• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131260-6 Кульові крани, (засувки та крани)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

113 410.96 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.10.2025 10:47 - 24.10.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: aad8355b5a5d410097c550ed32753446
Дата опублікування: 23.10.2025 16:29
Опис: Шановний замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною документацією, просимо вас внести зміни в Додатку №5, а саме додати український нормативний документ, який стосується кранів для трубопровідних систем до стандартів якості діючий на території України ДCTУ EN 12201-4:2018. Вимога, яка визначена Вами вважається як дискримінаційна, адже ISO 7/1, EN 10226-1, DIN 2999 и BS 21, це позначення європейських стандартів на трубні різьби з конічним зовнішнім та циліндричним внутрішнім з'єднанням, а також циліндричним зовнішнім та конічним внутрішнім з'єднанням, засновані на стандарті British Standard Pipe (BSP): ISO 7/1 - міжнародний стандарт, що описує циліндричну та конічну трубчасту різьбу. EN 10226-1 - європейський стандарт, що замінює ISO 7/1, який визначає вимоги до трубчастої різьби циліндричної та конічної форми. DIN 2999 - німецький стандарт, який був замінений на EN 10226-1, але все ще часто зустрічається в старих специфікаціях. BS 21 - Британський стандарт, на якому базуються всі вищезазначені стандарти, і він описує трубну різьбу 55°. Просимо додати даний стандарт до тендерної документації, щоб ваша вимога не була дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дякуємо.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. При проведенні закупівель замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником згідно з вимогами статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктами 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). У частині першій статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно з пунктом 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Так, у пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що відповідна інформація надається згідно з Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації. При цьому Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації встановлено, зокрема, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках Замовника. Так як, еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Таким чином, Учасник може запропонувати еквівалент, тобто товар, який повинен бути не з гіршими технічними характеристиками ніж зазначені Замовником. Ураховуючи вищевикладене, зміни в тендерну документацію вноситися не будуть. Водночас учасник може запропонувати товар по номенклатурним позиціям 1, 2, якій відповідає ДCTУ EN 12201-4:2018, і така тендерна пропозиція відповідатиме умовам технічної специфікації тендерної документації в частині відповідності стандартам якості.
Дата відповіді: 24.10.2025 13:46
Відповідь надана

Додаток 5

Номер: b92a5309e729497c8eff41923e17f73d
Дата опублікування: 22.10.2025 12:28
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації передбачено вимогу надати по позиції №3: копію чинного висновку державної або наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує можливість застосування товару в системах питного водопостачання. Звертаємо увагу, що у більшості чинних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (або наукових висновків, виданих уповноваженими установами) не міститься прямої вказівки на сферу застосування «в системі питного водопостачання». Натомість у таких висновках зазначено, що продукція відповідає медичним критеріям безпеки (зокрема, ДСП 2.2.4-003-98 «Гігієнічна оцінка водоочисних пристроїв, призначених для застосування у практиці питного водопостачання» тощо), що фактично підтверджує можливість її використання у відповідних системах. Вимога щодо наявності прямого формулювання «питне водопостачання» обмежує конкуренцію та порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації та добросовісної конкуренції). З огляду на викладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість надання чинного висновку державної або наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, у якому підтверджується відповідність товару гігієнічним нормативам і медичним критеріям безпеки (у тому числі ДСП 2.2.4-003-98, гігієнічні вимоги до питної води тощо), навіть якщо у тексті висновку відсутня пряма вказівка на сферу застосування «у системах питного водопостачання». Це дозволить уникнути дискримінації учасників, забезпечити добросовісну конкуренцію та відповідність чинному законодавству України. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! На аналогічне звернення від 19.10.2025 в електронній системі закупівель Замовником була надана відповідь 21.10.2025, яка містить вичерпну інформацію.
Дата відповіді: 24.10.2025 09:16
Відповідь надана

Стосовно подвійних стандартів щодо вимог.

Номер: bb49d1732f514bd793c40ceb6c3f6c10
Дата опублікування: 21.10.2025 14:47
Опис: Шановний замовнику надайте будь- ласка відповідь чому ви застосовуєте подвійні стандарти стосовно вимоги : Додаток 5 Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар: по номенклатурним позиціям 1, 2: - документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством Ви не застосовуєте вимогу Висновку СЕС обов’язком Товариства використовувати на своїх об’єктах якісну продукцію в області виробництва та реалізації обладнання, устаткування (що є предметом закупівлі), яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням їх застосування в системі якості питної води, ЧОМУ ЗАМОВНИКОМ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПОДВІЙНІ СТАНДАРТИ ?Адже сам Замовник в Додатку 5 : 1. Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні характеристики :Крани ПНД застосовуються в системах водопроводу технічної води, питної води, систем поливу і краплинного поливу, для миттєвого перекриття потоку води. Виготовлений з високоякісноі і екологічно чистої сировини, (поліпропілену) стійкий до перепадів температур, ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО КРАНИ МОЖУТЬ БУТИ ВСТАНОВЛЕНІ в системах водопроводу питної води,. ВОДНАЧАС ЗАМОВНИК ДО ЗАСУВКИ КлиновОЇ, з невисувним штоком. Клас герметичності "А". Застосовується як запірний пристрій на трубопроводах з транспортування чистої води , БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЗАСУВКУ ДЛЯ ЧИСТОЇ ВОДИ ДЕ НЕМАЄ ЖОДНОГО ЗГАДУВАННЯ ПРО ПИТНУ ВОДУ. Отже виходяче з перечисленого та написаного у ствердній формі Замовником використовуються подвійні стандарти , проонуємо замовнику внести зміни згідно своїх же Вимог, прибрати подвійні стандарти, ми в свою чергу залишаємо право звернутись до АМКУ ,щоб стимулювати Замовника дотримуватись правил чесної та добросовісної конкуренції між учасниками та не застосовувати подвійні стандарти у вимогах ТД. Сподіваємось на Вашу розсудливість в проведені процедури закупівлі, дотримання добросовісних та чесних торгів, що в свою чергу призведе до збільшення конкуренції між учасниками, в результаті чого Замовником буде отримано максимально вигідну пропозицію цана -якість. Чи можливо у Замовника інші задачі?
Відповідь: Шановний Учаснику, перелік супроводжувальних документів на товар визначається функціональним призначенням та місцем його встановлення в структурному підрозділі ПрАТ «АК «Київводоканал». По номенклатурній позиції 3 обов’язково учаснику потрібно надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи в повному обсязі, визначені тендерною документацією. Номенклатурна позиція 3 «Засувка чавунна фланцева DN 250 PN10» повний текст технічних характеристик: «Клинова, з невисувним штоком. Клас герметичності "А". Застосовується як запірний пристрій на трубопроводах з транспортування чистої води до +70 ºC; корпус, кришка виготовлені з ВЧКГGGG 40/GGG 50. Клин засувки зроблений з ВЧКГ GGG 40/GGG 50 і повністю вулканізований гумою ЕРDM (для роботи в питній воді); шток з нержавіючої сталі нержавіючої сталі 1.4162 або 1.4031 або 1.4034. Приєднання фланцеве EN 1092-2. Зміни в тендерну документацію вноситися не будуть.
Дата відповіді: 24.10.2025 09:37
Відповідь надана

Стосовно Вимоги сертифікат експертизи типу

Номер: 4f9cd822f91344598bf59ba058c9a391
Дата опублікування: 21.10.2025 00:59
Опис: Шановний замовнику, вимога ТД додатку 5 по номенклатурній позиції 3 - сертифікат експертизи або декларацію щодо відповідності товару вимогам технічного регламенту обладнання що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 № 27; Не підлягають чавунні засувки: якщо засувки використовуються в некритичних умовах роботи (наприклад, для водопостачання або водовідведення). Просимо прибрати дану вимогу як таку, що обмежує коло потенційних учасників та вважається дискримінаційною.
Відповідь: Норми Технiчного регламенту обладнання, що працює пiд тиском (затвердженого постановою КМУ вiд 16 сiчня 2019 р. № 27) не позбавляють учасника можливості здійснити добровільну оцінку обладнання вимогам технічного регламенту та отримати документи на підтвердження відповідності продукції даному регламенту, а саме: Декларації про відповідність технічному регламенту, що працює під тиском або Сертифікату відповідності технічному регламенту, щоб дотриматися умов торгів. Враховуючи, що предметом закупівлі є запірна арматура, яка працює під тиском 10 атм, вимога про надання вищезазначених документів є цілком обґрунтованою та правомірною, не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Таким чином, можливість встановлення Замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідності технічному регламенту або Декларації про відповідність технічному регламенту передбачена нормами чинного законодавства, та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни в тендерну документацію вноситися не будуть.
Дата відповіді: 23.10.2025 10:50
Відповідь надана

Стосовно СЕС

Номер: 2f5c52a2fe67452a8b159e4f63fc3724
Дата опублікування: 19.10.2025 23:50
Опис: Шановний замовнику! - копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування в системі питного водопостачання або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання, або реалізації товару в системі питного водопостачання. Замовнику просимо прибрати зазначені вимоги та ознайомитись з аналогічним рішенням АМКУ по закупівлям UA-2024-07-12-001713-a та UA-2025-02-06-011327-a в яких чітко вказано, що вимога щодо надання у складі пропозиції висновку СЄС суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання. Просимо прибрати дану вимогу із тендерної документації. У противному випадку Ми змушені будемо звернутись до АМКУ.
Відповідь: Відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України 09.10.2000 № 247 висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Отже, Учасники в своїх тендерних пропозиціях можуть подавати висновки СЕС на товар, що були отримані до втрати чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», тобто до 01 жовтня 2023 року та які є діючими на момент розкриття тендерних пропозицій з урахуванням строку, на який укладається договір про закупівлю, за яким здійснюватимуться поставки товару. Водночас, висновок/звіт наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – документ, що підтверджує відповідність об'єкта експертизи встановленим вимогам чинного санітарного законодавства України, медичним критеріям безпеки/показникам та підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України. Отримання висновку/звіту наукової санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні регулюється Законами України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про наукову і науково-технічну експертизу», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про захист прав споживачів», «Про систему громадського здоров’я». При цьому пунктом 3.11 Державних санітарних норм та правил « Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10) передбачено, що «у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємності, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення для застосування у цій сфері». Так, в Законі України від 01 жовтня 2023 року «Про систему громадського здоров’я», який в свою чергу встановлює правові, організаційні, економічні та соціальні засади функціонування системи громадського здоров’я в Україні з метою зміцнення здоров’я населення, запобігання хворобам, покращення якості та збільшення тривалості життя, регулює суспільні відносини у сфері громадського здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначає відповідні права і обов’язки державних органів та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб у цій сфері, встановлює правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначені такі суб’єкти, що регулюють відносини у сфері громадського здоров’я, а саме: Кабінет Міністрів України; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я; головна експертна установа у сфері громадського здоров’я; органи державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог санітарного законодавства у відповідній сфері; інші органи державної влади; центри контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я (центри контролю та профілактики хвороб); наукові установи; Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування; заклади охорони здоров’я, фізичні особи - підприємці, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики; акредитовані лабораторії; установи, заклади, частини і підрозділи центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах оборони і військового будівництва, охорони громадського порядку, захисту державного кордону, виконання кримінальних покарань, Державного управління справами, Служби безпеки України; громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають на території України; міжнародні організації; інші юридичні особи, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, які здійснюють діяльність на території України. Одними з провідних установ, що надають послуги з проведення наукової експертизи щодо відповідності санітарному законодавству наступних об’єктів як: нормативно-технічна документація для різних галузей промисловості у випадках, передбачених законодавством; товари дитячого вжитку, дитяча поліграфія та інше; харчова продукція; дезінфекційні та інші хімічні вироби тощо є, зокрема Державна установа «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України» та Державна установа «Інститут медицини праці імені Ю. І. Кундієва Національної академії медичних наук України». При цьому перелік таких установ не є вичерпним. При цьому, враховуючи наявні сполучники «та/або», учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції можуть надати один із перелічених документів. Таким чином Замовником враховано всі умови, як для Учасників, що мають один із перелічених документів. Отже, встановлення даної вимоги в тендерній документації обумовлено обов’язком Товариства використовувати на своїх об’єктах якісну продукцію в області виробництва та реалізації обладнання, устаткування (що є предметом закупівлі), яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням їх застосування в системі якості питної води, у зв’язку з чим правових підстав для внесення відповідних змін до документації та виключення даної вимоги з тендерної документації у Замовника не має.
Дата відповіді: 21.10.2025 13:41