-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Завершена
284 990.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
06.10.2025 11:45 - 10.10.2025 06:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги Замовника стосовно терміну дії Документів щодо рейтингів
Номер:
764fa036ffd54e7e9bcc054f3afe7449
Дата опублікування:
09.10.2025 17:06
Опис:
Шановний Замовнику!
Доводимо до Вашого відома , що Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Тлумачення цього принципу законотворці виклали в статті 5 Закону № 922.Згідно статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником було вказана дискримінаційна вимога ,а саме: Згідно п.8 Додатку 2 до ТД вказано надати : " 8. Документи, що підтверджує наявність довгострокового кредитного рейтингу не нижче рівня uaAA та рейтингу фінансової надійності (стійкості) учасника не нижче рівня uaAA, підтверджені уповноваженими НКЦПФР рейтинговими агентствами. Рейтинги повинні бути видані або підтверджені не раніше ніж за шість місяців від дати публікації оголошення про дану закупівлю.
Хочемо зауважити , що чинним законом України про рейтингування є Закон №3981-IX від 19.09.2024 «Про рейтингування», який встановлює правові засади діяльності рейтингових агентств в Україні, приводить її у відповідність до європейських стандартів та спрямований на покращення інвестиційного клімату. Згідно цього закону не встановлюється терміни дії Свідоцтв про той чи інший рейтинг.Терміни дії свідоцтв про рейтинги встановлюються кожним рейтинговим агентством індивідуально.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та удалити цю вимогу , так як ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною, чим порушую Законодавство. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня.
Вимога, щодо надання документів, що підтверджує наявність довгострокового кредитного рейтингу не нижче рівня uaAA та рейтингу фінансової надійності (стійкості) учасника не нижче рівня uaAA, підтверджені уповноваженими НКЦПФР рейтинговими агентствами, зумовлена пошуком надійного постачальника, який зможе швидко та в повному обсязі зможе виконувати свої зобов’язання за договором страхування.
Також доводимо до Вашого відома, що є Закон України №3981-IX від 19.09.2024 «Про рейтингування» набирає чинності 01.01.2026 року. Тому просимо Вас надалі уважніше ознайомлюватись з нормативним документом при посиланні на нього.
Дата відповіді:
10.10.2025 14:57
Відповідь надана
Щодо оплати страхової премії при оформлення договорів страхування ОСЦПВ
Номер:
102ab868015e4e21b42837cbb33a9bad
Дата опублікування:
07.10.2025 15:43
Опис:
Шановний замовник, звертаємо вашу увагу на роз’яснення НБУ щодо оплати страхової премії при оформлення договорів страхування ОСЦПВ :
- ч. 3 статті 11, п.п. 4.3, 4.4 пункту 4 розділу VI Закону № 3720 , встановлено:
-страхова премія сплачується в повному обсязі до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, у тому числі за результатами проведеної процедури закупівлі, має відповідати Закону № 3720.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації згідно Закону № 3720, а саме:
Передбачити умовами тендерної документації передоплату або оплату в день оформлення договорів страхування ОСЦПВ
Відповідь:
Доброго дня.
У своїй діяльності Замовник керується Бюджетним кодексом, Відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів здійснює оплату товарів, робіт чи послуг виключно після їх отримання, у рамках затверджених бюджетних асигнувань, та на умовах укладеного договору.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 4 Бюджетного кодексу, правові акти, що регулюють бюджетні відносини, мають враховуватися при застосуванні інших законів України, що стосуються бюджетних процесів. Також у своїй роботі Замовник керується наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.03.2023 №173 «Про деякі питання попередньої оплати» (зі змінами) в переліку якого відсутній дозвіл на здійснення попередньої оплати страхових послуг.
Дата відповіді:
07.10.2025 17:56