-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Куленепробивний одяг (Чохол бронежилета модульного зі збільшеним м’яким балістичним захистом та додатковим захистом шиї)
Завершена
18 872 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
04.10.2025 13:30 - 10.10.2025 00:00
Відповідь надана
протоколи випробувань
Номер:
3199652a0cea41dd9acdfc9b698abaa9
Дата опублікування:
09.10.2025 10:59
Опис:
Шановний Замовнику. Ви посилаєтесь в закупівлі на ТС Міноборони. Як Вам уже звернули увагу потенційні учасники закупівлі, в 2025р. була прийнята оновлена ТС - А01XJ.29423-420:2025 (02).
Таким чином, оскільки оновлена ТС набула чинності 15.07.2025р., а Ви посилаєтесь на цю ТС, Ви не можете брати до уваги протоколи випробувань видані до набуття чинності ТС.
Відповідь:
Відповідні зміни внесені у Додаток 2
Дата відповіді:
10.10.2025 00:02
Відповідь надана
VAT
Номер:
3c2b9972dedd4d29bb35d8e4eaff6e9c
Дата опублікування:
08.10.2025 23:59
Опис:
You are not the only one buyer of ballistic protection vests in Ukraine. Every buyer in Ukraine including two major buyers, related to MoD, are buying with VAT 0% for the time of Martial Law. Please understand that 20% VAT may kill the business. You have extended the closing time for 10 days now. So, you have time to clarify and state it DEFINITELY: YES OR NO.
===
Ви не єдиний покупець жилетів балістичного захисту в Україні. Кожен покупець в Україні, включаючи двох основних покупців, пов'язаних з Міністерством оборони, купує з 0% ПДВ на час воєнного стану. Будь ласка, зрозумійте, що 20% ПДВ може знищити бізнес. Ви продовжили термін закриття торгів на 10 днів. Тож у вас є час уточнити та чітко заявити: ТАК ЧИ НІ.
Відповідь:
У даному тендері, де очікувана вартість визначена з ПДВ, учасники резиденти мають право подавати пропозиції без ПДВ, у випадку якщо учасник знаходиться на спрощеній системі оподаткування або якщо учасник визначає код УКТ ЗЕД товару 6211 43 90 00
Дата відповіді:
09.10.2025 23:58
Відповідь надана
Вимога про зазначення конкретних торгових марок без можливості еквівалентів
Номер:
eb701a5b8a4c4c7b9d5ff000e4bd03e1
Дата опублікування:
08.10.2025 22:27
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до оголошення про закупівлю у таблицях 4 та 5 вказані конкретні торгівельні марки та виробники матеріалів і фурнітури (Cordura 500D Brookwood, Squadron Cordura, YKK, Velcro, Woojin Plastic тощо) без фрази «або еквівалент».
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, у технічній специфікації не допускається зазначення конкретної торгівельної марки чи виробника без можливості запропонувати еквівалент. У разі необхідності такого посилання, воно обов’язково має супроводжуватися виразом “або еквівалент”.
Відсутність цього формулювання є ознакою дискримінації учасників, звужує конкуренцію і порушує принципи недискримінації та рівного доступу (ч. 1 ст. 5 Закону). Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість використання аналогічних матеріалів і фурнітури “або еквівалент”, з вказанням лише технічних характеристик (щільність, склад, водовідштовхувальні властивості, міцність тощо)
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику
жодних дискримінаційних ознак у частині технічних характеристик немає
Щодо визначених у тендерній документації торгових марок, ви маєте право запропонувати інші торгові марки під час періоду уточнень, або обговорити торгові марки з уповноваженою особою
У разі затвердження відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
08.10.2025 23:26
Відповідь надана
Надмірна деталізація геометричних параметрів — дискримінаційна вимога
Номер:
a8e192949aba4d6b8130556cbc9cbea6
Дата опублікування:
08.10.2025 22:26
Опис:
У технічних таблицях (зокрема таблиця 2) встановлені надмірно точні розміри елементів (до сотих міліметра) і ваги (±0,01 кг).
Такі вимоги не відповідають принципу технологічної достатності та суперечать п. 5.1 ДСТУ 8782:2018, який допускає відхилення параметрів у межах, що не впливають на клас захисту.
Наведення жорстких параметрів із мізерними допусками фактично створює умови участі лише для одного виробника, чия продукція була використана як зразок. Це суперечить ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (принципи добросовісної конкуренції та недискримінації).
Просимо переглянути технічні вимоги та встановити раціональні діапазони розмірів і вагових показників (наприклад, ±5%), що відповідають стандартній практиці виробництва ЗІЗ.
Наслідки порушення:
- Порушення ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”;
- Унеможливлення участі більшості українських виробників;
- Ознаки штучного обмеження кола учасників.
- Ознаки корупційного інтересу в діях уповноваженої особи
Відповідь:
Дякуємо за звернення. відповідні зміни внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
08.10.2025 23:01
Відповідь надана
Закупівля “чохлів” із вимогами до балістики — порушення класифікації ЗІЗ
Номер:
e06bb281103448fd8daeb401f4d373d7
Дата опублікування:
08.10.2025 22:25
Опис:
У пункті 1.7 Додатку 2 встановлено вимоги до балістичної та протиосколкової стійкості “чохлів бронежилета”.
Однак згідно з ДСТУ 8782:2018, випробування на стійкість проводяться для повного бронежилета як комплексу, а не для його частин (чохлів чи окремих пакетів).
Таким чином, у документації фактично закуповується засіб індивідуального захисту (бронежилет), а не чохол. Це потребує:
1. Проведення випробувань у збірному стані виробу;
2. Надання сертифіката відповідності або протоколу на повний комплект, а не лише на зразок.
Просимо привести технічні вимоги у відповідність до ДСТУ 8782:2018 та законодавства про технічне регулювання (Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”), уточнивши, що об’єкт закупівлі — повний бронежилет, або вилучити пункти, що стосуються балістичної стійкості, якщо закуповується лише чохол.
Наслідки порушення:
- Порушення класифікації ЗІЗ;
- Введення в обіг несертифікованих засобів захисту;
- Ризик кримінальної відповідальності, уповноваженої особи та спільників, у разі використання таких виробів у бойових умовах.
Відповідь:
У пункті 1.7 встановлено вимоги до балістичної та протиосколкової стійкості Товару, у якому присутні балістичні пакети
09.10 будуть внесені зміни щодо вимог, визначених у пункті 1.7
Дата відповіді:
08.10.2025 23:31
Відповідь надана
Відсутність техніко-економічного обґрунтування вимог та невідповідність принципам Закону
Номер:
bbf8447824b844d7aafac3830ebb0903
Дата опублікування:
08.10.2025 22:24
Опис:
Встановлені вимоги (до матеріалів, фурнітури, розмірів, креслень, точності параметрів тощо) не містять жодного обґрунтування необхідності таких характеристик.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічна специфікація повинна містити опис характеристик предмета закупівлі, що забезпечує достатній рівень деталізації без дискримінаційних ознак, а також обґрунтування встановлених вимог.
Просимо надати обґрунтування таких параметрів або внести зміни до документації, щоб дозволити пропозиції з еквівалентними характеристиками, які забезпечують той самий рівень функціональності й балістичної стійкості.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику
жодних дискримінаційних ознак у частині технічних характеристик немає
ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема пунктом 3 частини 2 статті 22 не визначено обгрунтування встановлених вимог
Щодо визначених у тендерній документації торгових марок, ви маєте право запропонувати інші торгові марки під час періоду уточнень, або обговорити торгові марки з уповноваженою особою
У разі затвердження відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
08.10.2025 23:23
Відповідь надана
Порушення вимог і корупційні ризики
Номер:
25ea938642154493a36c28a74ae25e51
Дата опублікування:
08.10.2025 22:23
Опис:
У Додатку 2 наведено перелік матеріалів з торговими назвами (Cordura, Brookwood, Dyneema, Honeywell тощо), але без зазначення ключових технічних параметрів — щільності ткацького плетіння, міцності на розрив, стійкості до ультрафіолету тощо.
Таке формулювання не дає змоги учасникам запропонувати матеріали аналогічної якості, що є порушенням ч. 4 ст. 23 Закону та суперечить принципу технічної нейтральності документації.
Просимо викласти цей розділ у вигляді таблиці технічних параметрів з чітким зазначенням характеристик (щільність, склад, показник міцності), без прив’язки до брендів, або додати фразу «або еквівалент» після кожного найменування.
Дані порушення призводять до:
- Неможливість участі постачальників, що використовують інші матеріали;
- Порушення ст. 23 Закону;
- Ознаки упередженого визначення переможця,
- Наявні корупційні ризики. Враховуючи зазначення на сайті ТОВ "Візантія 1" розділу "Трійка рекомендує" - https://militarist.ua/ua/catalog/triyka-rekomendu/?PAGEN_2=2 , з товаром який прямо відповідає технічному опису даної закупівлі, даний ризик набуває рис підтвердженості
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику
Щодо визначених у тендерній документації торгових марок, ви маєте право запропонувати інші торгові марки під час періоду уточнень, або обговорити торгові марки з уповноваженою особою
У разі затвердження відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
08.10.2025 23:32
Відповідь надана
Вимога протоколів випробувань 2025 року — порушення принципу рівного доступу
Номер:
a6120d8c88464b1cb6fe9f9b1ce1070b
Дата опублікування:
08.10.2025 22:21
Опис:
У кінці Додатку 2 зазначено, що “випробування мають бути проведені не раніше 2025 року”.
Ця вимога суперечить ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (принцип добросовісної конкуренції), оскільки на момент подання пропозицій більшість виробників мають чинні протоколи 2024 року, які залишаються дійсними протягом гарантійного строку виробу.
Просимо виключити цю вимогу або замінити її на формулювання:
“випробування повинні бути проведені не раніше ніж за 12 місяців до дати подання пропозиції”.
Це відповідатиме практиці Prozorro і не обмежуватиме участь виробників із чинними сертифікатами.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. відповідні зміни внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
08.10.2025 23:00
Відповідь надана
Посилання на нечинну ТС МО
Номер:
4353ac1bf00e4937bef57ea564c8bba8
Дата опублікування:
08.10.2025 12:53
Опис:
1.Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі, м’які захисні елементи чохла бронежилету модульного повинні забезпечувати захист від влучань кулі Пст пістолетного патрону 57-Н181с (куля зі сталевим не термозміцненим осердям, маса кулі 5,9 г, швидкість кулі 335 м/с ± 10 м/с) випущеної з 9 мм автоматичного пістолета Стєчкіна АПС (або відповідного балістичного ствола) з дистанції 5 м ± 0,5 м до ТС МО А01XJ.29423-420:2023 (01) та забезпечувати стійкіть до ураження імітаторами осколків масою 1,1 г ± 0,03 (F5)) за показником V50 згідно з ВСТ 01.301.003– 2020 (02) зі швидкістю не менше 600 м/с, відповідно до тієї ж ТС МОУ.
ДОВОДИМО ДО ВАШОГО ВІДОМУ, ЩО ТС МО А01XJ.29423-420:2023 (01) ВТРАТИЛА СВОЮ ЧИННІСТЬ, У ЗВЯЗКУ З ЗАТВЕРДЖЕННЯМ ІНШОЇ ТС, А САМЕ: А01XJ.29423-420:2025 (02), ПРО ЩО ЧІТКО ПОВІДОМЛЯЄТЬСЯ У ПУНКТІ 1 НОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
Таким чином, посилання у тендерній документації на технічну специфікацію, яка втратила чинність є неправомірним, та у певній мірі, свідчить про некомпетентність тих осіб, які надавали Вам це технічне завдання (представники потенційного переможця закупівлі).
2. Ваше технічне завдання містить посилання, що У разі неможливості перевірки м’яких балістичних елементів чохлів бронежилетів модульних за показником V50 згідно з ВСТ 01.301.003 – 2020 (02), здійснюється перевірка м’якого балістичного елементу розміром 420 мм х 420 мм, балістична компоновка якого відповідає балістичній компоновці м’яких захисних елементів чохлів бронежилетів модульних.
У новій технічній специфікації А01XJ.29423-420:2025 (02) визначено, що у разі неможливіості перевірки мяких балістичних елементів, дозволяється групувати однотипні елементи БМ для забезпечення сумурної площі захисної структури необхідної для визначення показника V50.
Тобто, новий нормативний документ, який встановлює вимоги до захисних елементів бронежилету модульного, не передбачає можливості випробовувати аналогічну компоновку захисної структури та не містить посилань на її розміри.
Отже, враховуючи наведене вище, з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства, прошу внести зміни та замінити у тендерній документації посилання на не чинну технічну специфікацію та виправити вимоги, щодо порядку перевірки м’яких захисних елементів на протиуламкову стійкість.
Також, з метою дотримання добросовісної конкуренції, прошу продовжити строк подання тендерних пропозицій щонайменше на 10 днів.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику
Дані зауваження будуть вивчені 09.10 та у разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну докумнетацію
у частині збільшення прийому пропозицій, відповідні зміни внесені до тендерної документації. додатково буде продовжено термін прийому пропозицій на два дні після змін додатку 2 щодо стандартів випробувань визначених у пункту 1.7 додатку 2. в результаті прийом пропозицій буде до 27.10.2025 00:00
Дата відповіді:
08.10.2025 23:33
Відповідь надана
Порушення принципів оборонних закупівель
Номер:
2c5ba6444f764a56b3b666dc3ef23a34
Дата опублікування:
07.10.2025 22:51
Опис:
Згідно з постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 р. (особливості оборонних закупівель під час воєнного стану):
- замовник зобов’язаний закуповувати виріб у комплекті, який має підтвердження класу захисту та відповідності технічним умовам;
- не допускається заміна повного ЗІЗ його частинами без повного пакета документів.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику
Дана закупівля не суперечить вимогам, визначеним у постанові КМУ №1275
У разі додаткових питань, прошу зв'язатися з уповноваженою особою
Дата відповіді:
08.10.2025 23:36