• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 4 робочих дні

230 798.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 25.09.2025 12:08 - 10.10.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно строку придатності та строків поставки

Номер: 72a582afd29d443b8942da9c7c7e12c6
Дата опублікування: 26.09.2025 17:23
Опис: Добрий день. Пунктом 3.4 договору передбачено, що гарантійний термін Товару повинен становити 24 місяця з моменту отримання Товару на склад лікарні. При цьому строк придатності продукції, яка визначена предметом закупівлі «Фарба Mattlatex Feidal» всього становить 24 місяці від дати виготовлення. Одночасно пунктом 3.5 договору передбачено, що Постачальник має поставити замовнику товар протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки. Шановний замовнику, виконання ваших вимог в сукупності неможливе! Адже Постачальник має поставити вам товар, який щойно виготовлений: тобто привезти його з заводу виробника (це ще пощастить якщо він в цьому місяці взагалі виготовлявся виробником, адже партії виготовляються від декількох тон), заколорувати, а потім ще й відвантажити вам. І це все протягом 5 робочих днів ! Це було б більш реально, якщо б Замовник забрав продукцію однією партією, а не по заявкам обсяг яких Постачальнику неможливо передбачити. Просимо передбачити реальні строки та внести відповідні зміни до проєкту договору одним з двох шляхів: Або в пункті 3.4 передбачити гарантійний темрімн товару на момент поставки не менше 18 місяців з моменту отримання товару та викласти його в такій редакції: «Гарантійний термін Товару (строк придатності) повинен становити не менше 18 місяців з моменту отримання Товару на склад лікарні» Або в пункті 3.5 передбачити більший строк поставки з моменту заявки, збільшивши його хоча б до 10 робочих днів та викласти його в такій редакції: «3.5. Доставка Товару здійснюється за адресою Покупця на склад лікарні (69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10, на господарський склад лікарні, 1-й поверх), протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Покупцем заявки». Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 11:01
Відповідь надана

Стосовно складу предмету закупівлі

Номер: 07e4a350e08742f2959de17cc6520e19
Дата опублікування: 26.09.2025 17:11
Опис: Добрий день. Відповідно до Додатку 3 до ТД предметом закупівлі визначено: Фарба Mattlatex Feidal відтінок 0510R90B (10 л) блакитна. При цьому визначені наступні вимоги до предмету закупівлі: Тип: Латексна Склад: карбонат кальцію, стирол-акрилова дисперсія, діоксид титану, тальк, допоміжні речовини, вода, пігменти Шановний замовнику, у складі латексної фарби плівкоутворюючою речовиною може виступати не тільки стирол-акрилова дисперсія, а й акриловий латекс. Така фарба буде навіть більш якісною. Проте конкретизуючи саме склад предмету закупівлі, Замовник обмежує коло продукції, яку можуть пропонувати учасники. При цьому навряд чи замовник володіє такими глибокими знаннями в хімічній промисловості щоб в користуванні фарби на акриловому латексі від фарби на стирол-акриловій дисперсії. Враховуючи зазначене, задля виключення дискримінаційних вимог просимо або у складі продукції передбачити альтернативу, виклавши його в такій редакції: «Склад: стирол-акрилова дисперсія або акриловий латекс, карбонат кальцію, діоксид титану, тальк, допоміжні речовини, вода, пігменти» або взагалі прибрати вимоги щодо складу продукції. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 11:01
Відповідь надана

Стосовно кольору

Номер: 5b36b8616d8d485486c3a7d38dfebd9a
Дата опублікування: 26.09.2025 16:59
Опис: Добрий день Додатком №3 до ТД передбачені вимоги до предмету закупівлі, які суперечать одна одній, а саме: Фарба Mattlatex Feidal відтінок 0510R90B (10 л) блакитна Відтінок: 0510R90B (тобто світло-блакитний колір) Колір: білий . Отже, якщо замовнику потрібна заколорована у блакитний колір фарба, то вона у будь-якому випадку не може бути одночасно ще й білою. Враховуючи, що учасники мають підтвердити відповідність запропонованої продукції вимогам замовника просимо виключити з Додатку 3 вимогу: Колір: білий.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 11:01
Відповідь надана

Щодо змісту тендерної документації

Номер: d9d9ead836ad4f7f8787959933e7db19
Дата опублікування: 26.09.2025 16:29
Опис: Тендерною документацією надано вимогу надати Лист-згоду на обробку персональних даних. У Додатку 2 наведено наступний зміст: «Відповідно до закону України „Про захист персональних даних ” від 01.06.2010 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України „Про публічні закупівлі”, а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платників податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надають про себе для забезпечення участі у тендерної процедурі, цивільно-правових та господарських відносин.» У листі-згоді на обробку персональних даних міститься широкий перелік персональних даних, що є неправомірним та порушує законодавство у сфері захисту персональних даних. Відповідно до ч.1 ст. 2 ЗУ "Про захист персональних даних" • згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб'єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб'єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; • персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; • обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Згідно ч.3 ст.6 Закону склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки. Просимо Замовника привести у відповідність Лист-згоду на обробку персональних даних: «Відповідно до закону України „Про захист персональних даних ” від 01.06.2010 №2297-VI, Я ________________ даю згоду ____________________ на обробку моїх персональних даних: збирання, зберігання, знеособлення, знищення персональних даних, які передбачено Законом України „Про публічні закупівлі”, а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. підпису), відомостей, які надають про себе для забезпечення участі у тендерної процедурі, цивільно-правових та господарських відносин.»
Відповідь: Доброго дня! Ми приймемо до уваги Вашу пропозицію
Дата відповіді: 08.10.2025 11:00
Відповідь надана

Питання щодо коліру

Номер: 946d4a6ed6a7460297fdb9626776e527
Дата опублікування: 26.09.2025 10:53
Опис: Шановний замовник, Блакитна чи біла фарба?
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 11:00
Відповідь надана

Стосовно фасування

Номер: 33d95d516d79424d956a9b918b631c25
Дата опублікування: 25.09.2025 17:24
Опис: Добрий день. Додатком №3 до ТД передбачені вимоги до предмету закупівлі, зокрема об'єм: 10 л. Проте найбільш розповсюдженим фасуванням для водно-дисперсійної фарби є 14 кг, тобто в одиницях виміру ваги, а не об’єму. З метою розширення кола учасників просимо внести зміни до тендерної документації передбачивши вимоги до фасування 10 л або 14 кг. Вказані зміни дозволять залучити до участі максимальну кількість учасників та дотриматись принципу максимальної економії та ефективності. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 11:00
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: a255023722454d17b209af3e2d127669
Дата опублікування: 25.09.2025 15:05
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України Пропонуємо додати нову правку: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Ми приймемо до уваги Вашу пропозицію
Дата відповіді: 08.10.2025 10:59
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: c3d30914c162478faaa113139ed7fdbd
Дата опублікування: 25.09.2025 15:03
Опис: У п.6.3.зазначено, що У разі затримки поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі, заявленої Покупцем, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки. У випадку порушення строків поставки Товару понад 10 днів, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 відсотків від ціни Договору визначеної в п.2.1. цього Договору. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція, що передбачена для Постачальника у пункті 6.3 є надмірно великим, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник передбачив для себе значно меншу відповідальність, ніж передбачена замовником. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Просимо внести зміни до договору: 6.3. У разі затримки поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі, заявленої Покупцем, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 відсотка від суми непоставленого Товару за кожний день затримки. У випадку порушення строків поставки Товару понад 10 днів, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7 відсотків від ціни Договору визначеної в п.2.1. цього Договору.
Відповідь: Доброго дня! Ми приймемо до уваги Вашу пропозицію
Дата відповіді: 08.10.2025 10:58
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 59a58623eb354426955ddd6aeb592a86
Дата опублікування: 25.09.2025 15:03
Опис: У п.3.4.зазначено, що Гарантійний термін Товару повинно становити 24 місяця з моменту отримання Товару на склад лікарні. У ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Також некоректна інформація міститься у пункті 4 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.3.4 проєкту договору та п.4 Тендерної документації: 3.4. Строк придатності Товару повинно становити 24 місяця з моменту виготовлення Товару.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації та проєкту договору внесені зміни
Дата відповіді: 08.10.2025 10:56
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 680ef842de6f4bdca420122e28788b4d
Дата опублікування: 25.09.2025 15:02
Опис: У п.2.3. зазначено, що Ціна Товару має бути сформована з урахуванням мита, податків, зборів що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження та усіх супутніх витрат, пов’язаних з поставкою Товару, навчанням, інсталяцією та інших витрат. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Отже, з огляду на вищевказане, пропонуємо наступну редакцію п.2.3. проєкту договору: 2.3. Ціна Товару має бути сформована з урахуванням податків, зборів що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження та усіх супутніх витрат, пов’язаних з поставкою Товару та інших витрат.
Відповідь: Доброго дня! Ми приймемо до уваги Вашу пропозицію
Дата відповіді: 08.10.2025 10:55