'язкової обставини, яка б надавала право Замовнику включити таку інформацію до тендерної документації ? ПРОШУ РОЗ'ЯСНИТИ, якими нормами законодавства передбачено обов'язок (необхідність) учасників проводити огляд/обстеження об'єкту будівництва за процедурою закупівлі та складати Акт огляду/обстеження ??
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
31.10.2025 16:59
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
da0e05462919448bbc359df2ace09c5b
Дата опублікування:
29.10.2025 15:34
Опис:
Відповідаючи на запитання щодо довідки про відсутність негативного досвіду співпраці замовник розмісти відповідь щодо Акту огляду об'єкту. Прошу надавати роз'яснення по суті заданого запитання. На одне із запитань замовник повідомив, що "..довідка про відсутність негативного досвіду співпраці встановлена з метою забезпечення участі в тендері добросовісних учасників". ПОВТОРНО прошу роз'яснити, як наявність вимоги про надання довідки про відсутність/наявність негативного досвіду співпраці забезпечить участь в тендері виключно добросовісних учасників ?
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
31.10.2025 16:58
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1233bff704bc4694b32c704f28c0791e
Дата опублікування:
27.10.2025 16:58
Опис:
Прошу роз'яснити, як наявність вимоги про надання довідки про відсутність/наявність негативного досвіду співпраці забезпечить участь в тендері виключно добросовісних учасників ? ПОВТОРНО прошу роз'яснити чи відомо замовнику, що така вимоги, згідно практики Органу оскарження є дискримінаційною ?
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак вимога про акт огляду не є дискримінаційною, оскільки законодавство України у сфері публічних закупівель не містить прямої заборони включати до вимог тендерної документації вказану вимогу.
Дата відповіді:
29.10.2025 15:02
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
aa170a7cbc884512a66c0bc53f8a659f
Дата опублікування:
27.10.2025 16:41
Опис:
Оглянути об'єкт, за виникнення потреби, учасники можуть і без Замовника, і без складання акту обстеження. ПОВТОРНО прошу роз'яснити чи відомо Замовнику про те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції Актів огляду об'єкта підписаного Замовником за усталеною практикою Органу оскарження є дискримінаційною вимогою ?? Чи може скинути Замовнику посилання на рішення Органу оскарження ??
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак вимога про акт огляду не є дискримінаційною, оскільки законодавство України у сфері публічних закупівель не містить прямої заборони включати до вимог тендерної документації вказану вимогу.
Дата відповіді:
29.10.2025 15:02
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a90140e53bba4d3980ca490f0bf86dc9
Дата опублікування:
25.10.2025 12:48
Опис:
Відповідно до п.9 Додатку №1 до тендерної документації "1.2. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: 1.2.1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником..." Звертаємо увагу, що сертифікація за ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 не носить обов'язкового характеру. Більше того за таких вимог документації Замовник ставить Учасника в залежність від постачальників відповідного товару - нададуть такі копію сертифікату чи не нададуть. З огляду на такі обставини наведена вимога носить дискримінаційний характер, оскільки створює перешкоди до участі в закупівлі, оскільки Учасники не можуть бути відповідальними за дії контрагентів. Тож, зважаючи на дискримінаційність вимоги така повинна бути виключена з тендерної документації. Прошу роз'яснити підстави включення такої вимоги до тендерної документації ?
Відповідь:
Повідомляємо, що вимога про локалізацію є обов’язковою під час здійснення закупівель за бюджетні кошти та передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 2 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва». Дана вимога застосовується у тому випадку, якщо замовник за результатами проведеної процедури набуває у власність товари, які передбачені у переліку, при цьому коли вартість таких товарів перевищує 200 тис. грн
Дата відповіді:
27.10.2025 16:24
Відповідь надана
Вимоги ТД
Номер:
2e74b8211dbf4e21bcc7aa2871180979
Дата опублікування:
25.10.2025 12:31
Опис:
Прошу роз'яснити чи виконання робіт за предметом закупівлі передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" ? Якщо так - прошу роз'яснити, на які саме товари Замовник набуватиме право власності за результатами процедури закупівлі ?
Відповідь:
Повідомляємо, що Замовником у складі документації надано відомість обсягів робіт, а також інформацію про Будівельні матеріали, вироби та комплекти, які враховані під час розробки проєктної документації. Відтак, Учасники мають всю інформацію, яка необхідна для визначення того чи містяться у технічному завданні Замовника товари, які підлягають локалізації.
Дата відповіді:
27.10.2025 16:24
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
50e7795c6231494786b373f91f399721
Дата опублікування:
25.10.2025 12:15
Опис:
Відповідно Додатку №1 "Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013". Проте, такий ДСТУ втратив чинність 08.11.2021. Прошу роз'яснити підстави застосування ДСТУ, який втратив чинність ?
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Замовником буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
27.10.2025 16:24
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e944ccc0c04d4f8e8a4bb14bbdf104ed
Дата опублікування:
24.10.2025 15:37
Опис:
Згідно Додатку №1 Замовник вимагає від Учасників "Надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану в період звернення за роз’ясненнями процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником даних торгів". Прошу роз'яснити чи відомо Замовнику про те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції Довідки про відсутність негативного досвіду співпраці виданої Замовником, за усталеною практикою Органу оскарження є дискримінаційною вимогою, яка повинна бути виключена з тендерної документації ?? Прошу роз'яснити підстави порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та включення до тендерної документації дискримінаційних вимог ??
Відповідь:
Повідомляємо, що довідка про відсутність негативного досвіду співпраці встановлена з метою забезпечення участі в тендері добросовісних учасників. При цьому замовник зобов’язується надавати такий документ кожному, хто до нього звертається.
Дата відповіді:
27.10.2025 16:23
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f473956d78424cf69103ab4e5a541835
Дата опублікування:
24.10.2025 15:32
Опис:
Відповідно до Додатку №1 Замовник вимагає "...Надати у складі пропозиції акт огляду об’єкта у довільній формі за підписом представника Замовника та учасника, виданий та підписаний у період звернення за роз’ясненнями." Прошу роз'яснити чи відомо Замовнику про те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції Актів огляду об'єкта підписаного Замовником за усталеною практикою Органу оскарження є дискримінаційною вимогою, яка повинна бути виключена з тендерної документації ?? Прошу роз'яснити чому Замовник включає до тендерної документації дискримінаційні вимоги ?? Прошу роз'яснити підстави включення такої вимоги до тендерної документації ??
Відповідь:
Повідомляємо, що у тендерній документації відсутні вимоги, які містять дискримінаційний характер. Дана вимога встановлена зокрема для чіткого розуміння потенційними учасниками обсягу робіт на об’єкті, а саме:
Аналіз технічного стану ділянки. Попереднє обстеження дасть можливість оцінити технічний стан території, наявну інфраструктуру та потенційні ризики, що можуть вплинути на хід будівництва.
Підготовка до планування будівельних робіт. Отримання актуальної інформації про об’єкт дозволить скласти реалістичний та оптимальний план виконання робіт.
Оцінка екологічних та геологічних умов. Проведення обстеження дасть змогу виявити можливі екологічні ризики або геологічні особливості, що потребують врахування під час проєктування та будівництва.
Визначення необхідного обладнання та матеріалів. Після оцінки об’єкта можна буде більш точно розрахувати кількість матеріалів, тип обладнання та технології, які будуть потрібні для виконання проєкту.
Замовник гарантує всім учасникам максимальне сприяння в проведенні обстеження об’єкту та оформленні відповідного акту.
Дата відповіді:
27.10.2025 16:23