-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
З’єднувальні фасонні вироби трубопроводів (ДК 021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Торги не відбулися
7 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
26.09.2025 14:03 - 01.10.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вмоги
Номер:
7d62b7054383411eac4fd40f963d5772
Дата опублікування:
30.09.2025 16:08
Опис:
Добрий день. Уважно вивчивши Вашу тендерну документацію встановлено, що вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація встановлювалася вами як Замовником в Додатку №3 до Тендерної документації. Висунута вимога, а саме: "Відвантаження товару здійснюється окремими партіями в строк не більше 1-го дня з дня отримання Постачальником заявки на окрему партію Товару" . Також Вами в Додатку №1 було встановлено умову: «1.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого магазину санітарно-технічних виробів в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області) (зазначити правові підстави володіння/користування та чітку адресу в місті Кам’янському). (Зазначена вимога викликана специфікою виробничої діяльності підприємства Замовника); 1.2. Документ, що посвідчує правове використання магазину санітарно-технічних виробів в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області), а саме: право власності/право користування строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р., виданих на ім’я учасника . Відповідно до ст. 31 ГК України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналізуючи умови наведені вами в Додатку №1 та Додатку 3 до тендерної документації в частині обов’язку постачальника поставляти товар партіями, відповідно заявок Замовника, які можуть бути надані в письмовій формі або в усній формі протягом протягом 1 – го дня з моменту подання заявки, є такими що суперечать вказаним вище нормам чинного законодавства, які врегламентовують основні принципи проведення закупівельної процедури. Фактично передбачення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають склад/завод/базу в тому ж населеному пункті, де фізично знаходитесь ви – Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене, ваші дії в частині встановлення вище умови в тендерній документації, порушує вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідна позиція щодо встановлення вимог подібного характеру викладена в рішенні № 1758-р/пк-пз від 04.04.2017 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Виходячи з вищевикладеного, просимо вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Основною задачею КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» є безперебійне та якісне забезпечення своїх абонентів послугами з централізованого водопостачання та водовідведення.Даний предмет закупівлі – це товар, необхідний для швидкого усунення можливих аварійних ситуацій. час ліквідації яких є регламентован. Тому товар потрібен бути доставлен Замовнику в строк не більше 1-го дня з дня отримання Постачальником заявки на окрему партію Товару". Дана вимога не є дискримінаційної та обумовлена специфікою та потребами Замовника.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
01.10.2025 09:40
Відповідь надана
Поставка товару
Номер:
e77f967388d8427d88984016d1f17e05
Дата опублікування:
30.09.2025 08:56
Опис:
Шановний Замовнику!У тендерній документації встановлена вимога: «Відвантаження товару здійснюється окремими партіями в строк не більше 1-го дня з дня отримання Постачальником заявки на окрему партію Товару».Звертаємо увагу, що дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки:не враховує реальних логістичних можливостей учасників та відстані до місця поставки;штучно звужує коло потенційних постачальників, оскільки не кожен учасник має склад чи представництво безпосередньо у місті поставки;не містить обґрунтування об’єктивної необхідності саме 1-го дня для відвантаження.
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися з дотриманням принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти умову у більш збалансованій редакції, наприклад:«Відвантаження товару здійснюється окремими партіями в строк не більше 3–5 робочих днів з дня отримання Постачальником заявки на окрему партію Товару».
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Основною задачею КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» є безперебійне та якісне забезпечення своїх абонентів послугами з централізованого водопостачання та водовідведення.Даний предмет закупівлі – це товар, необхідний для швидкого усунення можливих аварійних ситуацій. час ліквідації яких є регламентован. Тому товар потрібен бути доставлен Замовнику в строк не більше 1-го дня з дня отримання Постачальником заявки на окрему партію Товару". Дана вимога не є дискримінаційної та обумовлена специфікою та потребами Замовника.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
01.10.2025 09:40
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
00eb7edbbefd4c01a8b681e80c330dfb
Дата опублікування:
30.09.2025 08:53
Опис:
Шановний Замовнику!У тендерній документації міститься вимога про наявність у учасника власного/орендованого магазину сантехніки в межах м. Кам’янське. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить законодавству з огляду на наступне:Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.Частина 4 статті 22 Закону прямо забороняє встановлювати умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Наявність магазину саме у м. Кам’янське жодним чином не впливає на якість та своєчасність поставки товару, оскільки учасники можуть забезпечити доставку іншим способом (зі складів, логістичних центрів, за допомогою кур’єрських служб тощо).Подібні вимоги вже неодноразово визнавалися органом оскарження (АМКУ) дискримінаційними та такими, що підлягають виключенню.З огляду на вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності у учасника власного/орендованого магазину сантехніки в межах м. Кам’янське.Просимо замінити її на більш обґрунтовану та законну вимогу — наприклад, підтвердження можливості своєчасної поставки товару до місця поставки.У разі неврахування нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом замовника. Встановлені замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, замовник визначає самостійно.
Основною задачею КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» є безперебійне та якісне забезпечення своїх абонентів послугами з централізованого водопостачання та водовідведення. Даний предмет закупівлі – це товар, необхідний для швидкого усунення можливих аварійних ситуацій.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
01.10.2025 09:37