• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Завершена

6 208 411.02 UAH з ПДВ
Період уточнення: 23.09.2025 14:16 - 28.09.2025 00:00
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: 4f8b5b88ff994aa4b4024b68574dc375
Дата опублікування: 27.09.2025 11:55
Опис: В своїй відповіді від 26.09.2025 року на запит іншого Учасника Замовник зазначив багато різноманітної «цікавої» інформації, розповів яким чудовим та правильним підприємством є МКП «Миколаївводоканал», незважаючи на багаточисленні корупційні скандали та постійні аварії після «використання якісного серійно виробленого обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам». Однак відповіді на поставлені питання так і не було надано. Свідомо це зроблено чи внаслідок некомпетентності працівників Замовника поки залишається незрозумілим та, мабуть, потребує оцінки з боку контролюючих органів. Відповіді на поставленні питання у зверненні від 25.09.2025 року є цікавими та важливим і для інших потенційних учасників. Нажаль, Замовник намагається максимально не надавати необхідну інформацію, прикриваючись загальними фразами про важливість свого функціонування. В попередньому зверненні було поставлено два питання: 1. Чи повинна інформація, передбачена п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації міститись в одному документі, або може бути відображена в кількох документах? 2. Чітко визначити, яким саме нормативно-правовим документом чинного законодавства України буде керуватися Замовник при встановленні законності акредитації або іншого способу визначення компетенції органу з оцінки відповідності. Жодної відповіді на поставлені питання не було відображено у відповіді Замовника від 26.09.2025 року. З огляду на це, просимо чітко зазначити чи повинна інформація, передбачена п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації міститись в одному документі, або може бути відображена в кількох документах. У відповіді Замовника на це питання достатньо зазначити: «один документ» або «кілька документів», не витрачаючи час на написання таких гучних слів про «унеможливлення виникнення ситуації, коли якимось чином буде обмежена конкуренція чи вимоги будуть визнані дискримінаційними…». Потенційних учасників цікавить тільки питання кількості документів, в яких повинна бути зазначена необхідна інформація. Стосовно другого питання, то логічною є відповідь із зазначенням назви, номеру та дати нормативно-правового документу або документів, яким або якими буде керуватися Замовник при встановленні законності акредитації або іншого способу визначення компетенції органу з оцінки відповідності. Із відповіді від 26.09.2025 року випливає, що Замовник сам не знає відповідно до якого саме нормативно-правового документу необхідно визначати правильність та законність акредитації або іншого способу визначення компетенції органу з оцінки відповідності. Тобто замовник в цьому випадку залишає за собою право визнати будь-який намальований «документ» таким, який відповідає його вимогам. Чи не є це корупційною складовою «правильних» закупівель? Якраз з метою максимальної прозорості закупівлі та виключення можливих огидних маніпуляцій в бік замовника щодо імовірної зацікавленості посадових осіб замовника в укладанні договору публічної закупівлі із певним цікавим постачальником, порядні учасники і задають питання щодо уточнення не зовсім зрозумілих моментів. Але, як показує відповідь від 26.09.2025 року, очікувати від замовника конкретних та чітких відповідей на поставлені питання, не варто очікувати. З чим це пов’язано залишається поки не зрозумілим. З огляду на це, просимо чітко зазначити: 1. Чи повинна інформація, передбачена п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації міститись в одному документі, або може бути відображена в кількох документах (наприклад, зазначивши: «один документ» або «кілька документів»). 2. Чітко визначити, яким саме нормативно-правовим документом чинного законодавства України, із зазначенням номеру статті, назви нормативно-правового акту, його номеру та дати, буде керуватися Замовник при встановленні законності акредитації або іншого способу визначення компетенції органу з оцінки відповідності.
Відповідь: Відповідно до п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (копію) або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до пункту 22 Закону замовник у Тендерній документації встановлює умови до предмета закупівлі, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі. Так, з метою отримання якісного товару було встановлено цю умову на відповідність продукції, цей документ зможе підтвердити його законне походження, наявність технічних характеристик, що є гарантією якості, безпеки та довготривалого використання. Що до акредитації, то вона здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації.
Дата відповіді: 29.09.2025 16:14
Відповідь надана

щодо технічних вимог

Номер: 1a4ce4e6056f4dceb13f7ad1a7f9e548
Дата опублікування: 25.09.2025 16:06
Опис: Добрий день. Відповідно до п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації на підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (копію) або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить: 1) Технічні характеристики продукції; 2) Придатність для контакту з питною водою; 3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифіктора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута; 4) Застосування та використання. З метою уточнення вимог Замовника просимо зазначити, чи повинна вказана інформація міститись в одному документі, або може бути відображена в кількох документах? Також просимо чітко визначити, яким саме нормативно-правовим документом чинного законодавства України буде керуватися Замовник при встановленні законності акредитації або іншого способу визначення компетенції органу з оцінки відповідності.
Відповідь: Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Миколаєва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного серійно виробленого обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам з урахуванням його застосування в системі якості питної води. Тому відповідно до п. 16.6. Додатку №1 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (копію) або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до пункту 22 Закону замовник у Тендерній документації встановлює умови до предмета закупівлі, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі. Так, з метою отримання якісного товару було встановлено цю умову на відповідність продукції, цей документ зможе підтвердити його законне походження, наявність технічних характеристик, що є гарантією якості, безпеки та довготривалого використання. З метою унеможливлення виникнення ситуації, коли якимось чином буде обмежена конкуренція чи вимоги будуть визнані дискримінаційними ми не вказували який саме має бути документ на продукцію, а тільки вказали яку інформацію він має містити або які важливі критерії якості мають бути враховані в сертифікаті (копія) або документі на продукцію.. Що до акредитації, то вона здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Ще раз звертаємо вашу увагу, що м.Миколаїв залишився без питного водопостачання і тривалий час в місто подавалась солена вода. За цей час відбулося руйнування мереж і місто страждає від постійних витоків і розриття, тому важливо, щоб ремонт був якісний, швидкий, без повторного ремонту і розриття через неякісне обладнання. Тому наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного серійно виробленого обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам з урахуванням його застосування в системі водопостачання, де існують певні вимоги щодо якості питної води.
Дата відповіді: 26.09.2025 13:15