-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для піску,солі та піщано-соляної суміші, сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ, євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ
Завершена
5 146 715.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
21.10.2025 15:04 - 26.10.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога про усунення дискримінаційних технічних вимог у тендерній документації Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ – 500 шт.
Номер:
fa0324c910ab4b6a9f221aea9f8821f2
Дата опублікування:
23.10.2025 11:18
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 ТАБЛИЦІ 2 до тендерної документації зазначено наступні технічні характеристики контейнера для Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ – 500 шт.:
Габаритні розміри:
висота: 1374–1460 мм;
довжина: 1360–1370 мм;
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог європейського стандарту EN 840-2, який регламентує конструкцію та габарити контейнерів об’ємом 1100 л (з чотирма колесами та боковим захватом), встановлені такі розміри:
довжина : 1370 ±10 мм;
ширина : до 1115 мм максимально;
висота : до 1470 мм максимально.
Таким чином, вимога Замовника щодо довжини 1360–1370 мм є звуженою порівняно з діапазоном, визначеним стандартом EN 840-2 (1360–1380 мм).
Таке обмеження не відповідає положенням стандарту та звужує коло потенційних учасників, оскільки виключає продукцію виробників, яка має довжину в межах 1370–1380 мм і при цьому повністю відповідає EN 840-2.
Просимо:
Привести технічні вимоги у відповідність до стандарту EN 840-2, зазначивши:
довжина — 1370 ±10 мм;
ширина — до 1115 мм;
висота — до 1470 мм;
Підтвердити, що під час оцінки пропозицій відповідність буде визначатися саме на підставі стандарту EN 840-2, а не за довільними параметрами, не передбаченими стандартом.
Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути ознаки дискримінаційних умов.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:39
Відповідь надана
Сертифікат відповідності, що виданий органом сертифікації, про те, що запропонований Учасником товар згідно таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації відповідає ДСТУ 8476:2015 (р.5), ДСТУ EN 840-2 (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9). Сертифікат відповідності обов’язково повинен містити назву виробника запропонованого Учасником товару згідно таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації.
Номер:
658530e8aa0746ed89f34cd1c100735b
Дата опублікування:
23.10.2025 11:01
Опис:
Просимо пояснити що це таке : Сертифікат відповідності, що виданий органом сертифікації, про те, що запропонований Учасником товар згідно таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації відповідає ДСТУ 8476:2015 (р.5), ДСТУ EN 840-2 (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9). Сертифікат відповідності обов’язково повинен містити назву виробника запропонованого Учасником товару згідно таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації. Що таке (р.5) ? Що таке (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9) ? Складається враження, що Замвоник закуповує якийсь неповноцінний товар. Оскільки відомо про ДСТУ EN 840-2 без обмежеь (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9) .
Відповідь:
Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що У тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі:
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
На виконання вимог, ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було встановлено вимогу про надання Учасниками Сертифікат відповідності, що виданий органом сертифікації, про те, що запропонований Учасником товар згідно таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації відповідає ДСТУ 8476:2015 (р.5), ДСТУ EN 840-2 (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9). Зауважуємо, що чинним законодавством передбачено, що сертифікат відповідності видається органом сертифікації. Крім того, в Україні діють державні стандарти, що встановлюють вимоги до предмету закупівлі, зокрема ДСТУ 8476:2015 (р.5), ДСТУ EN 840-2 (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9). Зауважуємо, що в дужках Замовником було зазначено деталізацію які саме пункти і розділи вказаних державних стандартів стосуються предмету закупівлі.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:38
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови («гірший товар») у тендерній документації
Номер:
170cc82c6af64a20a45b16e6ff8023cd
Дата опублікування:
23.10.2025 10:56
Опис:
У тендерній документації закупівлі UA-2025-10-21-012260-a замовником використано термін «гірший товар (товар гіршої якості)» та наведено його визначення, згідно з яким будь-який товар, що має конструктивні, розмірні чи технологічні відмінності від описаного у технічному завданні, вважається гіршим і не приймається.
Таке формулювання порушує норми:
ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників;
ч. 3 ст. 22 Закону — вимоги щодо опису предмета закупівлі без необґрунтованих обмежень конкуренції;
п. 31 Особливостей (Постанова КМУ №1178), згідно з яким у разі зазначення конкретних характеристик замовник зобов’язаний додавати вираз «або еквівалент».
У наведеному визначенні «гіршого товару» фактично встановлюється заборона пропонувати будь-який еквівалент, навіть якщо він відповідає стандарту ДСТУ EN 840 або має кращі технічні показники. Це призводить до обмеження конкуренції і створює перевагу одному конкретному виробнику, продукція якого повністю збігається з описом.
Просимо замовника:
Видалити або змінити визначення «гіршого товару» у тендерній документації.Просимо замовника:
Видалити або змінити визначення «гіршого товару» у тендерній документації.
Додати до технічних вимог формулювання «або еквівалент».
Чітко визначити, що оцінка пропозицій здійснюється за відповідністю функціональним і якісним характеристикам, а не за ідентичністю конструктивних елементів.
У разі невиконання вимоги залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України для встановлення факту дискримінаційних умов.
Відповідь:
Міністерство економіки України повідомляє, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
З текстом відповіді Міністерства економіки України Ви можете ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=df1bf379-08d1-4eb2-ae80-33b8ce0e3b34&lang=uk-UA).
Враховуючи норми чинного законодавства України та роз’яснення від Міністерства економіки України, для забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовником у тендерній документації було визначено поняття гіршого товару.
Визначення поняття «гіршого товару» надає можливість учасникам реально оцінити потребу Замовника та надати пропозицію на товар, який задовольнить цю потребу у повному обсязі, за що учасник отримує оплату з місцевих коштів та власник коштів Замовника. Закупівля гіршого товару є недопустима при здійсненні закупівель для забезпечення потреб громади. Враховуючи, що чинним законодавством не визначено поняття гіршого товару, Замовник має право визначати дане поняття на власний розсуд. Поняття «гіршого товару» надає потенційним Учасникам чітке розуміння тих технічних характеристик, які є важливими. Кожна технічна вимога Замовника має технічне обґрунтування та визначення гіршого товару є обґрунтованим досвідом та особливостями експлуатації аналогічної продукції.
Документація не містить жодних посилань на конкретного виробника та забезпечує достатньо широке коло потенційних учасників та виробників, а також складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент.
В такому разі, тендерна документація відповідає нормам чинного законодавства, а тому Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:38
Відповідь надана
приклад “технічної дискримінації”, коли замовник через визначення “гіршого товару” фактично забороняє будь-який еквівалент, який хоч трохи відрізняється від продукції конкретного виробника.
Номер:
e4036b554aec4e1989c09beb745b2721
Дата опублікування:
23.10.2025 10:55
Опис:
шановний Замовник через визначення “гіршого товару” фактично забороняєте будь-який еквівалент, який хоч трохи відрізняється від продукції конкретного виробника. Просимо надати обгрунтування даному визначенню гірший товар.
Відповідь:
Міністерство економіки України повідомляє, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
З текстом відповіді Міністерства економіки України Ви можете ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=df1bf379-08d1-4eb2-ae80-33b8ce0e3b34&lang=uk-UA).
Враховуючи норми чинного законодавства України та роз’яснення від Міністерства економіки України, для забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовником у тендерній документації було визначено поняття гіршого товару.
Визначення поняття «гіршого товару» надає можливість учасникам реально оцінити потребу Замовника та надати пропозицію на товар, який задовольнить цю потребу у повному обсязі, за що учасник отримує оплату з місцевих коштів та власник коштів Замовника. Закупівля гіршого товару є недопустима при здійсненні закупівель для забезпечення потреб громади. Враховуючи, що чинним законодавством не визначено поняття гіршого товару, Замовник має право визначати дане поняття на власний розсуд. Поняття «гіршого товару» надає потенційним Учасникам чітке розуміння тих технічних характеристик, які є важливими. Кожна технічна вимога Замовника має технічне обґрунтування та визначення гіршого товару є обґрунтованим досвідом та особливостями експлуатації аналогічної продукції.
Документація не містить жодних посилань на конкретного виробника та забезпечує достатньо широке коло потенційних учасників та виробників, а також складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент.
В такому разі, тендерна документація відповідає нормам чинного законодавства, а тому Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:24
Відповідь надана
Вимога про усунення дискримінаційних технічних вимог у тендерній документації
Номер:
cd6b3871141145fdad3748c82d5975b0
Дата опублікування:
23.10.2025 10:50
Опис:
Відповідно до ст. 5, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію та рівне ставлення до всіх учасників.
У технічних вимогах до закупівлі UA-2025-10-21-012260-a зазначено ряд параметрів, які явно обмежують участь інших потенційних виробників контейнерів та відповідають лише продукції конкретного виробника, а саме:
вимога штампованих елементів з цільного листа металу без зварних швів;
форма дна виключно «плоска, не U-подібна»;
наявність прямокутного заглиблення 100×250 мм;
вимога відкриття кришки з трьох сторін;
інші вузькі параметри без можливості еквіваленту.
Такі характеристики не є об’єктивно необхідними для забезпечення функціональності контейнера для ТПВ, але суттєво звужують коло учасників та створюють перевагу певному виробнику.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:13
Відповідь надана
Вимога про усунення дискримінаційних ( неможливість участі, крім визначеноого учасника) умов тендерної документації
Номер:
7bba55b57ad94f9aa3abfcdbaf7e9838
Дата опублікування:
23.10.2025 10:48
Опис:
Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та об’єктивну оцінку тендерних пропозицій.
В тендерній документації до закупівлі UA-2025-10-21-012260-a встановлено технічні вимоги, які відповідають лише продукції одного конкретного сербського виробника виробництва Грін-Сіті Інтернешнл, який поставляється виключно ТОВ "ЮА ПРО" та унеможливлюють участь інших потенційних постачальників. Зокрема, вимоги щодо: Корпус контейнера складається з 3 елементів з'єднаних суцільним
зварювальним швом:
Дно контейнера.
Передня панель з бічними стінками.
Задня панель із бічними стінками.
Дно контейнера:
Штамповане із цільного листа металу без зварних з'єднань.
Зі штампованими ребрами жорсткості на дні контейнера.
Плоске (не U подібне) з висотою бортів по периметру не менше 60
мм.
Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс.
Товщина металу не менше 1,5 мм.
Зливний отвір у кутку. Передня панель з бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
Зі штампованим на передній стороні прямокутним заглибленням
розміром не менше 100 (висота) на 250 (ширина) мм для розміщення
наклейки з інформацією.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Задня панель із бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Опори коліс:
Зварне кріплення до дна контейнера.
Товщина металу не менше 3 мм.
Плоска пластикова кришка:
З можливістю відкриття з трьох сторін.
Кріплення кришки до корпусу контейнера
Регульоване на болтовому з'єднанні.
Гребінка:
Дворівнева (зі сходинкою).
Ребра жорсткості не менше 4 штуки.
Товщина металу не менше 2 мм.
Корпус цапфи:
Штампований із цільного листа металу без зварних з'єднань.
Закритий від попадання опадів.
Зварне кріплення до корпусу контейнера.
Планка, що стикається з рамою контейнера для розподілу
навантаження.
Рама контейнера:
П подібний профіль
Бортик по периметру на рамі для захисту від потрапляння опадів у
контейнер
Товщина металу не менше 2 мм
Ручки на корпусі контейнера:
2 справа
2 ліворуч
Колеса: 4 штуки (2 з гальмами), диск коліс пластиковий
Захисні кутові накладки на передній частині контейнера зі
штампованими горизонтальними ребрами жорсткості.
Відповідність ДСТУ EN 840-2 (п. 5.1-5.5; 5.7; 5.8; 5.9; 9)
Відповідність ДСТУ 8476:2015 (р.5).
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
27.10.2025 11:13