• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сканер (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 10.10.25 00:00)

80 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
16
год
02
хв
37
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення: 02.10.2025 16:31 - 07.10.2025 00:00
Відповідь надана

Рекомендації до закупівлі

Номер: 6173ed8eba86442b966de190fdb47cad
Дата опублікування: 03.10.2025 10:26
Опис: Шановний Замовнику, З метою забезпечення якості, легальності та надійного гарантійного обслуговування товару, який є предметом закупівлі, пропонуємо додати до тендерної документації наступний пункт, спрямований на захист від придбання контрафактної або нелегально ввезеної продукції. Запропонована вимога до Учасників Для підтвердження легального походження запропонованого товару (зазначається найменування товару), Учасник повинен надати: 1. Авторизаційний/Гарантійний лист Лист від: Виробника; та/або офіційного представництва (представника) Виробника в Україні; та/або офіційного дистриб’ютора в Україні. Вимоги до листа: Бути адресованим Замовнику. Бути виданим на ім'я Учасника. Включати назву Учасника, номер оголошення, найменування та кількість запропонованого товару. 2. Підтвердження ланцюга постачання (у разі надання листа від Посередника/Постачальника) У разі надання листа від Посередника та/або Постачальника, Учасник повинен додатково підтвердити діючі договірні відносини між цим Посередником/Постачальником та: Виробником запропонованого товару; та/або Офіційним представництвом (представником) Виробника; та/або Офіційним дистриб’ютором в Україні. (Необхідно надати копію діючого договору в складі тендерної пропозиції). 3. Підтвердження статусу дистриб'ютора Статус офіційного дистриб'ютора повинен бути документально підтверджений Виробником та/або його офіційним представництвом в Україні. Обґрунтування вимоги Ця вимога має ключове значення для Замовника і встановлюється з метою: Підтвердження легальності ввезення товару: Гарантує, що товар пройшов належне митне оформлення та не є контрафактною продукцією. Забезпечення гарантії та якості: Визначає найбільш надійного постачальника, який забезпечить гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, що можливо лише за умови офіційного постачання. Захист від недобросовісної конкуренції: Нелегально ввезена продукція, за яку не сплачено належні податки та збори, часто має цінову перевагу, що викривляє конкуренцію та ставить у невигідне становище офіційних постачальників, які надають гарантії. Не маючи жодного підтвердження легальності, Замовник ризикує придбати неякісний або контрафактний товар. Ми наголошуємо, що Замовник має право звернутись до Виробника або офіційного представництва для перевірки наданої інформації. У разі виявлення недостовірних даних, пропозиція Учасника підлягатиме відхиленню як така, що не відповідає якісним характеристикам предмета закупівлі. Вважаємо, що ця вимога повністю відповідає принципам здійснення закупівель, зокрема запобіганню корупційним діям і зловживанням, та гарантує Замовнику отримання якісного та відповідного законодавству України продукту. Дякую за приділену увагу та розгляд нашої пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення. Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині обов’язкового надання авторизаційних/гарантійних листів від виробника, офіційного представництва чи дистриб’ютора, а також підтвердження ланцюга постачання, повідомляємо наступне: 1. Вимоги законодавства про публічні закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також статтею 22 Закону визначено вичерпний перелік інформації та документів, які можуть бути включені до тендерної документації. Встановлення вимоги щодо обов’язкового надання авторизаційного листа або договорів із виробником/дистриб’ютором виходить за межі передбаченого Законом та може обмежувати конкуренцію. 2. Практика органу оскарження (АМКУ). Антимонопольний комітет України у своїх численних рішеннях (наприклад, рішення № 4520-р/пк-пз від 15.04.2021, № 18437-р/пк-пз від 03.12.2020 та інші) неодноразово наголошував, що вимога про надання авторизаційних листів від виробника чи його представників є дискримінаційною, оскільки: - ставить у нерівні умови постачальників, які законно придбали товар у вільному обігу; - створює штучну перевагу обмеженому колу учасників (лише офіційним дистриб’юторам або представникам); - суперечить принципам добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, закріпленим у статті 5 Закону. 3. Право на здійснення господарської діяльності. Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України та статті 19 Конституції України, суб’єкти господарювання здійснюють свою діяльність на власний ризик у межах, не заборонених законом. Отже, постачальник має право реалізовувати продукцію, що перебуває у вільному обігу в Україні, без додаткових обмежень у вигляді обов’язкового отримання листів від виробника чи офіційного дистриб’ютора. 4. Митне та податкове регулювання. Законодавством України (зокрема, Митним кодексом України) вже передбачені механізми митного контролю та підтвердження легальності ввезення продукції. Додаткове дублювання цих вимог у тендерній документації у формі обов’язкового листа від виробника чи дистриб’ютора є надмірним та не виправданим. 5. Щодо гарантійного обслуговування. Вимоги щодо гарантії та відповідності товару підтверджуються учасником у складі тендерної пропозиції шляхом подання документів, передбачених тендерною документацією, та забезпечуються нормами Цивільного кодексу України і Закону України «Про захист прав споживачів». Відповідальність за надання гарантійного обслуговування несе постачальник за укладеним договором про закупівлю. З огляду на викладене, вимога щодо обов’язкового надання авторизаційних/гарантійних листів від виробника, його офіційного представника чи дистриб’ютора суперечить принципам публічних закупівель, обмежує конкуренцію та може бути розцінена як дискримінаційна.
Дата відповіді: 03.10.2025 12:53