-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насоси каналізаційні, за ЄЗС ДК 021:2015: 42120000-6 – насоси та компресори
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
09.10.2025 15:56 - 19.10.2025 00:00
Відповідь надана
ISO 37001:2008 та ISO 28000:2008
Номер:
5fa39b2a9b1740499281a1108e41f943
Дата опублікування:
10.10.2025 12:38
Опис:
Шаноновний Замовнику!
Подивились умови других закупівель товарів та послуг, що заявлені вами в Прозорро.
Документів (вимог) щодо надання Учасниками даних ISO 37001:2008 та ISO 28000:2008 не застосовувались!
Чому така вибірковість до даного тендеру?
Відповідь:
Добрий день! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
13.10.2025 09:54
Відповідь надана
ТД. Додайте до відповідності - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
39c17a56f378441899b893d565ea1c05
Дата опублікування:
10.10.2025 12:27
Опис:
Якщо вашому підприємству так важливе ПОВНЕ ТА ВСЕОБСЯЖНЕ надання "папірців" на каналізаційний насос.
Просимо додати до документації Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності насоса даним СЕС.
Відповідь:
Добрий день! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
13.10.2025 09:55
Відповідь надана
Заперечення на відповідь Замовника щодо вимоги про сертифікати ISO 37001 та ISO 28000. Щодо неправомірності вимоги надання сертифікатів ISO 37001:2008 та ISO 28000:2008
Номер:
82221ca0e3cf4176aabd6ecfc8073d46
Дата опублікування:
10.10.2025 12:26
Опис:
Шановний Замовнику,
Дякуємо за надану відповідь на нашу вимогу. Проте змушені не погодитися з Вашим обґрунтуванням, оскільки воно суперечить принципам, закріпленим у Законі України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також згідно з частиною 3 статті 22 Закону, Замовник дійсно може включати до тендерної документації іншу інформацію, але лише в межах законодавства і за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
1. Вимога ISO 28000:2008 (Система менеджменту безпеки ланцюга постачання)
Даний стандарт стосується транспортної логістики, безпеки перевезень, охорони складів, і жодним чином не регламентує ані виробництво, ані якість насосного обладнання.
Більше того, постачання товару здійснюється, як правило, за умовами договору поставки, де вже передбачено відповідальність за транспортування, страхування, та безпечну доставку.
Вимога наявності ISO 28000 штучно обмежує коло учасників лише до великих компаній, які мають додаткові витрати на сертифікацію, що не впливає на якість предмета закупівлі.
2. Вимога ISO 37001:2008 (Система протидії корупції)
Цей сертифікат регламентує внутрішні антикорупційні політики компанії, а не якість чи технічні характеристики товару.
Жодним нормативним актом України не встановлено обов’язковості наявності ISO 37001 для учасників публічних закупівель.
Тому вимога такого сертифіката є дискримінаційною та такою, що не має жодного стосунку до предмета закупівлі.
3. Порушення принципів закупівель
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Встановлення вищезазначених вимог порушує ці принципи, звужує конкуренцію та створює нерівні умови для учасників, які мають належну продукцію, але не володіють вказаними сертифікатами.
4. Судова та антимонопольна практика
Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав дискримінаційними аналогічні вимоги. Наприклад:
• рішення № 199-р/пк-пз від 28.02.2023;
• рішення № 1527-р/пк-пз від 14.12.2022;
де встановлено, що вимога надання ISO 37001 або ISO 28000 є необґрунтованою та не пов’язаною з предметом закупівлі.
Просимо Замовника:
1. Внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу надання сертифікатів ISO 37001:2008 та ISO 28000:2008.
2. У разі необхідності — залишити право подання листів-роз’яснень або довідок у довільній формі, як альтернативу.
Відповідь:
Добрий день! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
13.10.2025 09:56
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Номер:
383254e95d4745cf8d2aa52aa7f3870f
Дата опублікування:
10.10.2025 10:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із умовами Вашої тендерної документації до закупівлі, в технічних вимогах передбачено надання сертифікатів:
ISO 37001:2008 – Система менеджменту протидії корупції;
ISO 28000:2008 – Система менеджменту безпеки ланцюга постачання.
Вважаємо зазначену вимогу такою, що є дискримінаційною відповідно до ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
Вимога не має прямого зв’язку із предметом закупівлі (насосне обладнання / насосі каналізаційні).
Зазначені сертифікати не підтверджують якість, безпеку або технічну відповідність товару предмету закупівлі.
Наявність або відсутність таких сертифікатів не впливає на спроможність учасника якісно виконати договір чи поставити продукцію належного рівня.
Вимога значно звужує коло потенційних учасників і суперечить принципам добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання сертифікатів ISO 37001:2008 та ISO 28000:2008 як таких, що не стосуються предмета закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне: так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», згідно ч.5 ст 23 цього ж закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Стандарт ISO 28000 був впроваджений для мінімізації ризиків пов’язаних з транспортуванням товару від постачальника до Замовника (чим останній і намагається себе убезпечити шляхом внесення відповідної вимоги, щодо наявності сертифікату ISO 28000 в тендерну документацію). Засоби перевезення товарів, вантажі, об’єкти інфраструктури повинні бути захищені від загальних ризиків, таких як розкрадання, несанкціоновані перевезення, використання недобросовісних транспортних компаній, контрабанди і тероризму. Убезпечити ланцюжок перевезень і знизити ризики дозволяє система менеджменту безпеки (СМБ), тобто впровадження в компанії ISO 28000. Після впровадження стандарту і проходження по ньому сертифікації підприємство отримує такі переваги:
• Зменшення втрат від ситуацій, пов’язаних з порушенням режиму безпеки.
• Підприємство отримує повний набір інструментів по управлінню і результативному контролю над ризиками.
• Оптимізація витрат на формування потоків і процесів між контрагентами.
• Підвищення рівня довіри з боку партнерів і клієнтів.
• Розумний підбір підрядників і постачальників, на підставі положень стандарту.
Зауважу, що сертифікат ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. не являється обов’язковим, але може бути документом, який зменшує ризики корупційної складової в процесі тендерної закупівлі. Роз’яснюємо, що Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» призначений для того, щоб допомогти організації впровадити систему протидії корупції або підвищити рівень контролю, який є в даний час. Це допомагає знизити ризик корупції. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього, тощо. Додатково повідомляємо, що отримати сертифікат ДСТУ ISO 37001, сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 та інші може будь - яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Дата відповіді:
10.10.2025 12:02
Відповідь надана
сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 / сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018
Номер:
f916bad81b2d49d4af7312eb2278c864
Дата опублікування:
10.10.2025 08:46
Опис:
Доброго дня, Замовнику!
В нашій країні сертифікація даних ISO - НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА.
Підприємство виробник насосного обладнання та офіційний представник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ОБОВ'ЯЗКОВО мати такі сертифікати.
Вимагати від виробника насосного обладнання та/пюо офіційного представника те, ще не є ОБОВ'ЯЗКОВИМ (термін тендеру 7 діб - не реально його зробити під ваше підприємство) - це заздалегіть "зроблений" тендер під одного учасника. Це не конкуренція.
Просимо скасувати в тендерній документації ОБОВ'ЯЗКОВІСТЬ наявності даних сертифікатів.
Просимо надати силку про наявеість даних сертифікатів у ВАШОГО ПІДПРИЄМСТВА/ОРГАНІЗАЦІЇ!
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне: так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», згідно ч.5 ст 23 цього ж закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Стандарт ISO 28000 був впроваджений для мінімізації ризиків пов’язаних з транспортуванням товару від постачальника до Замовника (чим останній і намагається себе убезпечити шляхом внесення відповідної вимоги, щодо наявності сертифікату ISO 28000 в тендерну документацію). Засоби перевезення товарів, вантажі, об’єкти інфраструктури повинні бути захищені від загальних ризиків, таких як розкрадання, несанкціоновані перевезення, використання недобросовісних транспортних компаній, контрабанди і тероризму. Убезпечити ланцюжок перевезень і знизити ризики дозволяє система менеджменту безпеки (СМБ), тобто впровадження в компанії ISO 28000. Після впровадження стандарту і проходження по ньому сертифікації підприємство отримує такі переваги:
• Зменшення втрат від ситуацій, пов’язаних з порушенням режиму безпеки.
• Підприємство отримує повний набір інструментів по управлінню і результативному контролю над ризиками.
• Оптимізація витрат на формування потоків і процесів між контрагентами.
• Підвищення рівня довіри з боку партнерів і клієнтів.
• Розумний підбір підрядників і постачальників, на підставі положень стандарту.
Зауважу, що сертифікат ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. не являється обов’язковим, але може бути документом, який зменшує ризики корупційної складової в процесі тендерної закупівлі. Роз’яснюємо, що Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» призначений для того, щоб допомогти організації впровадити систему протидії корупції або підвищити рівень контролю, який є в даний час. Це допомагає знизити ризик корупції. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього, тощо. Додатково повідомляємо, що отримати сертифікат ДСТУ ISO 37001, сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 та інші може будь - яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Дата відповіді:
10.10.2025 12:02