• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Підйомник 2-х стійковий 4т. з нижньою планкою 220В PWR-240A-220 або еквівалент за кодом ДК 021:2015:42410000-3 «Підіймально-транспортне обладнання»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 25.10.25 11:00)

163 800.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
02
год
49
хв
30
сек
Довідка МВС
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення: 09.10.2025 16:44 - 16.10.2025 11:00
Відповідь надана

зміни в технічну характеристику

Номер: d62df453d0aa4be3aeecd418ad98eceb
Дата опублікування: 14.10.2025 13:09
Опис: Добрий день! Просимо внести зміни в технічну характеристику предмета закупівлі Підйомник 2-х стійковий 4т з нижньою планкою 220В PWR-240A-220 або еквівалент відповідно до технічних характеристик, що зазначені заводом-виробником на офіційному сайті. ШИРИНА ПРОЇЗДУ у вашій документації зазначена не менше 2576 м ШИРИНА ПРОЇЗДУ за даними заводу виробника 2560 мм.
Відповідь: Доброго дня Учасник! Уважно ознайомившись з Вашим зверненням було прийнято рішення щодо внесення змін до Документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді: 14.10.2025 15:29
Відповідь надана

додайте про "еквівалент"

Номер: 3656b72ebe1446c9b0da473385a8edeb
Дата опублікування: 09.10.2025 17:54
Опис: Вибір замовника зупиняється на закупівлі лише обладнанню торгової марки PWR-240A-220 і категорично відкидається і не розглядається обладнання інших марок. Постає вагоме риторичне запитання, для чого тоді існує інститут тендерних закупівель, інститут конкуренції, якщо той чи інший державний орган (установа) лобіює конкретного виробника товару, або підприємство, яке його постачає. Для чого тоді оголошувати закупівлю, якщо можна безпосередньо державній установі звернутися до конкретного постачальника, який може в країні лише бути єдиним постачальником імпортного товару такої марки і одразу оголошувати його переможцем, сплачувати йому бюджетні кошти. Такі дії замовника не знаходять логічного пояснення. якщо у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник констатує, що він користується своїм правом. Однак, замовник не приділив свою увагу статті, яке є ключовою, зокрема про те, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таке оголошення є прямою необґрунтованою дискримінацією до інших виробників та імпортерів обладнання з такими ж характеристиками. Таке оголошення суттєво обмежує конкуренцію, оскільки коли лише оголошується закупівля одного виробника товару, то мова про конкуренцію взагалі не може йти. При цьому, Товарство, яке планує взяти участь у даній закупівлі, неодноразово вже під час дії воєнного стану поставляло продукцію державним органам і установам, виграючи справедливо проведені тендерні торги, тому автомобільні підіймачі, шиномонтажні стенди та інше обладнання, які ним поставляються користуються широким попитом та є якісними. Крім того, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовнику доцільно усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації, додавши фразу "або еквівалент". В іншому випадку, залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для моніторингу даної закупівлі та державні органи України для розслідування можливого зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи в ході підготовки та проведення державної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня Уважно ознайомившись з Вашим зверненням було прийнято рішення щодо внесення змін до Документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді: 10.10.2025 08:49
Відповідь надана

Аналоги

Номер: 662533c7aea84b16b0d7f1b2fba46f0c
Дата опублікування: 09.10.2025 17:18
Опис: Добрий день. Підкажіть, чи будете розглядати товар з аналогічними параметрами?
Відповідь: Добрий день. Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. Тому товар з аналогічними параметрами замовник не розглядає.
Дата відповіді: 09.10.2025 17:47