• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 04.10.25 11:04)

234 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
11
год
20
хв
06
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 23.09.2025 11:09 - 01.10.2025 00:00
Відповідь надана

Інформаційно-консультаційний центр

Номер: a4bbc905dd2c433892042ea124bb8b15
Дата опублікування: 25.09.2025 16:32
Опис: Зверніть увагу що вже не має такого поняття як інформаційно-консультаційний центр, натомість існують центри розгляду скарг (ЦРС). У зв'язку з цим пропонуємо викласти пункт 11 проекту договору в наступній редакції: 11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку.
Відповідь: Дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:44
Відповідь надана

Додаткові угоди

Номер: a1ef1dc31b314f5dafb3fde73105cd09
Дата опублікування: 25.09.2025 16:26
Опис: Так само в Комерційній пропозиції зазначено що щомісячне визначення/зміна ціни електричної енергії не потребує укладання додаткової угоди та оформлюється шляхом підписання сторонами актів купівлі-продажу електричної енергії. Але відповідно до ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до проекту договору і вказати, що зміна істотних умов відбувається в письмовій формі шляхом укладення додаткових угод.
Відповідь: Дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:45
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: c59eea6604bf4163910a436663974e5c
Дата опублікування: 25.09.2025 16:23
Опис: Шановний Замовнику, В Проекті Договору в пункті 5.10 вказано, що оплата проводиться протягом 5 робочих днів, а в електронних полях 10 робочих днів. Просимо привести у відповідність умови оплати по тендеру.
Відповідь: Дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:45
Відповідь надана

Додаткова угода

Номер: 2001574c6f0a45f68a04b9ee172c6112
Дата опублікування: 25.09.2025 16:21
Опис: В пункті 5.3. проекту договору закріплено, що щомісячне визначення/зміна ціни електричної енергії не потребує укладання додаткової угоди та оформлюється шляхом підписання сторонами актів купівлі-продажу електричної енергії. Але відповідно до ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до проекту договору і вказати, що зміна істотних умов відбувається в письмовій формі шляхом укладення додаткових угод.
Відповідь: дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:46
Відповідь надана

Зміна істотних умов договору

Номер: 9e87153ec0924fce99d19ff8a8752564
Дата опублікування: 25.09.2025 16:18
Опис: В пункті 14.6. проекту договору підстави зміни істотних умов не відповідають останній редакції Особливостей (в підпункти 2 та 5 пункту 19 Особливостей було внесено зміни) 01.09.2025.
Відповідь: Дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:46
Відповідь надана

Господарський кодекс

Номер: 0a0089a9eec241a3b2a2eea01437a2da
Дата опублікування: 25.09.2025 16:14
Опис: Доброго дня, Господарський кодекс було скасовано, приведіть, будь ласка свій проект договору у відповідність до чинних законодавчих норм (приберіть посилання на Господарський кодекс).
Відповідь: Дані зміни враховані у новій редакції договору.
Дата відповіді: 26.09.2025 08:46
Відповідь надана

Вимога щодо сертифікатів ISO є дискримінаційною

Номер: 8dd2985ff38548379864e204cb656ae6
Дата опублікування: 24.09.2025 17:52
Опис: Доброго дня! Встановлення Вами у Додатку № 1 до тендерної документації вимога щодо сертифікатів ISO є дискримінаційною. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5), яка відповідно до чинного законодавства України є стандартизованим товаром, якість якого регламентується виключно положеннями національного стандарту. Згідно з наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 23.05.2024 №179, чинним національним стандартом, що визначає технічні характеристики електричної енергії, є ДСТУ EN 50160:2023, який набрав чинності з 01.03.2025. Зазначений стандарт є гармонізованим з європейським EN 50160 і встановлює фізико-технічні параметри електричної енергії, зокрема межі допустимого відхилення напруги в діапазоні 207–253 В. Це єдиний нормативний документ, який визначає вимоги до якості електроенергії як товару, і він не передбачає наявності у постачальника жодних сертифікатів ISO. Варто окремо звернути увагу на офіційну позицію національного регулятора — Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), викладену в офіційному повідомленні від 24 квітня 2024 року. У зв’язку з численними зверненнями постачальників та споживачів щодо необхідності сертифікації електричної енергії для цілей публічних закупівель, НКРЕКП прямо зазначила, що Законом України «Про ринок електричної енергії» не передбачено норм щодо сертифікації електричної енергії. Отже, обов’язок учасників процедури публічних закупівель надавати сертифікати відповідності ISO у контексті закупівлі електричної енергії не передбачений ані профільним законом, ані Ліцензійними умовами, ані чинним нормативно-правовим регулюванням з боку уповноваженого органу державного нагляду у сфері енергетики. Встановлена Замовником вимога про обов’язкове надання сертифікату є юридично необґрунтованою, виходить за межі предмета закупівлі, та її включення до тендерної документації має всі ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі електричної енергії замовник не має права застосовувати пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону. Крім того, зазначеним пунктом прямо заборонено встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Отже, встановлення Вами вимоги щодо наявності сертифікату ISO виходить за межі повноважень, порушує імперативні приписи законодавства та є дискримінаційним по суті. Таким чином, будь-які вимоги, які виходять за межі технічних характеристик предмета закупівлі, визначених виключно національним стандартом (у даному випадку — ДСТУ EN 50160:2023), у тому числі вимоги щодо наявності у учасників сертифікату ISO, є незаконним, дискримінаційним та такими, що порушую норми чинного законодавства. Згідно з частиною другою статті 22 Закону, замовник має право зазначати у тендерній документації лише ті кваліфікаційні критерії, вимоги до предмета закупівлі та способи їх підтвердження, які прямо передбачені законом. Установлення додаткових вимог, не передбачених ані законом, ані відповідним стандартом до предмета закупівлі, є порушенням принципу законності та призводить до дискримінації учасників. Крім того, зазначена вимога є дискримінаційною не лише з точки зору її невідповідності чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а й у зв’язку з тим, що жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку для постачальників електричної енергії мати такий сертифікат. Як наслідок, взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які вже мають відповідний документ або понесуть додаткові витрати на його отримання виключно з метою участі в конкретній процедурі закупівлі. Це значно звужує конкуренцію та ставить потенційних учасників у нерівні умови. Така вимога порушує принципи публічних закупівель. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності сертифікатів ISO. У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України з метою оскарження Ваших дій як замовника, а також — звернення до інших контролюючих органів щодо перевірки правомірності організації даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! були внесені зміни до тендерної документації та викладено у новій редакції.
Дата відповіді: 25.09.2025 09:30
Відповідь надана

Встановлення у документації вимоги є дискримінаційним і створює необґрунтовані підстави для відхилення тендерних пропозицій

Номер: 8b7d4986c0194c16bd5c67f4af4b67d0
Дата опублікування: 24.09.2025 17:49
Опис: Доброго дня, шановний Замовник! Встановлена Вами вимога в Додатку № 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» «учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного». У разі якщо Замовником буде перевірено та виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтний» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє учасника як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацом шостим підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 вимогам до учасника відповідно до законодавства». ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що зазначене питання врегульовано чинним законодавством. Так, відповідно до «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168, надання статусу «переддефолтний» та/або «дефолтний» відбувається виключно у разі настання визначених у пункті 1.7.1 Правил подій або обставин. У разі присвоєння такого статусу інформація про учасників ринку оприлюднюється адміністратором розрахунків – НЕК «Укренерго» – на офіційному вебсайті у відкритому доступі та оновлюється щоденно. Чинним законодавством передбачено, що учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною присвоєння статусу «переддефолтний» та/або «дефолтний», і лише у випадку, якщо статус «переддефолтний» триває понад два робочі дні, він трансформується у статус «дефолтний». Статус «переддефолтний» носить виключно попереджувальний характер, анулюється після усунення підстав і жодним чином не впливає на постачання електричної енергії або здатність суб’єкта господарювання брати участь у процедурах закупівель чи виконувати договірні зобов’язання. Чинне законодавство України не передбачає обмежень у здійсненні господарської діяльності постачальників електричної енергії внаслідок надання їм статусу «переддефолтний» чи «дефолтний», за умови усунення причин, які до цього призвели. Таким чином, наявність у минулому статусу «переддефолтний» та/або «дефолтний» не є юридичною підставою для відмови учаснику у праві на участь у публічних закупівлях та не впливає на його фінансову стабільність і добросовісність у виконанні договірних зобов’язань. Також слід зазначити, що статус «переддефолтний» та/або «дефолтний» не визначений у жодному нормативно-правовому акті як ознака неналежного постачальника, а його наявність у минулому не позбавляє суб’єкта господарювання статусу учасника ринку електричної енергії та не обмежує його права і обов’язки, передбачені законодавством. Помилковість вимоги щодо ненабуття статусу «переддефолтний» та/або «дефолтний» підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, викладеною у рекомендаціях від 05.03.2020 № 5-рк (пп. 45-48), якими визнано, що така вимога є необґрунтованим бар’єром для учасників закупівель електричної енергії. Відповідно до пункту 1.7.2 «Правил ринку» адміністратор розрахунків (НЕК «Укренерго») зобов’язаний публікувати на своєму офіційному вебсайті інформацію про учасників, які набули статусу «переддефолтний» та/або «дефолтний», із зазначенням дати набуття такого статусу; ця інформація оновлюється щодня і є відкритою для перевірки. Отже, встановлення у документації вимоги є надмірним, дискримінаційним і створює необґрунтовані підстави для відхилення тендерних пропозицій. У зв’язку з викладеним наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації . У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни до додатку №1 тендерної документації та викладено її у новій редакції.
Дата відповіді: 25.09.2025 09:30