-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF463DW або еквівалент
Завершена
1 125 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
10.10.2025 12:19 - 16.10.2025 00:00
Відповідь надана
вимога
Номер:
fff55e82e7e84ddea4c47c65d9a4b4b0
Дата опублікування:
15.10.2025 16:02
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617-р/пк-пз. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовник, в першу чергу, захищає свої інтереси та зацікавлений в отриманні (в майбутньому використанні та експлуатації) якісного товару. Авторизаційний лист про повноваження від виробника багатофункціональних пристроїв або офіційного представника виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації (Учасник поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України). Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника.
Шановний учаснику, у своїй вимозі ви не зазначаєте, якими іншими (взамін) документами можна підтвердити якість товару.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
17.10.2025 12:19
Відповідь надана
вимога
Номер:
3193a20c0d91426b8e4f9b65fbf9db2b
Дата опублікування:
15.10.2025 16:01
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана вимога сформована Замовником з урахуванням принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів та мінімізації ризиків отримання неякісних товарів. Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Учасник має можливість отримання даного листа як від виробника так і від офіційного представництва/представника виробника в Україні або філії виробника, або від офіційного представництва/представника виробника, що відповідає за регіон, або від офіційного представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Замовник повинен бути впевнений в тому, що товар є якісним та має легальне походження. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належній якості з належним строком придатності від виробника та/або офіційного представника запропонованого товару. Також отримуємо певні гарантії того, що пропонований товар легально ввезений на територію України. Наголошуємо, що вимога Замовника не містить дискримінаційного підґрунтя. Вимоги Замовника , наведені в Технічній специфікації, та перелік документів, якими потенційний Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06
Дата відповіді:
17.10.2025 11:56
Відповідь надана
про так звані листи та їх гарантії
Номер:
2c8af8b6f8684afa897ac66296020cd3
Дата опублікування:
15.10.2025 16:01
Опис:
Партнер ТОВ «Кенон Україна» не є представником ТОВ «Кенон Україна» та / або особою, якимось іншим чином
уповноваженим ТОВ «Кенон Україна» діяти від імені та / або за рахунок останнього.
Даний лист засновано на інформації, наявної в розпорядженні ТОВ «Кенон Україна», і не може розглядатися як
елемент договору поруки або як-небудь інша форма гарантії з боку ТОВ «Кенон Україна» виконання партнером
ТОВ «Кенон Україна» якихось зобов'язань партнера перед будь-якими третіми особами.
то про які гарантії йде мова, можливо гарантія того, що буде знищена конкуренція?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Предметом закупівлі є Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF463DW або еквівалент.
Еквівалент - це товар, продукт або послуга, які є рівнозначними, рівноцінними та взаємозамінними до основного предмета закупівлі, мають ідентичні або кращі технічні та описові характеристики, але можуть мати іншу торгову марку. Замовник зобов'язаний розглядати пропозиції з еквівалентами, якщо в тендерній документації вказано вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано вимоги ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тендерній документації щодо закупівлі товару конкретної марки чи виробника зазначено вираз «або еквівалент».
Дата відповіді:
17.10.2025 11:21
Відповідь надана
жалюгідні корупціонери знищують конкуренцію через листи авторизацію від корумпованого офісу!
Номер:
74ae4275bcaa49f7a53e7f64ac0a328f
Дата опублікування:
15.10.2025 13:47
Опис:
літню жінку 1941 року народження, яка на старості років стала партнером міжнародної компанії Canon а точніше прокладкою для відкатів в офісі кенон україни та постачає техніку як тут UA-2025-09-17-008800-a замінили на немовля 2007 року народження як тут UA-2025-10-07-013647-a кого чекати тут, можливо якось дідуся. На яких відсотках працюєте, що заради власної вигоди встановили очікувану вартість на БФП якій коштує від 15360,00 грн, що можна перевірити за посиланням https://m.ua/ua/desc/canon-i-sensys-mf463dw/ натомість ви хочете придбати за 25 000,00 грн. Гарна надбавка до зарплати держ. Службовця!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Метод оцінки тендерних пропозицій учасників здійснюється електронною системою за найменшою пропозицією. Першочергово на розгляд Замовнику надається пропозиція Учасника з найнижчою ціною.
Інформація щодо розрахунку орієнтовної вартості одиниці товару взято з відкритих джерел:
https://comfy.ua/ua/mfu-ch-b-pechati-canon-i-sensys-mf463dw-5951c008.html?gad_source=1&gad_campaignid=17147029668&gbraid=0AAAAAC-ixwhnuhV6Y6-LO6riQ82DVsQbT&gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a6sVumu5AvJ7UTqnAhiOQKuKaIjmnMzaTrDCFHwdF9hNW3lT9CH_AQaAjvKEALw_wcB
https://brain.com.ua/ukr/Bagatofunkcionalniy_pristriy_Canon_MF463dw_Wi-Fi_5951C008-p1016647.html?utm_content=shopping&gad_source=1&gad_campaignid=17336023386&gbraid=0AAAAADeyRd7Yf-cpmMP3pAfcAUmPGsMz1&gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a5ARbb09q0MaPFcFjfOs5xRifXIg18Adfar9GklPZCJSm6XJpXoQfEaAnhIEALw_wcB
https://www.moyo.ua/ua/mfu_a4_ch_b_canon_i-sensys_mf463dw_s_wi-fi/548078.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=22343189182&utm_campaign=Performance_Max_mayak_8&gad_source=1&gad_campaignid=22343148646&gbraid=0AAAAADpljAQ2MC7Hcfq3rdswKhdzClhX3&gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a4n8anA7Of-0-a4C06HCcAPmRHTYFjmSIRKyGGcWXYkI5r0RIPLc1kaAsakEALw_wcB
https://hotline.ua/ua/computer-printery-kopiry-mfu/canon-i-sensys-mf463dw-5951c008/
https://erc.ua/ware/372433-canon-i-sensys-mf463dw/
https://www.lds.com.ua/uk/5951c008/?srsltid=AfmBOooWUsSBIXWBjlvV-m873sWN0oprzANoIsRL57S8UYDgqmA-cqfM
https://epicentrk.ua/shop/bfp-canon-laser-mfp-i-sensys-mf463dw-a4-5951c008.html
Дата відповіді:
17.10.2025 09:23
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
e5dc7c1c09a24e188938b9dff5669dee
Дата опублікування:
13.10.2025 12:36
Опис:
Добрий день.
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
1. На вимогу Замовника до Учасника щодо «надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника багатофункціональних пристроїв або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані багатофункціональні пристрої на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представника необхідно надати підтвердження повноважень офіційного представника на території України. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронну копію) (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів. Замовник має право перевірити статус компанії, яка видала зазначений лист у випадку зазначення недостовірної інформації пропозиція такого Учасника підлягає дискваліфікації
» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно ЗУ «Про підприємництво» є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво», особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та законодавством України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ЗУ «Про підприємництво» та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції/офіційним представником на території країни та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Авторизаційний лист про повноваження від виробника багатофункціональних пристроїв або офіційного представника виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
14.10.2025 10:06