-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трактори
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України. Звертаємо увагу, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії повинно містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї.
Торги не відбулися
20 139 683.13
UAH без ПДВ
Період уточнення:
25.09.2025 18:46 - 05.10.2025 00:00
Відповідь надана
extension
Номер:
fe5fc4c79a2a455d8ce6a0d306470087
Дата опублікування:
03.10.2025 16:36
Опис:
Let's see how you will get tractors...
Відповідь:
Вітаємо. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді:
06.10.2025 08:13
Відповідь надана
closing
Номер:
ba26e80ae69c4f22ba12e71c3f2aaa80
Дата опублікування:
02.10.2025 17:53
Опис:
The only real source of such tractors is China. We have a factory, who was interested in all three your tenders. But China has National Holidays from 1st to 8th of October. Nobody is working. I believe it has a sense for you to extend all three tenders for two more weeks. Or to target procurement of tractors from YuMZ or MTZ. Maybe India, but doubtful. For Europe or USA your prices are too low. Better to extend.
Відповідь:
Вітаємо. Дякуємо за виявлену зацікавленість до нашої закупівлі. Кінцева дата подання тендерних пропозицій вже продовжена до 08.10.2025 р. для можливості участі в торгах максимальної кількості учасників. Наразі додаткове продовження строку подання тендерних пропозицій Замовник вважає недоцільним.
Дата відповіді:
03.10.2025 16:28
Відповідь надана
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації по закупівлі: за предметом: Предмет закупівлі: «Трактори, код ДК 021:2015 16710000-5 Мотоблоки»
Номер:
5a1ffcc9f3d54fad9a7e29924286b18c
Дата опублікування:
29.09.2025 12:44
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації, Розділ 1.1. «Кількість та опис усіх необхідних характеристик Товару» VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, передбачено, що у складі пропозиції учасник повинен зазначити показник «Муфта зчеплення», яка має бути виключно багатодискова "мокра".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників з огляду на наступне:
1. Сучасні трактори (наприклад такі як Landini Powerfarm 120 EL A E8 LRS4) оснащуються передовими трансмісіями, зокрема ZF PowerShift Hi-Lo, що передбачає використання подвійного сухого зчеплення із синхронізованим перемиканням передач та електрогідравлічним управлінням. Таке зчеплення має низку переваг:
подвійний диск забезпечує швидке та плавне перемикання передач;
PowerShift дозволяє змінювати передачі під навантаженням без використання педалі зчеплення (через кнопку);
сухе зчеплення (без масла) є сучасним, надійним і відповідає світовим стандартам виробників тракторів.
2. Обмеження виключно на багатодискову «мокру» муфту звужує конкуренцію та унеможливлює участь постачальників, які пропонують техніку з іншими, не менш сучасними й технічно досконалими системами зчеплення.
3. Частина 4 статті 5 та частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо забороняють встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують коло учасників.
З огляду на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
у пункті «Муфта зчеплення» технічної специфікації передбачити наступне формулювання:
«Муфта зчеплення – багатодискова "мокра" або подвійне сухе зчеплення».
Внесення зазначених змін дозволить забезпечити рівні умови участі, реальну конкуренцію та дотримання принципів публічних закупівель, передбачених законодавством України.
Відповідь:
Вітаємо! За результатом розгляду поставленого питання повідомляємо наступне. Трактори, які використовуються ДП «Ліси України» у своїй господарській діяльності, виконують різноманітні завдання, значний обсяг яких є такі: підготовка ґрунту до садіння лісових культур; догляд за культурами; перевезення деревини; трелювання деревини; захист лісу від пожеж. Виконання вищезазначених завдань відбувається у тому числі із агрегуванням з напівпричепом, що облаштований маніпулятором. Повна маса навантаженого причепа може досягати 15 000 кг. Експлуатація тракторів відбувається при різних погодних умовах (цілий рік) на різної якості лісових дорогах, у тому числі без твердого покриття. За таких умов нормальним експлуатаційним режимом роботи двигуна є робота на пониженій передачі і підвищених обертах двигуна. За використання тракторів обладнаних типом щеплення – «багатодискова «мокра» муфта зчеплення» відповідна техніка має низку істотних переваг над трактором, де застосовано тип щеплення – «сухе щепленням» (одно або дводискові), що проявляється в наступному. Завдяки принципово різній конструкції та принципу дії крутний момент від двигуна трактора облаштованого «багатодисковою, мокрою муфтою зчеплення» передається швидше, плавніше і без втрат, що виникають при перемиканні передач в русі. При цьому швидкість перемикання «багатодискової «мокрої» муфти зчеплення» знаходиться в діапазоні від 10 до 300 мілі секунд, що забезпечує повну плавність руху трактора та повну відсутність виникнення моменту пробуксовки коліс від зміни крутного моменту на низькій швидкості в умовах бездоріжжя або на схилах. В силу конструкційних особливостей та експлуатації у важких умовах також відбувається перегрів та швидкий знос зчеплення за типом – сухе. Зчеплення з типом «багатодискова «мокра» муфта зчеплення» не має такої вади завдяки масляному охолодженню. Відтак, термін експлуатації відповідного вузла є значно вищим. Як наслідок, трактори обладнані «багатодисковою «мокрою» муфтою зчеплення» мають: 1. більший ресурс роботи порівняно з обладнаними дисковим, сухим зчепленням; 2. розраховані для довготривалої роботи у важких умовах бездоріжжя та на гірських схилах; 3. вищий ступінь захисту двигуна та трансмісії від перевантажень; 4. можливість плавної (без ривків) передачі крутного моменту від двигуна на трансмісію; 5. згладжування пульсацій моменту та збереження стабільної роботи під час запуску та зміни навантаження; 6. полегшений пуск двигуна та зручність в експлуатації. Окрім того, згідно інформації отриманої у відповідь на запити надіслані постачальникам (імпортерам) тракторів різних міжнародних брендів, зокрема таких як: New Holland, Landini, Case, VALTRA, CLAAS, Massey Ferguson, Deutz Fahr, МсСormick, JOHN DEERE та інші, всі вони використовують у своїй конструкції трансмісії саме багатодискову «мокру» муфту зчеплення як більш надійне, технологічне та сучасне технічне рішення для цього типу вузла. З огляду на вищевикладене, внесення змін в тендерну документацію в цій частині вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
02.10.2025 17:50
Відповідь надана
Змінна потужності трктора
Номер:
8691cb5a5e8c43779144af86fc213f44
Дата опублікування:
29.09.2025 10:49
Опис:
Доброго дня. Для можливості прийняття участі більшої кількості компаній, чи можливо змінити потужність трактора від 74,9 кВТ (102 к.с.)?
Відповідь:
Вітаємо. За результатом розгляду поставленого питання в тендерну документацію внесено зміни. Слідкуйте за змінами.
Дата відповіді:
02.10.2025 17:48