• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Стаціонарні металошукачі для забезпечення проведення контролю на безпеку та догляду персоналу при вході до зони обмеженого доступу, що охороняється Украерорухом)"

Торги не відбулися

994 939.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 11.10.2018 12:09 - 26.10.2018 16:00
Відповідь надана

Усунення порушень норм чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель

Номер: 5fbabdeb9f2d446a9281b0927f865ffb
Дата опублікування: 16.10.2018 16:31
Опис: Доброго дня! Уважно ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з Додатком 3 «Технічне завдання*» стверджуємо, що в документі містяться вимоги до предмету закупівлі, які орієнтовані на обладнання конкретного виробника. На нашу думку, деякі технічні вимоги до стаціонарного металошукача вказані в Таблиці 2 Додатку 3 порушують норми чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель, зокрема: • наявність двухсторонньої зональної індикаторної панелі - з огляду на те, що технологія догляду передбачає візуальний контроль стану металодетектора одним спіробітником САБу ця вимога є недоцільною, оскільки одна сторона панелі виводить індикацію для співробітника САБу, а інша дублює інформацію особам що чекають на догляд у черзі, що, скоріше, є небажаним. Окрім наведеного вище, можна зауважити, що вимога наявності зональних індикаторних панелей з двох сторін не є спеціальною вимогою регуляторів, адже моделі металодетекторів (з односторонньою зональною індикацією) інших виробників сертифіковані на відповідність Стандарту 2, отримали Свідоцтво відповідності Державної Авіаційної служби України та успішно експлуатуються на підприємствах України зокрема і в ДП «Міжнародний Аеропорт «Бориспіль». Пропонуємо змінити дану норму та викласти пункт в наступній редакції: «наявність односторонньої зональної індикаторної панелі» • наявність не менше 18-ти зон виявлення (магнітного поля) з незалежним регулюванням чутливості відносно загального рівня - загальновідомо, що виробники інших металодетекторів декларують меншу кількість зон, що реально використовуються та налаштовуються за чутливістю відносно загального рівня. Моделі металодетекторів цих виробників сертифіковані на відповідність Стандарту 2, отримали Свідоцтво відповідності Державної Авіаційної служби України та успішно експлуатуються в аеропортах України зокрема і в ДП «Міжнародний Аеропорт «Бориспіль». Наявність у металодетекторів CEIA такої кількості зон є скоріш маркетинговим кроком ніж опцією, що може бути реально застосована. Тому вважаємо, що ця вимога некоректна та звужує коло потенційних учасників тендеру, у зв’язку з цим пропонуємо змінити дану вимогу та викласти наступним чином: «наявність не менше 9-ти зон виявлення (магнітного поля) з незалежним регулюванням чутливості відносно загального рівня». Вимогами даної тендерної документації передбачається обрання саме металодетектору виробника CEIA (Costruzioni Elettroniche Industriali Automatismi S.p.A), що унеможливлює участь інших компаній з аналогічним обладнанням і пропозицією еквіваленту. Вказані вимоги порушують принципи здійснення закупівель , що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та являються дискримінаційними критеріями, які порушують ст. 5 Закону. У зв’язку з чим, просимо внести вище запропоновані зміни до тендерної документації.
Відповідь: На запит учасника від 16.10.2018 внесені зміни до вимог тендерної документації: викладено в новій редакції Додаток 3 до Тендерної документації «Технічне завдання».
Дата відповіді: 19.10.2018 11:26