-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення та інформування (МАСЦО) органів управління і населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області. І черга
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 8 днів (до 26.10.25 10:00)
2 492 761.30
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
08
дн
04
год
59
хв
36
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення:
10.10.2025 13:45 - 23.10.2025 00:00
Відповідь надана
Аналог та еквівалент
Номер:
1c625e45a6224a2abd396db71e97858e
Дата опублікування:
12.10.2025 16:24
Опис:
Для підбірки аналогічного та/або еквівалентного обладнання та матеріалів, вкажіть виробників.
Відповідь:
Доброго дня!
У складі тендерної документації надано відомість обсягів робіт, у якій зазначено найменування та модифікацію обладнання (наприклад, Блок оповіщення БО-FM-05). Зазначення цих позицій здійснено відповідно до проєктних рішень і має орієнтовний характер для визначення типу та рівня обладнання.
Замовник не обмежує учасників у можливості пропонувати аналогічне або еквівалентне обладнання, яке за технічними параметрами та функціональними характеристиками відповідає зазначеним у проєкті найменуванням.
Детальні технічні характеристики учасники можуть визначати, орієнтуючись на офіційні джерела інформації про відповідні моделі або їх аналоги.
Дата відповіді:
14.10.2025 15:54
Відповідь надана
Інтеграція МАСЦО в ТАСЦО
Номер:
8233703758114783b280cde3d93fdfca
Дата опублікування:
12.10.2025 16:21
Опис:
Яким чином в проектно-кошторисній документації забезпечується повну функціональну та технічну сумісність місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) з відповідною територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО), відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 №733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» та наказу МВС України від 15.01.2018 №25 «Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників». А також по яким протоколам здійснюється інтеграція МАСЦО в ТАСЦО.
Відповідь:
Доброго дня!
В проектно-кошторисній документації повна функціональна та технічна сумісність місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) з відповідною територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО), відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 №733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» та наказу МВС України від 15.01.2018 №25 «Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників» забезпечується за допомогою програмного забезпечення, вказаного у відомості обсягів робіт. Інтеграція МАСЦО в ТАСЦО, здійснення якої заплановано по протоколах (ДСТУ ISO/TR 22351:2017), які затверджені ДСНС України.
Дата відповіді:
14.10.2025 15:53
Відповідь надана
Змова виробника обладнання, підрядника та замовника
Номер:
b87dd919ba394757bc77719ff118fc1b
Дата опублікування:
12.10.2025 16:17
Опис:
У додатку 1 до ТД ви вимагаєте наступне:
"Усе обладнання та матеріали повинні бути якісними та дозволеними для використання в Україні, відповідати чинним нормам і стандартам, що діють для відповідного виду обладнання та матеріалів. Під час виконання робіт вони повинні мати сертифікати якості, технічні висновки або інші документи, що підтверджують їх відповідність. Відповідальність за якість обладнання та матеріалів несе Учасник у разі укладення з ним договору.
Окрім того, Учасник повинен надати:
- довідку, що підтверджує його статус офіційного представника виробника обладнання, зазначеного у проєкті, або чинний договір про співпрацю з таким виробником;
- гарантійний лист від виробника (або його офіційного представника) про поставку відповідного обладнання в строки, що забезпечать своєчасне виконання робіт згідно з графіком виконання робіт."
Вищевказані вимоги мають корупційну складову та несуть дискримінацію до інших учасників окрім одного учасника, у якого змова з виробником та замовником, і якому виробник видасть довідку та гарантійний лист!
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО привести ТД у відповідності до вимог законодавства, шляхом видалення наступних речень:
"Окрім того, Учасник повинен надати:
- довідку, що підтверджує його статус офіційного представника виробника обладнання, зазначеного у проєкті, або чинний договір про співпрацю з таким виробником;
- гарантійний лист від виробника (або його офіційного представника) про поставку відповідного обладнання в строки, що забезпечать своєчасне виконання робіт згідно з графіком виконання робіт."
Не ганьбіться!
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідь на запит стосовно окремих положень тендерної документації повідомляємо наступне. Вимоги, визначені у тендерній документації, є обґрунтованими, правомірними та такими, що відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Їх встановлено з метою забезпечення належного, своєчасного та якісного виконання робіт, а також для уникнення ризиків, пов’язаних із можливими затримками постачання обладнання або невідповідністю його технічним характеристикам проєктним вимогам.
З огляду на обмежені терміни виконання робіт, зумовлені завершенням бюджетного року, ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА вважає за необхідне максимально скоротити організаційні та процедурні затримки, пов’язані з укладенням договорів та постачанням обладнання. Саме тому у тендерній документації передбачено вимогу надати підтвердження статусу офіційного представника виробника обладнання або чинний договір про співпрацю з таким виробником.
Також одним із ключових документів, який підтверджує можливість своєчасного виконання робіт, є гарантійний лист від виробника (або його офіційного представника) про поставку відповідного обладнання у строки, що забезпечать виконання робіт згідно з календарним графіком.
Зазначаємо, що така вимога не є обмежувальною чи дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість отримати відповідні документи безпосередньо у виробника обладнання або шляхом укладення договору про співпрацю з офіційним представником. Таким чином, усі учасники перебувають у рівних умовах та мають достатні можливості для виконання зазначених вимог.
Зазначені положення спрямовані виключно на забезпечення реальної спроможності учасників виконати договірні зобов’язання у встановлені терміни, а також гарантувати належну якість та відповідність поставленого обладнання технічним вимогам проєкту.
Зуспокойтесь і гарного Вам дня!
Дата відповіді:
14.10.2025 15:53
Відповідь надана
У вас ПКД точно пройшла ДЕРЖАВНУ експертизу?!
Номер:
6aba93b82b3d455ebc06e8d3ea448ab0
Дата опублікування:
12.10.2025 16:09
Опис:
У ВІДОМІСТях ОБСЯГІВ РОБІТ,матеріалів і устаткування, ви вказуєте,що ПКД пройшла ДЕРЖАВНУ експертизу. На скільки нам відомо, вказане ПКД не пройшло ДЕРЖАВНУ експертизу. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо підтвердити факт ДЕРЖАВНОЇ експертизи, або внести зміни до тенденрої документації.
Відповідь:
Доброго дня!
Повідомляємо, що проєктно-кошторисна документація, на підставі якої складено відомості обсягів робіт, матеріалів та устаткування, має експертний звіт, що підтверджує її відповідність вимогам чинного законодавства та державним будівельним нормам.
Під терміном «державна експертиза», вжитим у тендерній документації, мається на увазі саме відповідність ПКД державним вимогам, встановленим нормативно-правовими актами, а не форма власності чи підпорядкування установи, яка проводила експертизу.
Таким чином, вказана інформація у тендерній документації є коректною, підстав для внесення змін немає.
Дата відповіді:
14.10.2025 15:49
Відповідь надана
Узгоджене в Департаменті ЦЗ ДОВА та ГУ ДСНС технічне завдання та експертиза ПКД
Номер:
46fd0426226349f8b408f5935481fb4b
Дата опублікування:
12.10.2025 16:05
Опис:
Для можливості підготовки найкращої цінової пропозиції, що в свою чергу призведе до значної економії бюджетних коштів, завантажте до системи узгоджене в Департаменті ЦЗ ДОВА та ГУ ДСНС технічне завдання, та експертний звіт проектно-кошторисної документації. Дякую
Відповідь:
Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, технічну специфікацію, яка визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У складі тендерної документації вже надано відомість обсягів робіт, яка є формою технічної специфікації для закупівлі робіт відповідно до встановленої практики та вимог законодавства. Цього документу є цілком достатньо для належної підготовки учасниками цінових пропозицій.
Щодо експертного звіту на проєктно-кошторисну документацію, повідомляємо, що чинне законодавство не містить обов’язку щодо його включення до тендерної документації. Вимоги до її змісту чітко визначені у вищезазначеній статті закону, і додаткові документи, не передбачені цією нормою, надавати не вимагається.
Крім того, зазначаємо, що технічне завдання, погоджене Департаментом цивільного захисту ДОВА та Головним управлінням ДСНС, дійсно наявне, однак воно є загальним для всього Криворізького району та не деталізує конкретні обсяги робіт по даному об’єкту закупівлі. Саме тому для цілей закупівлі використано відомість обсягів робіт, яка адаптована безпосередньо до даного проєкту.
Таким чином, наданий склад тендерної документації повною мірою відповідає вимогам чинного законодавства, забезпечує прозорість, рівні умови для всіх учасників та дозволяє підготувати конкурентну й економічно обґрунтовану пропозицію.
Дата відповіді:
14.10.2025 15:47
Відповідь надана
Проектно-кошторисна документація
Номер:
aac949b98ee749aeb511c83c6432084c
Дата опублікування:
12.10.2025 16:02
Опис:
Для можливості підготовки найкращої цінової пропозиції, що в свою чергу призведе до значної економії бюджетних коштів, завантажте до системи проектно-кошторисну документацію. Дякую
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення відкритості і недискримінаційності процедури закупівлі, Замовником у складі тендерної документації надано відомість обсягів робіт, що містить усю необхідну інформацію для розрахунку вартості пропозиції учасниками.
Надання проектно-кошторисної документації не є обов’язковим відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обсяг та зміст відомості обсягів робіт є достатніми для визначення учасниками вартості виконання робіт і підготовки тендерної пропозиції.
Таким чином, наданої у складі тендерної документації відомості обсягів робіт є достатньо для підготовки учасниками найбільш економічно вигідної цінової пропозиції
Дата відповіді:
14.10.2025 15:46