• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви до аналізатора електролітів ERBA)

Кваліфікація

від початку періоду пройшов робочий день

150 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 24.09.2025 14:57 - 29.09.2025 00:00
Відповідь надана

Який документ вимагається

Номер: b7e6305f0da1477f8f6f0bc8f2e1ed80
Дата опублікування: 28.09.2025 23:47
Опис: Пунктом 10.2 Додатку 1 тендерної документації надання копії усіх сторінок паспорту або копії паспорту у формі ID-картки з додаванням копії довідки про реєстрацію місця проживання особи (для фізичних осіб-підприємців). Прошу роз’яснити копії усіх сторінок якого паспорту маєте на увазі – громадянина України чи закордонний? Чи якийсь інший?
Відповідь: Доброго дня! Мається на увазі паспорт громадянина України.
Дата відповіді: 30.09.2025 11:05
Відповідь надана

Незаконне вимагання та розголошення персональних даних

Номер: 90bfd4826ace49dbba2dbce4c0d9cabe
Дата опублікування: 28.09.2025 23:45
Опис: Пунктом 10.2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником передбачено надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту. По-перше, звертаю Вашу увагу, що усі необхідні дані по фізичним особам-підприємцям, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерною документацією передбачено надання витягу з ЄДР станом не раніше 01.01.2025р. По-друге, паспорт громадянина України у формі «книжечки» містить персональні дані, які не підлягають розголошенню у формі відкритих даних, тому вимога про надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту (читай: розголосити персональні дані (включаючи дані про військовослужбовців/військовозобов’язаних та членів їх сімей) в системі закупівель «Прозорро», доступ до якої необмежений, в т.ч. в період правового режиму воєнного стану. Тому, звертаюсь з вимогою виключити пункт 10.2 додатку 1 до тендерної документації
Відповідь: Доброго дня! унктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі реактивами, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я. Функціонал електронних майданчиків дозволяє учасникам, «захищати» від вільного доступу документи, які містять персональні дані. Вимога встановлена у тендерній документації є законною
Дата відповіді: 30.09.2025 11:06
Відповідь надана

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: 9eef5eba02df4a1db314034fed920971
Дата опублікування: 28.09.2025 23:41
Опис: Додаток 1.1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить, технічні характеристики предмета закупівлі. Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті вироби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №1.1 до тендерної документації. До предмету закупівлі відповідно до Додатку №1.1 до тендерної документації Замовником включено вироби, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником. Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №1.1 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Доброго дня! В додатку 1 тендерної документації зазначено, що посилання на конкретного виробника обладнання є необхідним у зв’язку із тим, що предмет закупівлі використовуватимуть як витратні матеріали до вже наявного обладнання, а тому дуже важливо для сумісності із таким обладнанням чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Замовником враховано принципи закупівель, зокрема - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Дата відповіді: 30.09.2025 11:22
Відповідь надана

Необгрунтований додатковий кваліфікаційний (неціновий) критерій

Номер: cbfecdad40264490aa7d3ee070d20f8e
Дата опублікування: 28.09.2025 23:33
Опис: П.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Основним критерієм і методикою вибору переможця є ціна - 100 %. Навіщо в додатках до ТД встановлено неціновий критерій: Учасник повинен надати оригінал листа від виробника або його офіційного представника на території України, або офіційного представництва на території України, або дилера, або дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника? Виробники або уповноважені представники виробника на території України в будь-якому випадку не можуть гарантувати того що учасник має можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості, строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника, адже виробник або його уповноважений представник не має жодних повноважень щодо здійснення контролю щодо поставки учасником товару. Учасник стає залежним від волі виробника або його уповноваженого представника, (дилерів, дистриб'юторів, тощо) в частині надання гарантійного листа від фактично третьої особи, яка немає жодного відношення до закупівлі. Тим більше жоден виробник не може проконтролювати, що учасник поставить ці товари у необхідній кількості та у визначені строки, оскільки в залежності від обставин строки можуть бути змінені. Вимагаємо виключити вказану вимогу із ТД.
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога є гарантією поставки Товару у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні
Дата відповіді: 30.09.2025 11:38
Відповідь надана

До тендерної документації не додано зразок «бланку учасника»

Номер: efbc84e3cda44edd9f9a35f44db2822a
Дата опублікування: 28.09.2025 23:29
Опис: Тендерною документацією, зокрема пунктами 10.4-10.6 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником вимагається надання: 10.4. Лист на бланку Учасника про те що, Учасник погоджується з умовами договору і гарантує його укладення відповідно до умов проекту договору у тендерній документації 10.5. Лист на бланку Учасника про те що, Учасник надає свою згоду на обробку персональних даних 10.6. Лист на бланку Учасника про те що, Учасник гарантує достовірність інформації, вказаної в тендерній пропозиції та несе повну персональну відповідальність за надану інформацію. Іншими пунктами цього ж Додатку 1 до тендерної документації, зокрема п.п.2) п.5, п.7, п.10.7, п.10.8 вимагається надання довідки в довільній форми або гарантійного листа Учасника, без вимоги «на бланку Учасника». Тобто від учасників вимагаються документи у встановленій замовником формі подання. Прошу пояснити, де в тендерній документації можна знайти «бланк учасника»?
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації відсутній бланк учасника, оскільки кожна юридична особа/фізична особа-підприємець на власний розсуд та з дотриманням правил діловодства встановлює форму такого бланку.
Дата відповіді: 30.09.2025 11:39
Відповідь надана

Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій

Номер: f6dbb5301c164562abeada58f8b65915
Дата опублікування: 28.09.2025 23:20
Опис: Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 02.10.2025 до 00:00 за київським часом. Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України. Частина 1 ст. 251. ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00). Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 02.10.2025 до 00:00 за київським часом, поскільки фактично до 00:00 годин будь-який календарний день, в т.ч. визначений датою 02.10.2025р. не може настати. ЦЕ АКСІОМА. Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в т.ч., як варіант, до 24:00 годин 01.10.2025р. або по 02.10.2025р. 00:00 годин за київським часом.
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією передбачено -"Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 02.10.2025 00:00 за київським часом"
Дата відповіді: 30.09.2025 11:40
Відповідь надана

Які все ж таки терміни вживаються?

Номер: 4509b42ce73d4567b188a8dde5a438dd
Дата опублікування: 28.09.2025 23:13
Опис: В пункті 1 розділу І тендерної документації «Терміни, які вживаються в тендерній документації» замовником вказано, що тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Про терміни, які вживаються в тендерній документації, мабуть забули. То які ж терміни вживаються в тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня! Тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) Тому терміни у тендерній документації вживаються відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року
Дата відповіді: 30.09.2025 11:50
Відповідь надана

Форма проведення закупівлі

Номер: f5df0c54c21244e9958cfddefd68d5e2
Дата опублікування: 28.09.2025 23:11
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 10 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Замовником з дотриманням принципів публічних закупівель було обрано процедуру відкритих торгів.
Дата відповіді: 30.09.2025 11:51
Відповідь надана

Невідповідність ТД вимогам законодавства

Номер: d3397b0da41544b5a85e29e9fbd0a9a6
Дата опублікування: 28.09.2025 23:09
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Пункт 2 «Інформація про замовника» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника і також відсутні відомості про його категорію. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду та відомостей про категорію.
Відповідь: Доброго дня! На виконання пп.1 п.26 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію, зокрем найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Тендерна документація до закупівлі UA-2025-07-03-000630-a складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614). Чинним законодавством не передбачено вимог для Замовника щодо зазначення у тендерній документації категорії Замовника чи його ідентифікаційного коду. Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін в тендерну документацію немає
Дата відповіді: 30.09.2025 11:51
Відповідь надана

В оголошенні та тендерній документації вказано різні коди товару

Номер: 5d2c6defd0a84b5c9ea5101b46fda0b0
Дата опублікування: 28.09.2025 23:06
Опис: Відповідно до оголошеної Вами закупівлі, звертаємо увагу на невідповідність коду предмета закупівлі по ДК 021:2015. В оголошенні про закупівлю вказано 33696500-0 Лабораторні реактиви, поряд з цим в Тендерній документації та усіх додатках вказано - 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви до аналізатора електролітів ERBA). Таким чином, його класифікація за одним із кодів не відповідає суті предмета закупівлі. Віднесення товару до невідповідної категорії безпосередньо впливає на можливість подання пропозицій учасниками, ускладнює аналіз ринку та некоректно відображає обсяги публічних закупівель у даному сегменті. У зв’язку з цим необхідно внести зміни до тендерної документації та змінити код предмета закупівлі на той, що є більш коректним відповідно до класифікації товарів.
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації та додатках до неї вказано код ДК відповідно за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівель, однак при оголошенні закупівлі Замовник відповідно до вимог електронних майданчиків повинен розписати специфікацію на кожну позицію та вказати максимально точний код ДК 021:2015. У зв’язку із такою вимогою, Замовником було деталізовано предмет закупівлі - 33696500-0 Лабораторні реактиви. Дана деталізація ніяким чином не впливає на аналіз ринку чи можливість взяти участь у оголошеній закупівлі.
Дата відповіді: 30.09.2025 11:53