• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із ремонту і технічного обслуговування генераторів

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 01.10.25 00:00)

877 300.50 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
08
год
46
хв
03
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 23.09.2025 15:43 - 28.09.2025 00:00
Відповідь надана

ДОДАТОК 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Номер: d9bf550916d14cf2ba11b73c864092df
Дата опублікування: 24.09.2025 09:59
Опис: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Уважно вивчивши Тендерну документацію, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним. Відповідно до Додатку 3 (Документи які повинен надати Учасник з надання послуг з ремонту і технічного обслуговування дизель-генераторів) встановлено: 7. Учаснику необхідно надати копію документу що підтверджує проходження навчання навчання (перевірки знань) з питань охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.51-88 (Правила влаштування і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок). 8. Копія діючого сертифікату на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безкпекою. Вимоги”. Вважаємо, що вказані вимоги не є технічним або якісним критерієм товару чи послуги, а саме послуг з ремонту і технічного обслуговування дизель-генераторів. Їх наявність або відсутність не свідчить про здатність учасника якісно виконати договір. Вказані вимоги є надмірними, дискримінаційними, такими, що обмежує конкуренцію, та підлягає виключенню. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначених вимог Документації у наведеній редакції. Якщо Замовник не виключить вищезазначені вимоги, будемо вимушені звернутися для їх оскарження в Антимонопольному комітеті України (Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, повідомляємо, що фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії. Сертифікація являється корисним інструментом для підвищення довіри постачальника, адже демонструє, що послуги відповідають потребам замовників. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон не забороняє вимагати сертифікат ISO. Щодо застосування Сертифікату ISO 27001 ‒ це міжнародний стандарт інформаційної безпеки, який захищає конфіденційні та чутливі дані та впроваджує систему їхньої безпеки на рівні підприємства Інформаційна безпека з кожним днем стає все більш критичною, тож комплексне забезпечення засобами інформаційного захисту відповідно до ISO 27001 наразі необхідне кожній компанії. Тому вимога тендерної документації про наявність в учасника сертифікатів ISO, та дана практика є загальноприйнятою під час проведення торгів. Дані стандарти є державними, діють на території нашої країни, наявність відповідних сертифікатів свідчить про високій якісний рівень виконання робіт та про дотримання учасником екологічних норм під час надання послуг. Дані вимоги розповсюджуються на всіх учасників і не є дискримінаційними. Щодо питання про надання копії документу що підтверджує проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.51-88 (Правила влаштування і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок). На Ваше звернення Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та замінено на НПАОП 63.23-1.03-08 (Правила безпеки праці під час роботи з паливно-мастильними матеріалами та спецрідинами). Також хочемо зазначити щодо обґрунтування застосування проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці, Охорона праці працівників на підприємствах- це дуже важливо, адже це гарантія, що працівники знають, як безпечно виконувати свої обов'язки, знижуючи ризик травм та аварій. Воно гарантує, що працівник має необхідні знання та навички для безпечного виконання роботи, що запобігає нещасним випадкам та професійним захворювання. Неприйняття навчання, інструктажу та перевірки знань з питань охорони праці є підставою для недопуску працівника до роботи.
Дата відповіді: 25.09.2025 15:04