-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту, технічного обслуговування та діагностики генераторів, встановлених на котельні Комунального підприємства "ЖИЛСЕРВІС-ДНІПРО" Дніпровської міської ради за адресою: просп. Олександра Поля буд.80 у м.Дніпро Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
14.10.2025 11:53 - 19.10.2025 00:00
Відповідь надана
Додаток 1 до Тендерної документації, 3. Інші інформація та документи, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій:
Номер:
0f4c25f8f13f4e378213dcd09fe9f485
Дата опублікування:
16.10.2025 14:05
Опис:
Шановний Замовник, пункт 5) Копія чинного договору, яким підтверджується можливість захоронення відходів в межах тридцятикілометрової зони відносно м. Дніпро, які будуть утворюватись в процесі надання послуг на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. Вважаємо, що вказана вимога є надмірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, та підлягає виключенню. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. З практики оскарженя такої вимоги повідомляємо, що АМКУ вважає її дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію. Залишаємо за собою право оскаржити вищенаведену вимогу в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога, зазначена у тендерній документації, щодо надання копії чинного договору, яким підтверджується можливість захоронення відходів у межах тридцятикілометрової зони відносно м. Дніпро, встановлена з метою забезпечення належної організації процесу поводження з відходами, що утворюються під час надання послуг.
Під час надання послуг з ремонту, технічного обслуговування та діагностики генераторів можуть утворюватися відходи (зокрема, відпрацьовані мастила, фільтри, пакувальні матеріали тощо), поводження з якими має здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про відходи», а також Правил експлуатації та технічного обслуговування установок, затверджених у встановленому порядку.
Встановлення вимоги щодо наявності договору на захоронення відходів у межах тридцятикілометрової зони від м. Дніпро зумовлене виключно виробничою необхідністю та логістичними особливостями надання послуг — забезпеченням оперативності вивезення та мінімізації ризиків порушення екологічних норм у процесі надання послуг на території котелень.
Зазначена умова не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників — будь-який суб’єкт господарювання, який має відповідний договір або можливість його укласти з ліцензованим оператором, може взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимога щодо надання копії чинного договору на захоронення відходів є обґрунтованою, пов’язаною з предметом закупівлі та спрямованою на дотримання екологічних і санітарних норм під час надання послуг.
Дякуємо за звернення та зацікавленість у процедурі закупівлі
Дата відповіді:
17.10.2025 16:23
Відповідь надана
Прибрати сертифікати
Номер:
d3f90be7a2b14dbc8ae244ef5dd680da
Дата опублікування:
15.10.2025 15:53
Опис:
Шановний Замовнику просимо вас прибрати з Технічного завдання вимоги щодо сертифікатів.
Станом на 2025 рік ця практика вважається АМКУ дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію. Вже є десятки рішень стосовно цього.
Прохання прибрати з Технічного Завдання всі вимоги на наявність сертифікатів.
Їх можна замінити гарантійними листами про недопущення корупції, про виконання умов екології і тд.
Це дозволить замовнику з економити кошти, та отримати реальну конкуренцію ан тендері. В противному випадку будемо блокувати тендер і подавати скаргу в АМКУ.
з повагою.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що у Технічному завданні до предмета закупівлі вимоги щодо надання сертифікатів не встановлювалися.
Разом з тим, відповідно до положень тендерної документації, передбачено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника чинних сертифікатів, а саме:
• на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001:2016 та/або ДСТУ ISO 37001:2018;
• на систему управління якістю ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2018 та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018;
• на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO 14001:2015;
• на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019.
Зазначені вимоги не стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а встановлені з метою підтвердження належного рівня організації управлінських процесів, якості, безпеки та доброчесності учасників. Наявність таких сертифікатів підтверджує спроможність учасника надавати послуги, що фінансуються за кошти комунального підприємства, відповідно до міжнародно визнаних стандартів управління.
Крім того, вимоги щодо надання сертифікатів ISO не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, оскільки не обмежують участь суб’єктів господарювання, які можуть отримати такі сертифікати на добровільній основі. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, замовник вправі визначати вимоги до учасників, за умови що такі вимоги не порушують принцип добросовісної конкуренції та є обґрунтованими з огляду на предмет закупівлі.
Таким чином, вимога про надання сертифікатів систем управління не є дискримінаційною та залишається чинною.
Дата відповіді:
17.10.2025 16:21