• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Будівельні матеріали згідно коду CVP за ДК 021:2015 44810000-1 Фарби

Завершена

28 859.84 UAH з ПДВ
Період уточнення: 26.09.2025 22:28 - 04.10.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно надмірної вимоги щодо надання повної фінансової та податкової звітності

Номер: defae5c96a10429b8ecaa4c132cd79bf
Дата опублікування: 30.09.2025 12:48
Опис: Добрий день. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з частиною 3 статті 16 у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до НПСБО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) - звіт про доходи, витрати, фінансові результати та сукупний дохід. Отже, для підтвердження річного доходу в обсязі не більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі достатньо надання учасником звіту про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Проте пунктом 2.4 Додатку 1 передбачено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства: баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період (визначається замовником з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). Тобто Замовник вимагає надання Учасниками ПОВНОЇ фінансової та податкової звітності. При цьому бюджет закупівлі становить від 3 279,00 грн. до 21 389,33 грн з ПДВ в залежності від лота. Однак замовник не встановлює як кваліфікаційний критерій необхідність наявності у Учасника обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі (лота), проте встановлює вимогу щодо надання повної фінансової та податкової звітності. Вважаємо, що встановлення таких вимог в сукупності є нелогічним та надмірним враховуючи малий бюджет закупівлі як в цілому, так і в розрізі лотів. Враховуючи зазначене просимо виключити надмірні вимоги щодо надання повної фінансової та податкової звітності та передбачити надання у складі пропозиції лише звіту про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), якого достатньо для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасника, виклавши вимоги пункту 2.4 Додатку 1 в наступній редакції: «На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за період (визначається замовником з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів)». Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:46
Відповідь надана

Стосовно вимог додатку 1 щодо надання довідок по формам 1-3

Номер: 61270067f9904cb8a2f00c7049c8dda3
Дата опублікування: 30.09.2025 11:11
Опис: Добрий день. Додатком 1 до тендерної документації передбачені вимоги щодо надання Учасниками наступних документів: 2.1 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію ...... 2.2 На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. 2.3 На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Проте тендерна документація не містить форм 1, 2 та 3 про які зазначено у вимогам пунктів 2.1-2.3 Додатку 1. Враховуючи зазначене просимо привести вимоги Додатку 1 у відповідність до положень тендерної документації в цілому та виключити вимоги щодо надання довідок по формах, які відсутні в документації.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:46
Відповідь надана

Стосовно вимог до Емалі молоткової лоту №2

Номер: b348b554862f4fccac8cd0ac456b9cc7
Дата опублікування: 30.09.2025 10:43
Опис: Добрий день. Додатком 3 до позиції Емаль молоткова перламутрова Polifarb захист 3в1 срібляста лоту 2 встановлені наступні вимоги: 1. Термостійкість: −40 °С ... +120 °С. Проте ніде у відкритих джерелах не підтверджена стійкість Емалі молоткової перламутрової Polifarb +120 °С. Молоткові емалі не є термостійкими, це звичайні емалі 3в1, що мають декоративний молотковий ефект та витримують звичну для нашої місцевості максимальну температуру повітря в середньому від - 20-25 °С до +35 °С, . Відтак висунення вимог щодо стійкості позиції 1 лоту 2 емалі молоткової до температури −40 °С ... +120 °С не відповідає специфіці предмету закупівлі. Враховуючи зазначене просимо виключити дану вимогу. 2. Основа: алкідно-уретанова Зазначаємо, що не всі виробники виготовляють Емалі молоткові саме на алкідно-уретановій основі. Для виготовлення використовується також модифікована алкідна смола. Враховуючи зазначене, з метою надання можливості пропозиції еквівалентів, просимо внести зміни до вимог щодо основи по позиції 1 лоту 2 виклавши їх у наступній редакції: Основа: алкідно-уретанова або модифікована алкідна смола. 3. Повне висихання: 3 год. На офіційному сайті виробника (https://polifarb.ua/public/uk/products/materiali-dlia-dereva-ta-metalu/zaxist-3-v-1-molotok) визначений короткий час висихання Емалі молоткової Polifarb – 4 години, а не 3 (тим паче для повного висихання). Враховуючи зазначене просимо привести вимоги щодо часу висихання у відповідність до фактичних характеристик продукції, яка визначена як предмет закупівлі, виклавши у наступній редакції: Час висихання: 4 год. Заздалегідь вдячні
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:45
Відповідь надана

Щодо вимог по фасуванню по лоту №2

Номер: 31006c5f31b64a5e929763065ccdf2aa
Дата опублікування: 29.09.2025 17:27
Опис: Добрий день. Предметом закупівлі по лоту 2 Замовником визначено: 1. Емаль молоткова перламутрова Polifarb захист 3в1 срібляста - у фасуванні 2,2 кг; 2. Розчинник для емалей 3 в 1 Polifarb - у фасуванні 0,4 л. Враховуючи, що молоткові емалі виготовляються всіма виробниками у різних фасуваннях, як і розчинники до них, просимо доповнити вимогу по фасуванню виразом "не менше", та викласти вимоги Додатку 3 до лоту 2 в наступній редакції: 1. Емаль молоткова перламутрова Polifarb захист 3в1 срібляста Вага, кг: не менше 2,2 кг; 2. Розчинник для емалей 3 в 1 Polifarb Об'єм: не менше 0,4 л. Це дозволить учасникам пропонувати еквіваленти вказаній ТМ, а замовнику отримати необхідний обсяг продукції. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:45
Відповідь надана

Стосовно вимог Додатку 3 до ТД

Номер: 7cbe40950934478dbda7f965ecaeae3b
Дата опублікування: 29.09.2025 16:56
Опис: Добрий день. Додаток 3 до ТД містить зокрема наступні вимоги: У разі надання авторизаційного листа (або інших документів) від виробника (-ів) іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову; Якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається замовником, додатково у складі пропозиції необхідно надати таблицю за ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ, яка в порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником. Наголошуємо, що: 1. ТД не містить вимог щодо надання авторизаційного листа (або інших документів) від виробника (-ів). 2. ТД не містить встановленої форми порівняльної таблиці. Враховуючи зазначене просимо внести зміни до Додатку 3 до ТД, а саме: 1. Виключити наступну вимогу: "У разі надання авторизаційного листа (або інших документів) від виробника (-ів) іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову;" 2. Виключити з вимоги щодо надання порівняльної таблиці формулювання "за ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ". Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:45
Відповідь надана

Стосовно вимог щодо надання гарантійних талонів

Номер: 5c4585e873ce460ca4f5216ff9ebc23d
Дата опублікування: 29.09.2025 16:39
Опис: Добрий день. Додаток 3 до ТД по всім лотам містить наступну вимогу: "Під час постачання обладнання Учасник надає гарантійні талони зі строком гарантії, при поставці обладнання Учасник надає гарантійні талони з вказанням назви обладнання та їх серійні номери. Гарантійний термін експлуатації - 12 місяців." Предметом закупівлі не є обладнання та на лакофарбову продукцію не видаються гарантійні талони. На лакофарбову продукцію встановлюється строк придатності, який обчислюється з дати виготовлення. Інформація щодо строку придатності та дати виготовлення фарби зазначається на пакуванні (банках) та етикетках. Отже вищевказані вимоги не відповідають предмету закупівлі у зв'язку з чим просимо їх виключити з Додатку 3 до ТД. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:45
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 190901bcd85b4c8f9dc0b8eca113588f
Дата опублікування: 29.09.2025 14:23
Опис: Запити розміщено: №1 У проєкті договору зазначені наступні умови щодо гарантійних строків Товару: «2.2.Продавець гарантує якість Товару упродовж 12 місяців з дати підписання видаткової накладної. Гарантійний строк експлуатації товарів становить 1 (один) рік. 2.7. Усі витрати, пов’язані з усуненням недоліків (дефектів) або заміною неякісного Товару, несе Продавець. У разі заміни Товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни.» У ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Також некоректна інформація міститься у пункті 4 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.2 та 2.7 проєкту договору: «2.2.Продавець гарантує якість Товару упродовж 12 місяців з дати виготовлення Товару.» 2.7. Усі витрати, пов’язані з усуненням недоліків (дефектів) або заміною неякісного Товару, несе Продавець. У разі заміни Товару строк придатності обчислюється заново від дня виготовлення заміненого Товару.»
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2025 14:45