• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Велотренажер вертикальний для реабілітації; Бігова доріжка для реабілітації)

Національний класифікатор НК 031:2024 :Z12069002 – Допоміжні системи для опорно-рухового апарату

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 14 годин

2 340 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 06.10.2025 10:15 - 15.10.2025 00:00
Відповідь надана

Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій

Номер: 41ea47dd2bed4e0db57c38fc81acc392
Дата опублікування: 14.10.2025 22:58
Опис: Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.10.2025 00:00 годин. Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України. Частина 1 ст. 251 ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00). Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 18.10.2025 року, 00:00 годин, поскільки юридично, згідно викладеного в тендерній документації, в 00:00 годин ще можливо подати тендерну пропозицію до 00:01 години, але фактично строк вже закінчився до настання 00:00 годин і подати пропозицію вже неможливо. Частиною 1 ст.255 ЦК встановлено, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, або до 24:00 годин 17.10.2025р. або по 18.10.2025р. 00:00 годин.
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо вашу увагу, що Закон України « Про публічні закупівлі» має спеціальну юридичну силу щодо Цивільного кодексу. 13 жовтня 2025 року замовником було внесено зміни до тендерної документації. Згідно п.54 Особливостей 1178 (постанова, яка врегульовує особливості закупівель на період воєнного стану і її варто тлумачити у поєднанні із нормами Закону України «Про публічні закупівлі»), у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Таким чином в учасника є повних 4 дні для подання тендерних пропозиції після внесення змін : 14,15,16,17 жовтня до кінця доби . Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій є коректним.
Дата відповіді: 17.10.2025 18:05
Відповідь надана

Різні мінімальні кроки пониження ціни

Номер: 0b68ca6f8cc245739ade0a137944effd
Дата опублікування: 14.10.2025 22:33
Опис: 10.10 було опубліковано звернення щодо різних мінімальних кроків пониження ціни в ТД та оголошенні, одночасно наголошувалось про необхідність внести зміни (уточнення) до ТД або оголошення. 13.10 Вами надана відповідь, що згідно п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто, Замовник не вважав за необхідне внести відповідні зміни. В контексті викладеного, прошу пояснити, чому Замовник все таки вніс зміни в ТД, вказавши однакові мінімальні кроки пониження ціни?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Дійсно, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки №1082 від 11.06.2020 р., у разі розбіжностей між даними, розміщеними шляхом заповнення електронних полів та завантаженими у складі документів, автентичною вважається інформація, зазначена в електронних полях системи. Разом з тим, для забезпечення однозначного тлумачення вимог тендерної документації всіма потенційними учасниками, а також з метою усунення будь-яких формальних невідповідностей між текстом тендерної документації та даними, відображеними в електронній формі оголошення, Замовником 13.10.2025 р. було внесено уточнення до тендерної документації. Таке уточнення має редакційний (технічний) характер, не змінює умов проведення закупівлі, не впливає на права учасників і здійснене виключно для узгодження текстових даних із відомостями, що містяться в електронних полях системи Prozorro
Дата відповіді: 17.10.2025 18:05
Відповідь надана

Не опубліковано перелік внесених 13.10.2025р. змін

Номер: 125cbb73c54f41389591a99466b3f2db
Дата опублікування: 14.10.2025 22:12
Опис: Відповідно до п.54 Особливостей, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 13 жовтня замовником з власної ініціативи були внесені чергові зміни до тендерної документації, в зв’язку із чим ним цього ж дня опубліковано тендерну документацію в новій редакції, додаток 3 (проєкт договору в новій редакції) та протокол №265. 01.09.2025р. КМ України було прийнято постанову №1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою внесено зміни, які набули чинності з 04.09.2025р., в т.ч. доповнено особливості пунктом 31 такого змісту: “3-1. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. За наявності технічної можливості протокол формується на підставі дії (дій) уповноваженої особи в електронній системі закупівель, автоматично оприлюднюється електронною системою закупівель після накладення такою особою свого кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” і не потребує формування окремого протоколу в паперовій формі.”. Таким чином, протокол є формою вираження прийнятого рішення уповноваженою особою. Як зазначено в протоколі №265 від 13.10.2025р., наявні підстави для затвердження нової редакції тендерної документації (з додатками до неї), в т.ч. проекту договору про закупівлю та переліку змін, що вносяться, в зв’язку із чим уповноважена особа вирішила внести зміни до тендерної документації шляхом затвердження нової редакції оприлюднити нову редакцію тендерної документації (з додатками до неї), в т.ч. проекту договору про закупівлю та переліку змін, що вносяться та оприлюднити нову редакцію тендерної документації та перелік змін що вносяться в електронній системі закупівель. Проте, всупереч прийнятому рішенню, оформленому протоколом №265, уповноваженою особою не опубліковано перелік змін, що вносяться. Вимагаю опублікувати перелік змін, що внесені до тендерної документації 13.10.2025р.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Замовник підтверджує, що 13.10.2025 р. уповноваженою особою було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, оформлене протоколом №265, та оприлюднено нову редакцію тендерної документації з додатками відповідно до вимог пункту 54 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 (із змінами, внесеними постановою №1067 від 01.09.2025 р.). Через технічну помилку під час завантаження документів окремий файл “Перелік змін, що вносяться” не був оприлюднений у системі. З метою дотримання вимог чинного законодавства Замовником буде додатково оприлюднено окремий документ “Перелік змін, що вносяться до тендерної документації станом на 13.10.2025 р.” у найкоротший термін. Зазначене уточнення має виключно технічний характер і не впливає на зміст чи умови проведення закупівлі.
Дата відповіді: 17.10.2025 18:05
Відповідь надана

Застосування недіючої норми Особливостей

Номер: 12dccefc1edc4e32b761e9c047156513
Дата опублікування: 14.10.2025 19:35
Опис: Шановна Уповноважена особа! Оголошення про закупівлю було Вами опубліковано в електронній системі закупівель 06.10.2025р. Зміни в ТД вносились 13.10. При вивченні ТД я виявила, що станом на 14.10, всупереч постанові КМ України від 01.09.2025р. №1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою внесено зміни і які набули чинності з 04.09.2025р., пункт 15.2 проекту договору (Додаток 3 до ТД) містить виключену норму, а саме останній абзац пункту 19 Особливостей в редакції до внесення змін 01.09.2025р.: У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, Покупець обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до даного Договору відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих Особливостей. Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, виключивши скасовану норму із п.15.2 проєкту договору.
Відповідь: Дякуємо за уважність та зауваження. Замовником під час підготовки тендерної документації було використано редакцію пункту 15.2 проєкту договору, що відповідала чинній на момент її формування редакції Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. Постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 01.09.2025 р. дійсно внесено зміни до зазначених Особливостей, зокрема виключено абзац, який передбачав обов’язкове оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у випадках, визначених пунктом 19 Особливостей. З метою приведення тендерної документації у повну відповідність до чинного законодавства, Замовником буде внесено технічні (редакційні) зміни до пункту 15.2 проєкту договору (Додаток 3), шляхом виключення скасованої норми. Зазначене уточнення не змінює змісту істотних умов закупівлі та не впливає на коло потенційних учасників, тому строк подання тендерних пропозицій не продовжується.
Дата відповіді: 17.10.2025 18:05
Відповідь надана

Застосування процедури відкриті торги а не запиту пропозицій постачальників

Номер: b716b43094ba4e3e9e84a095a6fdc454
Дата опублікування: 10.10.2025 22:32
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 .09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Відповідно до пункту 10 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р., замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, шляхом застосування відкритих торгів з особливостями та/або шляхом використання електронного каталогу (Prozorro Market) — з урахуванням власних потреб і технічних можливостей. Отже, використання електронного каталогу не є обов’язковим, а є правом Замовника, передбаченим зазначеним пунктом постанови №1178.Замовник самостійно обирає один із способів закупівлі, що відповідає вимогам Закону та Особливостей, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, його обсягу, технічних характеристик та потреби у забезпеченні максимальної конкуренції серед учасників. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, що не суперечить вимогам чинного законодавства та відповідає пункту 10 Особливостей.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39
Відповідь надана

По підпункту 5 пункту 47 Особливостей

Номер: 7ca36cf0ebab4478805e7e7feec24bae
Дата опублікування: 10.10.2025 22:18
Опис: Шановна Уповноважена особа! В Додатку 6 до тендерної документації Вами зазначено про надання переможцем - фізичною особою/фізичною особою-підприємцем документу, що Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, БУЛА ЗАСУДЖЕНА за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. Чи не здається Вам, що це повністю суперечить нормам Особливостей? Виправіть помилку.
Відповідь: Шановний учаснику! В додатку 6 до тендерної документації вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Далі розписано такі підстави у стверджувальній формі, отже причин для коригування вимог замовник в даному випадку не вбачає.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39
Відповідь надана

Вплив середньозважених цін

Номер: 286b40d2c41943f1a8c0cf26a4b49438
Дата опублікування: 10.10.2025 22:17
Опис: Пунктом 4 розділу IV тендерної документації та пунктом 15.2 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Замовником передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в т.ч. 7) зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”. Прошу пояснити, як впливають зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” на ціну товару по даній закупівлі?
Відповідь: Пункт 15.2 проекту договору містить типовий перелік випадків зміни істотних умов, наведених у пункті 19 Особливостей (постанова КМУ №1178). Підпункт щодо “зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку ‘на добу наперед’” є частиною уніфікованого переліку, який застосовується у закупівлях різних категорій товарів. Для цієї конкретної закупівлі (медичне обладнання) вказана умова не має практичного впливу на формування ціни і не передбачає її автоматичної зміни. Редакція пункту відповідає чинним вимогам законодавства, проте при укладенні договору сторони можуть погодити, що ця норма не застосовується до даного предмета закупівлі як така, що не впливає на його ціну.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39
Відповідь надана

По підпункту 12 пункту 47 Особливостей

Номер: 780c1fda5a934fab87bbdb109a006c4f
Дата опублікування: 10.10.2025 22:15
Опис: Шановна Уповноважена особа! В Додатку 6 до тендерної документації Вами зазначено про надання переможцем - юридичною особою/фізичною особою/фізичною особою-підприємцем документу, що Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, БУЛО ПРИТЯГНУТО згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Чи не здається Вам, що це повністю суперечить нормам Особливостей? Виправіть помилку.
Відповідь: Шановний учаснику! В додатку 6 до тендерної документації вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Далі розписано такі підстави у стверджувальній формі, отже причин для коригування вимог замовник в даному випадку не вбачає.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39
Відповідь надана

Протиправна норма ТД

Номер: a351cab2c2d045408e18a6580eb2aaf9
Дата опублікування: 10.10.2025 22:13
Опис: Шановна уповноважена особа! 23.03.2017 року було прийнято Закон України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями». Приписами вказаного закону із законодавства виключено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання). Стосується вказаного Вами у Додатку №3 до тендерної документації проекту договору, а також в інших Додатках до ТД. Необхідно внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Замовник повністю погоджується, що законодавство не зобов’язує суб’єктів господарювання використовувати печатки (Закон №1982-VIII від 23.03.2017). Фрази, що містять згадку про “печатку”, у проекті договору (Додаток 3) та інших додатках мають виключно прикладовий характер і не означають встановлення вимоги обов’язкового проставлення печатки. Для уникнення двозначного тлумачення Замовником буде внесено редакційне уточнення такого змісту: “У разі, якщо суб’єкт господарювання не використовує печатку відповідно до чинного законодавства, відсутність печатки не вважається порушенням оформлення документів.” Зміна має уточнюючий характер і не змінює суті умов тендеру.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39
Відповідь надана

Використано застарілу редакцію Особливостей

Номер: 518d2dbbf8f2485b9e9fff189abf582b
Дата опублікування: 10.10.2025 22:10
Опис: Оголошення про закупівлю було опубліковано Замовником в електронній системі закупівель 06.10.2025р. Маже за 1 календарний місяць до цього (01.09.2025р.) КМ України було прийнято постанову №1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою внесено зміни, які набули чинності з 04.09.2025р. Зокрема, підпункт 5) пункту 19, який стосується істотних змін договору, викладено в редакції: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Але, пункт 15.2 проекту договору (Додаток 3 до ТД) містить стару редакцію підпункту 5) пункту 19 Особливостей: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторони можуть внести зміни до Договору в разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг (вибрати необхідне)); Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, виклавши підпункт 5) пункту 19 Особливостей в діючій редакції.
Відповідь: Дякуємо за уважне зауваження. Замовником підготовлено тендерну документацію на основі чинної редакції Особливостей на момент її затвердження. Враховуючи набуття чинності постанови КМУ №1067 від 01.09.2025, Замовник погоджується внести редакційне уточнення у п.15.2 проекту договору, виклавши підпункт 5 у такій редакції: “5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.” Дане уточнення не змінює умов закупівлі, але приводить текст у повну відповідність до актуальної редакції Особливостей.
Дата відповіді: 13.10.2025 22:39