• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу "Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України" у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р" стадія П (Проект). Коригування. ПЕРША та ДРУГА ЧЕРГИ

Проект розрахований на два роки 2025-2026. Фінансування 2025 рік 6896822,00 грн

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 30.10.25 00:00)

327 130 318.52 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
03
год
50
хв
56
сек
Гарантія - 1 635 000.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 07.10.2025 19:38 - 27.10.2025 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до закупівлі

Номер: 7f319b9e1ffb40ec817cebe321d3eee3
Дата опублікування: 24.10.2025 09:46
Опис: Шановний Замовнику. Уважно ознайомившись зі змінами до тендерної документації, що були Вами внесені, повідомляємо наступне. Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Система ціноутворення у будівництві складається з цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. До будівельних робіт відносяться будівельні роботи, монтаж устаткування, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. До вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать: а) вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад: — комплектів усіх видів (технологічного, енергетичного, підйомно-транспортного, насосно-компресорного та іншого) устаткування, що монтується чи не монтується, в тому числі нестандартизованого (включаючи вартість його проектування); — транспортних засобів, технологічно пов’язаних з процесом промислового виробництва, включаючи рухомий залізничний склад для перевезення вантажів по коліях, передбачених проектною документацією, а також спеціальний рухомий склад інших видів транспорту для перевезення немасових вантажів тощо; — контрольно-вимірювальних приладів, засобів автоматизації і зв’язку тощо; — інструменту, інвентарю, штампів, пристосувань, оснастки, спеціальних контейнерів для транспортування напівфабрикатів або готової продукції, які включаються до первісного фонду об’єктів виробничого призначення тощо; — устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об’єктів невиробничого призначення тощо; б) вартість шефмонтажу устаткування та витрати з розмитнення (у разі необхідності). Оскільки додані позиції мають фіксовану нормативну ціну, зазначену Мінрегіоном, та прямо впливають на формування вартості пропозиції, просимо внести відповідні зміни до вартості закупівлі. Зміни технічного завдання з подальшим збільшення прямо впливають на формування цінової пропозиції учасника. Відповідно до ст.5 Закону про публічні закупівлі Замовник процедури закупівлі при оголошенні керується наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Редагування інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без зміни вартості самої закупівлі порушує п.п.2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ефективність та пропорційність. Зміна технічних та якісних характеристик без збільшення вартості таких витрат призводить до зменшення якості виконуваних робіт та пропорційності грошового забезпечення таких витрат. Що прямо впливає на якість виконуваних робіт та може мати тяжкі наслідки як для замовника так і для постачальника таких робіт. Наголошуємо на необхідності внесення змін до вартості предмета закупівлі. Оскільки згідно ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошена вартість закупівлі повинна відповідати річному плану закупівель, відповідно збільшення вартості закупівлі не може бути зроблена, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі та скасувати оголошені торги. На сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, замовники здійснюють свою діяльність відповідно до Постанови № 1178 та враховують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» Замовник може скасувати відкриті торги, керуючись пунктом 50 Особливостей.
Відповідь: Шановний Учаснику.Технічне Завдання (Додаток 1 та Додаток 1 (продовження)) підготовлено у відповідність до затвердженої проектно-кошторисної документації
Дата відповіді: 24.10.2025 17:04
Відповідь надана

Вимога про скасування закупівлі

Номер: f009ed9c3cde407ca0974195ae2c7946
Дата опублікування: 23.10.2025 17:53
Опис: Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі UA-2025-10-07-015039-a щодо робіт: «Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу "Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України" у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р" стадія П (Проект). Коригування. ПЕРША та ДРУГА ЧЕРГИ» вартістю 327 130 318,52 грн з ПДВ, звертаємо Вашу увагу на наявність суттєвих порушень законодавства у сфері публічних закупівель та нормативних документів з визначення вартості будівництва, що унеможливлюють підготовку коректної пропозиції та створюють значні ризики для Замовника. У технічних вимогах, викладених у Додатку 1 НР, Додатку 1 (продовження) НР та Додатку 1-А НР, Замовником надано лише дефектні акти, без відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів або затвердженої проєктної документації. Згідно з п. 5.1 розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджена Наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021), для складання договірної ціни тендерної пропозиції Замовник зобов’язаний надати саме ці документи як вихідні. Дефектний акт не може вважатися повноцінною вихідною інформацією для формування ціни пропозиції. Таким чином, Замовник порушує: - ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна документація повинна містити повні та чіткі вимоги; - ст. 5 Закону – принципи відкритості, недискримінації, добросовісної конкуренції та максимальної економії; - вимоги КНУ щодо визначення вартості будівництва на стадії укладення договору. Практика ДАСУ свідчить, що в аналогічних випадках у ході моніторингу Замовник обов’язково повинен надати: 1. Підтвердні документи щодо формування очікуваної вартості: ПКД, технічне завдання, експертні звіти. 2. Посилання на веб-сайт із оприлюдненим обґрунтуванням бюджетних призначень, технічних характеристик та очікуваної вартості. 3. Документи щодо джерела фінансування з зазначенням КПКВК. У разі відсутності таких документів орган держфінконтролю виносить вимогу усунути порушення або відмінити закупівлю, а укладений договір може бути визнано таким, що підлягає розірванню. Додатково повідомляємо, що аналіз предмета закупівлі та масштабів реконструкції госпітального корпусу свідчить, що вартість робіт є суттєво заниженою (орієнтовно щонайменше удвічі), що призведе до критичних запитань з боку ДАСУ щодо обґрунтування кошторису та визначення очікуваної вартості. Як наслідок: - тендерна документація не містить необхідних вихідних даних; - Замовник порушив вимоги Наказу № 281; - наявні ризики визнання закупівлі недійсною ДАСУ; - продовження закупівлі без усунення недоліків неминуче призведе до її скасування або розірвання договору на післяконтролі. У зв’язку з викладеним вимагаємо: - Відмінити закупівлю UA-2025-10-07-015039-a; - Доопрацювати тендерну документацію з урахуванням вимог КНУ та Закону України «Про публічні закупівлі»; - Надати коректні вихідні дані для розрахунку вартості – відомості обсягів робіт/ресурсів або затверджену проєктну документацію. Просимо розглянути звернення до моменту визначення переможця, щоб запобігти порушенням та наслідкам, які можуть призвести до втрати фінансування і зриву важливого для держави проєкту та скасувати закупівлю на даному етапі.
Відповідь: Шановний Учаснику в Додатку 1 та в Додатку 1 продовження наявна інформація про необіхідні технічні, яккісні та кількісні харктеристики предмета закупівлі зокрема: Дефектний акт, ПІДСУМКОВУ ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ (для розрахунків Учаснику). Додаткво повідомляємо, що: "Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" додатково розміщено на власному веб-сайті Замовника
Дата відповіді: 24.10.2025 17:01
Відповідь надана

щодо вимог ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ EN 62676-4:2017, ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, ДБН В.2.5-56:2014

Номер: b1e14d10a86d4f2180f27c055bb73f58
Дата опублікування: 23.10.2025 11:48
Опис: Шановний Замовнику! Після уважного аналізу вимог тендерної документації, зокрема пунктів 3.1, 3.2 та 3.3, звертаємо увагу, що Ви вимагаєте від учасників надання сертифікатів на відповідність робіт/послуг з монтажу, технічного обслуговування та ремонту систем контролю доступу, відеоспостереження та пожежної сигналізації, виданих акредитованим органом сертифікації, а також копій рішень про надання такої сертифікації. Хочемо зауважити, що така вимога є фактично невиконуваною в Україні та суперечить чинному законодавству. Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», єдиним органом державної влади, що здійснює акредитацію органів з оцінки відповідності, є Національне агентство з акредитації України (НААУ). Згідно зі статтею 5 цього Закону, НААУ акредитує органи лише за визначеними сферами: сертифікація продукції, систем менеджменту, сертифікація персоналу, інспекційна діяльність, випробувальні та калібрувальні лабораторії. Сертифікація робіт чи послуг з монтажу або обслуговування систем безпеки (пожежної сигналізації, відеоспостереження, СКД) у переліку сфер акредитації не передбачена взагалі. Цей факт підтверджується також публічним реєстром акредитованих органів НААУ (naau.org.ua) – у ньому відсутній будь-який орган, акредитований на сертифікацію послуг з монтажу систем згідно ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 62676-4:2017, ДСТУ EN 16763:2017 або CEN/TS 54-14:2021. Крім того, у Порядку акредитації органів з оцінки відповідності (Наказ НААУ №145 від 12.08.2019) також відсутня процедура акредитації органів для сертифікації саме таких робіт або послуг. Тобто в Україні не існує жодного акредитованого органу, який мав би право видавати сертифікати, які Ви вимагаєте. Відповідно, жоден учасник об’єктивно не може виконати цю вимогу, що автоматично обмежує конкуренцію. Звертаємо увагу, що така вимога суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка гарантує принципи добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не може містити вимог, що обмежують конкуренцію або не можуть бути виконані. У даному випадку вимога подати сертифікати, яких не існує в правовому полі України, є саме такою. Позиція щодо незаконності подібних вимог неодноразово підтверджувалася Антимонопольним комітетом України. У своїх рішеннях (наприклад, № 11552-р/пк-пз від 01.09.2021, № 16449-р/пк-пз від 10.12.2020, № 8774-р/пк-пз від 08.07.2021) АМКУ прямо вказував, що замовник не може вимагати документи, які не передбачені законодавством або неможливо отримати в Україні. Подібні вимоги визнавалися дискримінаційними та такими, що порушують ст. 5 та ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі». Також Державна аудиторська служба (ДАСУ) у висновках моніторингів неодноразово зазначала, що замовник не має права вимагати сертифікати, які не встановлені як обов'язкові нормативно-правовими актами, оскільки це є порушенням Закону та принципів недискримінації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги щодо надання сертифікатів, виданих акредитованим органом сертифікації, а також копій рішень про таку сертифікацію. У разі потреби Ви можете вимагати альтернативні документи, які реально існують і відповідають законодавству (наприклад, ліцензія ДСНС на пожежну сигналізацію, підтвердження кваліфікації персоналу, досвід виконання аналогічних договорів, ISO 9001 – за бажанням, але як необов’язкова умова). Переконані, що внесення таких змін дозволить забезпечити відкриту конкуренцію, відповідність нормам законодавства та уникнути можливих скарг або моніторингів з боку АМКУ та ДАСУ. Готові надати підтвердження з реєстру НААУ та приклади рішень контролюючих органів/АМКУ за необхідності.
Відповідь: Шановний Учаснику за підсумками опрацювання вашого звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 24.10.2025 16:24
Відповідь надана

відповідність вимог чинним назвам документів

Номер: 1ca1d804cdd14459a47623816c9b7a20
Дата опублікування: 20.10.2025 18:24
Опис: Шановний ЗАмовнику. під час підготовки тендерної пропозиції виникло питання щодо відповідності зазначених видів робіт у сертифікатах на відповіність згідно вимог ДСТУ у тенедрній документації назвам видів робіт, виданих ораганми сертфиікації. ДСТУ EN 60839-11-2:2017 Назва: Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2. Електронні системи контролювання доступу. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 - ДСТУ EN 16763:2017 Назва: Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. Даний сертифікат не відповідає назві, вказаний замовником: "робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу". Просимо привести у відповідність. ДСТУ EN 62676-4:2017 Назва: ДСТУ EN 62676-4:2017 (EN 62676-4:2015, IDT) Системи відеоспостереження охоронного призначення. Частина 4. Правила застосування Вказаний замовником сертифікат: "робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео) спостереження" не відповідає назві, затвердженій законодавством. Просимо привести назву у відповідність. не коректно зазначено сертифікат на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення, оскілкьи ДСТУ EN 16763:2017 - це "Послуги та роботи з систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення" ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 - це "Сертифікація системи пожежної сигналізації та оповіщення, інжиніринг пожежної безпеки" ДБН В.2.5-56:2014 - "Системи протипожежного захисту" надати заявлені замовником сертфиікати в п. 3.1, 3.2., 3.3. 3.1. Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно вимог: ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 16763:2017 виданого акредитованим органом сертифікації, виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації 3.2 Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео) спостереження згідно вимог: ДСТУ EN 62676-4:2017, виданого акредитованим органом сертифікації, виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації 3.3. Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення згідно вимог: ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, ДБН В.2.5-56:2014, виданого акредитованим органом сертифікації виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації не має можливості, оскілкьи назви їх вказані не коректно, що суперечить дійсним, затвердженим НАКАЗОМ № 201 від 31.07.2017 "Про прийняття національних нормативних документів, змін та поправок до національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами, та скасування нормативних документів України" назвам. вимагаємо привести назви сертфиікатвів у відповіність. дякую.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо назв сертифікатів відповідності робіт/послуг, зазначених у тендерній документації, повідомляємо наступне. 1. Щодо назв сертифікатів відповідності У тендерній документації визначено вимоги до надання сертифікатів відповідності робіт/послуг із монтажу, технічного обслуговування та ремонту таких систем: • систем контролювання доступу; • систем теле(відео)спостереження; • систем пожежної сигналізації та оповіщення. Назви стандартів, на відповідність яким мають бути видані сертифікати, зазначені коректно:№ Назва робіт/послуг Відповідні стандарти 1 Монтаж, технічне обслуговування та ремонт систем контролювання доступу ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 16763:2017 2 Монтаж, технічне обслуговування та ремонт систем теле(відео)спостереження ДСТУ EN 62676-4:2017 3 Монтаж, технічне обслуговування та ремонт систем пожежної сигналізації та оповіщення ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, ДБН В.2.5-56:2014 Зазначені стандарти прийняті та чинні відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 201 від 31.07.2017, яким затверджено національні нормативні документи, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами. Таким чином, формулювання у тендерній документації є коректними та такими, що відповідають чинним нормативним актам України. 2. Щодо взаємопов’язаності систем Відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту”, а також положень ДСТУ EN 16763:2017, системи охоронного та пожежного призначення, зокрема: • система пожежної сигналізації, • система оповіщення про пожежу, • система контролювання доступу, • система відеоспостереження, повинні бути технічно та функціонально взаємопов’язаними. Це необхідно для забезпечення комплексної безпеки об’єкта, своєчасного реагування на надзвичайні ситуації та узгодженої роботи всіх підсистем. Зокрема: • при спрацюванні пожежної сигналізації система контролю доступу має забезпечувати автоматичне розблокування евакуаційних шляхів; • система відеоспостереження має автоматично фіксувати події, пов’язані з сигналами тривоги; • всі системи повинні бути інтегровані у загальну систему безпеки будівлі, що передбачено технічними умовами та вимогами зазначених стандартів. Таким чином, вимога про надання сертифікатів для кожної із систем окремо не виключає їх інтеграції між собою — навпаки, підтверджує компетентність виконавця у впровадженні взаємопов’язаних комплексних систем безпеки згідно з вимогами ДСТУ та ДБН. 3. Висновок Отже: • Усі стандарти, зазначені у тендерній документації, є чинними та гармонізованими з європейськими; • Формулювання назв робіт/послуг відповідають сфері дії зазначених стандартів; • Вимога щодо взаємопов’язаності систем відповідає положенням ДБН В.2.5-56:2014 та ДСТУ EN 16763:2017, які передбачають інтеграцію систем безпеки між собою; • Вимоги Замовника є законними, обґрунтованими та такими, що відповідають чинним нормативним документам України.
Дата відповіді: 22.10.2025 18:59
Відповідь надана

Відповідність технічних ресурсів в вимогах до дефектного акту

Номер: 75f2ab63c3724947bd806bbeae94b232
Дата опублікування: 20.10.2025 17:37
Опис: Шанвоний Замовнику. Під час підготовки тендерної пропозиції та ціново ї пропозицію виникло питання щодо доцільності вимог в п. 2.1.1, а саме: 1) крани баштові, вантажопідйомність від 8т (не менше 1 шт); 2) бульдозери (не менше 1 шт); 3) Автогрейдери середнього типу (не менше 1 шт); 4) котки дорожні (не менше 2 шт); 5) машини поливально-мийні (не менше 1 шт) у відношенні до відомості ресурсів додатку 1 та додатку 1 продовження, оскільки така техніка в зазначеному документі відсутня. Просимо привести у відповідність тендерну документацію для коректного опрацювання. дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику. В тендерну документацію Додаток 1 Технічне завдання. Іформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.10.2025 18:54
Відповідь надана

Невідповідність проектно-кошторисній документації

Номер: 1b1f81ea063d48b9b2e4e1eee6df2e2a
Дата опублікування: 20.10.2025 15:34
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що Вами неправомірно внесені зміни до проектно-кошторисної документації, та прийняті індивідуальні кошторисні розрахунки, до матеріальних ресурсів (змінені характеристики та виробники матеріальних ресурсів) без проведення коригування в установленому чинним законодавством порядку, та проведено часткове видалення технічних ресурсів, залучених на виконання робіт, що суттєво впливає на формування договірної ціни. Настанова з визначення вартості будівництва (затверджено наказом №281 від 01.11.2021) — офіційний нормативний акт, що регулює правила формування кошторисної документації, структуру витрат, етапи та методику визначення вартості для всіх видів будівельних об’єктів, особливо за участі державних коштів. Замовник не має права вносити зміни до кошторисних норм та матеріально-технічних ресурсів, зазначених в Настанові при визначенні вартості будівництва, якщо це не визначено проєктом. Замовник не може самовільно вносити зміни до проєктно-кошторисної документації після проведення експертизи, оскільки експертиза підтверджує відповідність документації проектним рішенням. Внесення змін можливе, але потребує погодження з проєктною організацією/генеральним проєктантном та може вимагати окремої експертизи Також, під час розробки проєктно-кошторисної документації, Завданням замовника було визначено тверду договірну ціну (кошторис, який підлягає коригуванню лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеним договором.). Замовник затвердив проєктно-кошторисну документацію після здійсненої експертної перевірки (експертний звіт 250415-07/А від 26 червня 2025, EX01:3477-7283-1885-0103). Відповідно до діючого законодавства, що регламентуються Цивільним кодексом України, Законами України «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності», а також Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (наказ Мінрегіону № 45) і Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова КМУ № 560), замовник не може змінювати кошторис після експертизи, оскільки експертиза є завершальним етапом перед затвердженням, а зміни до затвердженої документації можливі лише шляхом коригування, яке потребує додаткової експертизи. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до проектно-кошторисної документацїі, оскільки внесення безпідставних змін суперечить правилам, що визначені Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (наказ Мінрегіону № 45) і Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова КМУ № 560)
Відповідь: Шановний Учасник в тендерну документацію Додаток 1 Технічне завдання. Іформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.10.2025 18:52
Відповідь надана

невідповідність у дефектному акті від Проектанта (ТОВ БК БУД ПРОЕКТ)

Номер: 3fbfc5ab4cd9480e9bbfce754e21b1c7
Дата опублікування: 16.10.2025 16:55
Опис: Шановний замовнику! Проаналізувавши тендерну документацію та технічне завдання у додатку 1 та додатку 1 (продовження), проектна організація вбачає невідповідність матеріальних ресурсів та відомість обсягів робіт, що пройшли експертизу проектно-кошторисної документації (експертний звіт 250415-07/А від 26 червня 2025, EX01:3477-7283-1885-0103) інформації зазначену в додатках до тендерної документації (додаток 1 та додаток 1 (продовження)). наприклад: 1. Бойлер, лінолеум, рукав металевий – не віповідає проектно-кошторисній документації; 2. Дзеркало, диспенсер для паперових рушників, сидіння на унітаз, сидіння для душу, тримач для туалетного паперу, умивальник, унітаз – не відповідає проектно-кошторисній документації; 3. Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, крани на автомобільному ходу на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м та інш. – машино-години не відповідають проектно-кошторисній документації; 4. Клькість болтів будівельних, в’язального дроту, дріт сталевий низьковуглецевий, дюбель-цвяхи, електроди діам 2 мм, 4 мм, 5 мм; металоконструкцій індивідуальних не відповідає проектно-кошторисній документації; 5. Вазелін технічний, гайки шестигранні, кран для медичних газів діам. 22,35,42,64 – не відповідає проектно-кошторисній документації дані зауваження призводять до суттєвих змін вартості предмету закупівлі. Даний перелік не повний. За додатковими відомостями Замовник може звернутись до проектанта. Відповідно до діючого законодавства (регламентуються Цивільним кодексом України, Законами України «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності», а також Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (наказ Мінрегіону № 45) і Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова КМУ № 560) замовник не може змінювати кошторис після експертизи, оскільки експертиза є завершальним етапом перед затвердженням, а зміни до затвердженої документації можливі лише шляхом коригування, яке потребує додаткової експертизи. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу та не підлягає змінами не в установленому законодавством порядку.
Відповідь: Опрацювавши порушені питання у зверненні надаємо наступну відповідь. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначені Настановою з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Застосування норм даної Настанови є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Згідно п. 4.9 поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного ЗАМОВНИКОМ аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та є не вищою за середню ціну у регіоні. Відповідно до п. 6 постанови КМУ від 11.05 2011 р. № 560 метою проведення експертизи проектів будівництва є визначення та перевірка ЯКОСТІ проектних рішень. Під час формування технічного завдання Замовник не змінював проектні, рішення, обсяги робіт, не вносив зміни в якісні характеристики обладнання об’єкта Реконструкції. Разом з тим, поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в кошторисній документації мають прийматися за даними замовника або, за його дорученням. Крім того до завдань замовника належить перевірка обґрунтованості передбачених проєктом цін на обладнання (які мають включатися до проєкту за собівартістю придбання). Замовник будівництва несе відповідальність за всі витрати, які здійснює, а тому саме замовник повинен пересвідчитися в обґрунтованості таких витрат. Під час проведення Замовником детального аналізу цін на матеріальні ресурси в затвердженому проекті було встановлено завищення цін на матеріальні ресурси та подвійний обрахунок обсягів матеріалів: болти будівельні, дюбель-цвяхи та інші. Також Замовник за проведеним аналізом ринкових цін на: бойлер, лінолеум, рукав металевий відкоригував їх вартість та уточнив найменування , що більш детально характерізує обладнання та дає змогу провести контроль ціни без зміни технічних та якісних характеристик). Відповідно до пункту 7 частини 5 статті 22 Бюджетного кодексу України саме розпорядник бюджетних коштів здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів.
Дата відповіді: 17.10.2025 17:08
Відповідь надана

відповідність вимог

Номер: 509891018e984b31af2c95463e58fdc4
Дата опублікування: 14.10.2025 16:32
Опис: Шановний замовнику. просимо надати роз'яснення щодо наявних вимог у тенедрній документації у додатку 3, а саме: 3.1. Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно вимог: ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 16763:2017 виданого акредитованим органом сертифікації, виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації 3.2 Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео) спостереження згідно вимог: ДСТУ EN 62676-4:2017, виданого акредитованим органом сертифікації, виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації 3.3. Скановану копію чинного сертифікату на відповідність робіт/послуг з монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення згідно вимог: ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, ДБН В.2.5-56:2014, виданого акредитованим органом сертифікації виданого на виконавця робіт/послуг та скановану копію рішення щодо надання сертифікації виконавцю робіт/послуг виданий акредитованим органом сертифікації. стосовно відповідних робіт у дефектному акті. не зрозуміла причина їх наявності. просимо привести у відповідність тендерні вимоги та видалити з переліку дані сертифікати.
Відповідь: Щодо вашого запиту стосовно пунктів 3.1–3.3 Додатку 3, повідомляємо наступне. Вказані вимоги щодо надання:сертифікатів на відповідність робіт/послуг з монтажу, технічного обслуговування та ремонту систем контролю доступу (ДСТУ EN 60839-11-2:2017, ДСТУ EN 16763:2017), систем відеоспостереження (ДСТУ EN 62676-4:2017), систем пожежної сигналізації та оповіщення (ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, ДБН В.2.5-56:2014) є обґрунтованими та необхідними з огляду на наступне: Дефектний акт, окрім загального опису, передбачає втручання в існуючі інженерні системи, які підпадають під дію вищевказаних стандартів. Роботи з демонтажу, переміщення, перепідключення або часткової заміни елементів систем безпеки (СКД, відеоспостереження, пожежна сигналізація) є невід'ємною частиною проєкту. У зв’язку з цим, їх виконання має здійснюватися відповідно до чинних нормативно-технічних вимог та виключно суб’єктами, які мають відповідну сертифікацію на виконання таких робіт. Вимоги до сертифікатів встановлені з метою забезпечення якості, безпеки та відповідності нормативній базі, що є критично важливим при роботі з системами, які мають безпекове призначення. Враховуючи вищезазначене, вимоги пунктів 3.1–3.3 Додатку 3 залишаються актуальними та обов’язковими до виконання всіма учасниками процедури закупівлі.
Дата відповіді: 15.10.2025 18:38