• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект шиномонтажний (Шиномонтажний стенд BRIGHT LC588S для вантажних автомобілів 380В., та Компресор поршневий з ремінним приводом Vрес=200л, 510л/хв, 380V, 3кВт AIRKRAFT AK200-510-380) (код ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання)

Період уточнень

до закінчення періоду залишився день (до 09.10.25 00:00)

274 900.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 05.10.2025 23:02 - 09.10.2025 00:00
Без відповіді

завищена сума закупівлі

Номер: 1ed000fde8574803acc0a5e3ef10dfef
Дата опублікування: 07.10.2025 16:15
Опис: Ціна товарів, які є ідентичними по ТТХ, але з іншою назвою складає 218 тис гривень. Сума Закупівлі складає 274 900 грн з ПДВ. Відповідно, зайде один учасник ТОВ Лаунч Україна, який один імпортує товари брайт, різниця у потрачених БЮДЖЕТНИХ коштах складає 56900 грн. ДОДАЙТЕ Еквівалент
Без відповіді

Внесіть зміни та додайте фразу: або еквівалент.

Номер: 98c88e54c53e46df8c386688b32abcac
Дата опублікування: 07.10.2025 16:08
Опис: Обґрунтування необхідності посилання на конкретні технічні характеристики та виробника: Враховуючи необхідність придбання товарів, що передбачена штатною потребою, та з метою скорочення уніфікації обладнання, враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме його, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу. Тож еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Це є порушенням ЗУ в сфері публічних закупівель та принципів публічних закупівель. Внесіть зміни та додайте фразу: або еквівалент.
Відповідь надана

тоді дайте конкретне обгрунтування чому саме Bright

Номер: 2ef33dec0f394b9b9bbb69cc052b56ba
Дата опублікування: 06.10.2025 19:57
Опис: Замовник зазначає: Замовник керувався саме потребою у забезпеченні повної технічної сумісності закуповуваного обладнання з наявним обладнанням. Маючи мінімальні технічні знання, ми розуміємо що це шаблонна відповідь, яка не має жодного підтвердження. Те, що Ви хочее обладнання Bright, тому що у Вас є якісь доомовленості з ТОВ "Лаунч Україна" це НЕ є повною технічною сумісністю закуповуваного обладнання з наявним обладнанням. Це антиконкурентні дії, а можливо й інші, більш тяжкі протиправні дії. Тому, що ні компресор, ні вантажний шиномонтажний стенд немає жодного додаткового обладнання. Тому, ВСЕ Ж ТАКИ, просимо дотримуватись ЗУ в сфері публічних закупівель та принципів публічних закупівель та ВНЕСТИ ЗМІНИ, додавши фразу "або еквівалент". Зі свого боку, ми готові надати ІДЕНТИЧНЕ по технічним параметрам обладнання та порівняльну таблицю.
Відповідь: Шановний учаснику, всю необхідна інформація щодо умов та предмету закупівлі викладена в оголошенні до спрощеної закупівлі. Прошу ознайомитись з ним.
Дата відповіді: 07.10.2025 16:05
Відповідь надана

Внесіть фразу "або еквівалент"

Номер: 15b56d85da3b46368d12ab3268ccb4c5
Дата опублікування: 06.10.2025 18:27
Опис: Вибір замовника зупиняється на закупівлі лише обладнанню торгової марки BRIGHT і категорично відкидається і не розглядається обладнання інших марок. Постає вагоме риторичне запитання, для чого тоді існує інститут тендерних закупівель, інститут конкуренції, якщо той чи інший державний орган (установа) лобіює конкретного виробника товару, або підприємство, яке його постачає. Для чого тоді оголошувати закупівлю, якщо можна безпосередньо державній установі звернутися до конкретного постачальника, який може в країні лише бути єдиним постачальником імпортного товару такої марки і одразу оголошувати його переможцем, сплачувати йому бюджетні кошти. Такі дії замовника не знаходять логічного пояснення. якщо у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник констатує, що він користується своїм правом. Однак, замовник не приділив свою увагу статті, яке є ключовою, зокрема про те, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таке оголошення є прямою необґрунтованою дискримінацією до інших виробників та імпортерів обладнання з такими ж характеристиками. Таке оголошення суттєво обмежує конкуренцію, оскільки коли лише оголошується закупівля одного виробника товару, то мова про конкуренцію взагалі не може йти. При цьому, Товарство, яке планує взяти участь у даній закупівлі, неодноразово вже під час дії воєнного стану поставляло продукцію державним органам і установам, виграючи справедливо проведені тендерні торги, тому автомобільні підіймачі, шиномонтажні стенди та інше обладнання, які ним поставляються користуються широким попитом та є якісними. Крім того, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовнику доцільно усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації, додавши фразу "або еквівалент". В іншому випадку, залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для моніторингу даної закупівлі та державні органи України для розслідування можливого зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи в ході підготовки та проведення державної закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник. Замовник дякує за виявлений інтерес до участі у закупівлі та за надане звернення щодо умов закупівельної документації. Позиція Замовника стосовно зазначення конкретної торгової марки BRIGHT у технічних вимогах до предмета закупівлі обумовлена виключно технічними та експлуатаційними потребами Замовника. Під час формування технічних вимог було враховано поточне матеріально-технічне забезпечення, досвід експлуатації аналогічного обладнання, наявність сумісності, а також економічну доцільність з точки зору обслуговування, гарантії та підтримки. Щодо правомірності зазначення торговельної марки Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо в описі предмета закупівлі міститься посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання супроводжується виразом "або еквівалент", за винятком випадків, коли предмет закупівлі не має еквіваленту або є потреба у забезпеченні сумісності з наявним обладнанням. У цьому випадку Замовник керувався саме потребою у забезпеченні повної технічної сумісності закуповуваного обладнання з наявним обладнанням. З урахуванням викладеного, Замовник не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель у сформульованих технічних вимогах до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 06.10.2025 19:21